Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

gewicht

incheck gewicht

0 (0%)
bagage

0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

bagage

Discussie gestart

rietje

Ik kan het ff niet meer volgen
Ene zegt je mag 23 kilo meenemen en ergens lees ik weer dat je 2x incheck bagage  23 kilo mag hebben .
Wij gaan 16 oktober en wil het graag weten daar ik wel wil kopen in de states ;D
Wie weet het??

Rietje
#1 - 23-09-2009, 16:38 uur

Annique & Maarten

Ik denk dat je je antwoord het beste kunt halen bij de maatschappij waar je mee gaat vliegen.
Wij vliegen in Mei met Martinair naar Orlando. Martinair schrijft op haar website:

Ruimbagage Martinair


Zo is op iedere site wel het antwoord te vinden.
#2 - 23-09-2009, 16:52 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

peter1962


Wat ik niet eerlijk vind is dat de nieuwe regeling van Delta (eind mei ingegaan) ook voor ons geldt al hebben wij eind oktober 2008 al geboekt. Ik dacht dat voor ons de regels gelden zoals die op de tijd van de boeking waren.
Nu mogen we 1 x 23 kg  ipv 2 x 23 kg EN moeten we zelfs voor de 1e koffer op het traject New York - San Francisco betalen  (we maken een tiussenstop van 4 dagen in NY).
Dit werd ons allemaal door JD schriftelijk medegedeeld. Bij telefonische navraag bleek de 'print datum' van belang was en niet de datum van boeking. Nooit geweten dat E-tickets geprint werden........

Peter


www.familiepwdevries.nl


 
#3 - 23-09-2009, 21:07 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

Bakvet

Had je die reis al in oktober 2008 volledig betaald? Dan vind ik het toch wel een beetje crimmineel schandalig. Dan moet J.D. uit H. zelf maar voor de meerkosten opdraaien zou ik zeggen. Als je in oktober maar een deel betaald had en de rest zoveel weken voor vertrek, ja dan is het gewoon pech.
#4 - 24-09-2009, 02:24 uur

peter1962

Nee, we hebben toen niet de gehele reissom betaald.
Zij kwamen wel met het voorstel om all bonnetjes van de extra koffers te bewaren en bij hen in te dienen, zij gaan dan bij Delta proberen het geld terug te krijgen.......


Peter

www.familiepwdevries.nl

#5 - 24-09-2009, 08:15 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

Ine

CXontinental airlines kondigt al aan dat slechts 1 koffer van 23 kg. p.p. (transatlantisch) gratis meegenomen wordt. Voor de 2e koffer zal betaald moeten worden.
Binnenlands is het bij de meeste airlines betalen voor elke koffer.Alleen als dat traject incl. het transatlantische ticket is is het (nog) gratis.

#6 - 27-09-2009, 12:09 uur

MiamiHeat

Gelukkig vlieg ik met Swiss.... 2 x 23kg per persoon!!
#7 - 27-09-2009, 14:28 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15