Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bagageruimte in een Equinox

Discussie gestart

M&M+D

Hoi

Wie kan mij vertellen hoe groot de bagageruimte van een Equinox is.
Wij nemen 3 grote koffers mee , misschien een 4e
En dan ook nog 3 keer handbagage, gaat dit allemaal in de kofferbak?

Groetjes Marian
#1 - 20-02-2008, 22:24 uur

Ebelix

De bagageruimte van een Equinox is groot genoeg om al je bagage te bergen. Mijn advies is om tassen te nemen ipv koffers. ZIjn lichter, kan veel meeer in en geven mee bij het beladen van de auto.

Veel plezier.
#2 - 20-02-2008, 22:29 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

M&M+D

Ok bedankt.
Helaas heb ik deze koffers al en om nu ook nog tassen te gaan kopen is wat teveel van het goeie, maar ik snap de bedoeling.

Groetjes Marian
#3 - 21-02-2008, 21:55 uur

Ebelix

Je kan altijd ter plekke nog tassen kopen voor alle spullen die je gaat kopen.

Veel plezier
#4 - 22-02-2008, 13:16 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

DeWilde

Ja hoor, past prima! Met hoeveel personen ben je trouwens?

#5 - 23-02-2008, 20:35 uur
Supply Chain Professional looking for a job in the San Francisco Bay Area. Please have a look at my personal website for further details.

M&M+D

2 volwassenen en een 13 jarige, ik wil niet dat deze 13 jarige ook nog tussen de koffers moet zitten ;)
een koelbox en wat etenswaren is genoeg om naast hem te zetten  ;D
#6 - 25-02-2008, 21:39 uur

Jacko

Hoi,

Wij gaan in september ook deze auto huren (als ze hem tenminste hebben). Blij te horen dat er genoeg plek is (we wij maar met zi'n tweeen).
Weet iemand of dit een 4WD is, in de specs van de auto kan ik er niet veel over vinden. Hij is is erin een FWD (front wheel drive) of een 4WD. Iemand ervaring.


Jacko
#7 - 25-02-2008, 23:08 uur

DeWilde

2 volwassenen en een 13 jarige, ik wil niet dat deze 13 jarige ook nog tussen de koffers moet zitten ;)

Dat zal prima gaan!

Weet iemand of dit een 4WD is

Die van ons was een 4WD, gehuurd bij national car. Voor mijn volgende trip heb ik ook een midsize suv, jeep liberty. Deze komt bij Dollar vandaan en is ook 4WD. Bij de meeste verhuurbedrijven staat het er wel bij geloof ik.
#8 - 26-02-2008, 21:34 uur
Supply Chain Professional looking for a job in the San Francisco Bay Area. Please have a look at my personal website for further details.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15