Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Boeken van Excursies San Francisco en Las Vegas

Discussie gestart

Vinyl

Nieuw!
Dag allemaal,

Ik heb een vraagje over mijn vakantie.
Ik wil vanuit San Francisco naar Alcatraz. Die kan ik beter van te voren boeken, ivm grote drukte in juli.
Dus dat ga ik doen zodra het kan!

Maar nu zit ik ook van de zomer in Las Vegas. Van hieruit wil ik dagexcursies boeken naar Death Valley en de Grand Canyon.
Wat raden jullie me aan, kan ik deze ook het beste vanuit hier boeken ivm drukte? Of beter daar?
En welke aanbieders raden jullie aan, het zijn er zo ontzettend veel!

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes,
Vinyl
#1 - 06-04-2008, 12:09 uur
« Laatst bewerkt op: 07-04-2008, 14:25 uur door Mississippi »

Hans B

Een autohuren in Las vegas en zelf een rondje rijden.

Hans
#2 - 06-04-2008, 13:44 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MiamiHeat

Tja...dat zou ik ook doen....
#3 - 06-04-2008, 14:45 uur

Harry

Gewoon met je eigen huurauto gaan, Death Valley is in de zomer laagseizoen, daar is het dus erg rustig, ook Las Vegas is in de zomer laagseizoen, dus als je toch persé een excursie wilt doen lijkt het me niet nodig dit vantevoren al te regelen.

Harry
#4 - 06-04-2008, 15:21 uur

Vinyl

Dankjewel voor jullie reactie. Toch wil ikl liever met een excursie mee. Ik ga namelijk alleen, en zie het niet zitten om in mijn eentje naar de Grand Canyon en Death Valley te rijden.
Sommigen raden het ook af. Maar zelf zie ik het ook niet zitten.
Daarnaast is het voor mij leuker om met anderen mee te gaan op deze manier = aanspraak.

Weten jullie ook wat van excursies, welke ik dan het beste kan nemen?
Dankjewel vast!
#5 - 06-04-2008, 16:17 uur
« Laatst bewerkt op: 06-04-2008, 16:19 uur door Vinyl »

Vinyl

PS. ik heb dan ook geen eigen huurauto. Ik reis met vliegtuig, Greyhound en trein.
#6 - 06-04-2008, 16:18 uur

Dikkie

Wij hebben via papillon.com een daytrip (met vliegtuig) naar de Grand Canyon geboekt. Als je via internet boekt krijg je nog een fikse korting ook.
#7 - 06-04-2008, 18:42 uur

MiamiHeat

Dankjewel voor jullie reactie. Toch wil ikl liever met een excursie mee. Ik ga namelijk alleen, en zie het niet zitten om in mijn eentje naar de Grand Canyon en Death Valley te rijden.
Sommigen raden het ook af. Maar zelf zie ik het ook niet zitten.
Daarnaast is het voor mij leuker om met anderen mee te gaan op deze manier = aanspraak.

Weten jullie ook wat van excursies, welke ik dan het beste kan nemen?
Dankjewel vast!

Ok ...in dat geval zou ik inderdaad vooruitboeken want met een groep is dan wel leuker om te gaan.
#8 - 06-04-2008, 18:59 uur

Vinyl

@ Dikkie: ik ga even kijken. De meeste vliegtrips waren toch best prijzig vond ik. Maar ik ga even neuzen!
@ degene erna (sorry, ben even je naam kwijt): Is het noodzakelijk van te voren te boeken ivm risico op uitverkocht?
#9 - 06-04-2008, 19:11 uur

MiamiHeat


@ degene erna (sorry, ben even je naam kwijt): Is het noodzakelijk van te voren te boeken ivm risico op uitverkocht?

Vaak kan je goedkopere prijzen bedingen als je vroegboekt via internet. En als je toch zeker weet dat er op bepaalde data bent en je wilt naar de Grand Canyon en/of Death Valley dan zou ik het vastleggen. Even een ander vraagje.....omdat je alleen reist...maak je gebruik van Hostels om te overnachten? Uit mijn backpack tijd weet ik nog dat we vaak met een paar mensen uit het hostel gingen. Zo heb ik ooit met een paar gasten een limo in Vegas gehuurd....helemaal geweldig en eigenlijk redelijk goedkoop want je deelt de kosten!
#10 - 06-04-2008, 19:39 uur

Vinyl

Dankjewel, ik weet inderdaad de data al, dus ik denk dat ik dan toch tegen die tijd maar ga boeken!

Ik heb geen hostels, gewone hotels. Maar wellicht zijn daar ook wel mensen die iets samen willen doen? Wel leuk inderdaad!
#11 - 06-04-2008, 19:53 uur

Dikkie

Viny, die prijzen zijn idd vrij hoog maar asl je je data ingeeft dan zie je onderaan de pagina een button met zoiets als "special internetrate" of discount. Wij kregen omdat wij juist zo vroeg zijn 45% korting op de aangegeven prijs  :)
#12 - 06-04-2008, 20:46 uur

Vinyl

Ja, ik zie het, super!
Alleen twijfel ik nog of ik vluchten wil doen, of per bus....
Als je vliegt, stap je daar dan wel uit om te kijken en foto's te maken?
#13 - 06-04-2008, 20:52 uur

Dikkie

Dat durf ik niet te zeggen want ik ben nog niet geweest. Ik weet voor de tour die ik geboekt heb niet, maar er staan vrij uitgebreide beschrijvingen bij. Er is zo'n deluxe tour en die combineert bus en vliegtuig, dan moet je er wel uit. Ook kun je bij één van de tours ergens eten.

Wellicht zijn er andere mensen hier op het forum die er al ervaring mee hebben en kunnen zij aanraden wat de mooiste is.
#14 - 07-04-2008, 08:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15