Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Boek met RV-plaatsen

Discussie gestart

Dueno

Hoi,

we willen eind vh jaar 6 weken rondreizen met een camper door Amerika.

Nu zijn we op zoek naar een boek/website met een goede lijst en beschrijvingen van alle campgrounds.

Iemand aanbevelingen?
#1 - 15-01-2008, 21:08 uur

babarage

ik heb de gidsen van Woodall's hier liggen rechtstreeks besteld en na een paar weken in huis..  Vind het fijne boeken en ook de site is ok. 
#2 - 15-01-2008, 21:20 uur

Dueno

Thanx,

ziet er inderdaad goed uit.
Zal het eens checken
#3 - 16-01-2008, 21:16 uur

nieuwenoord

Ik zoek al mijn campings via TL Directory. Als lid krijg je ook nog inzicht in de waarderingssystemen. Daarnaast maak ik veel gebruik van RV Park Reviews.
#4 - 03-02-2008, 19:08 uur

ruud

Hoi Dueno
De Woodall's Campground directory gebruik ik altijd in de States want die hoort bij de uitrusting van de camper. Dat heeft niets te maken met wel of niet nemen van de vihicle kit of personal kit. Je hoeft de boeken echter niet zelf aan te schaffen. Op de site van Woodall's kun je je GRATIS aanmelden en krijgt dan toegang tot dezelfde informatie die ook in de boeken staat. Gewoon een plaats en staat intikken en rustig uitzoeken. Je krijgt alleen enkele keren per jaar een reclamemail van Woodall's waarin ze hun nieuwe boeken aanbevelen. Het weggooien van enkele mailtjes weegt niet op tegen de service die ze bieden.
Fijne vakantie, Ruud
#5 - 12-02-2008, 21:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15