Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

bagage depot?

Discussie gestart

Lars

Begin september gaan wij 3 dgn naar NY en daarna 2,5 week een trip aan de Westcoast.

We vliegen op Newark en willen het liefst een gedeelte van onze baggage in een depot stallen, zodat we hier niet in NY mee hoeven te zeulen.

Weet iemand of je op het vliegveld of in de nabije omgeving een dergelijke service hebt?

gr Lars
#1 - 19-08-2007, 11:56 uur

Jez

Hoi Lars,

Op JFK heb je in elk geval een bagage depot, op Newark heb ik het niet kunnen vinden. De prijs wordt bepaald naar de grootte van je koffer(s). Wij waren vorig jaar voor 3 grote koffers voor 3 dagen $99,- kwijt.

Doeg, Jez
#2 - 19-08-2007, 12:51 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

frankiers

hallo Lars, wij zitten met hetzelfde probleem en denken er daarom aan om te verblijven in Newark en met de bus op en neer te gaan.
ER zijn inderdaad heel weinig lockers, dat is vanwege de veiligheidssituatie. Na 2001 hebben ze die service naar mijn idee op heel veel vliegvelden gestopt.
We hebben gekeken bij het Marriot hotel op het vliegveld. HEt kost ong. 130 dollar. Dat is vergeleken met de prijzen in Manhattan heel redelijk.  Je schijnt dan met een bus of trein te kunnen gaan, ik heb begrepen dat dit ongeveer 14 dollar kost one way. Het hotel laat weten dat een taxi enkele reis ong. 60 dollar kost.
Groeten en vast een prettige reis,
Franca
#3 - 19-08-2007, 17:48 uur
T.L.C.

peter1962

dit las ik ergens anders:

Bij aankomst op Newark hebben we direct de koffers gestald (Firma NBS, Terminal C, bagage claim belt 1)

ik hoop dat je er iets aan hebt!

Peter
#4 - 19-08-2007, 19:37 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15