Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Boston (Hotel)Tips????

Discussie gestart

TigersFan

Hallo allen,

Van mijn broer heb ik voor mijn verjaardag 2 kaartjes voor Jerry Seinfeld + vliegtickets naar Boston gehad, moest alleen zelf de hotelboeking doen.

Ben nog nooit in Boston geweest, iemand tips m.b.t. hotels en wat te zien in mijn weekendje aldaar?

Much appreciated!
#1 - 01-12-2005, 11:44 uur

Jez

Hoi,

Doe mij ook zo'n broer! Wat gaaf, joh!
Ik ben alleen dóór Boston gereden, dus heb er niet echt iets gezien. Maar als je even langs een de Slegte gaat voor een reisgids Boston & New England (Uitgeverij Expert) dan vind je genoeg ideeën. Er staan ook suggesties in voor de omgeving van Boston. Een dagje Cape Cod, Cape Ann of Martha's Vineyard is ook erg leuk!

Groetjes, Jez
#2 - 01-12-2005, 12:04 uur
« Laatst bewerkt op: 01-12-2005, 12:14 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Als je een weekend gaat zou ik echt de stad zelf bezoeken. Wij zijn er zelf op onze rondreis 2 dagen geweest en ik vond het echt een gezellige stad. Het echte centrum is niet zo groot (en dus lekker overzichtelijk) en is heel goed te voet te doen. Als je wat meer naar de duurdere winkelstraat wil dan moet je by Boylton street zijn. Het park tussen het centrum en Boylton is zeer net aangelegd en doet een beetje Engels aan.

Met de metro kun je gemakkelijk naar Cambridge (ligt aan de overkant van Boston) waar wij de bekende universiteiten hebben bekeken. Vanaf de MIT heb je trouwens een schitterend uitzicht over het water naar Boston.

Voor de hotels of motels, wij hebben een goed motel (Holiday inn, best western etc.) genomen op een half uur of een uur van de stad af. De reden hiervoor is dat je aanzienlijk minder kwijt bent aan een overnachting, je komt ook een buiten alleen maar de stad zelf en met een paar 'tokens' neem je zo de metro naar downtown!

Laat weten hoe het geweest is!
#3 - 01-12-2005, 18:33 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Gian


Hey hoi,

Ik ben aan 't uitpluizen waar ik de goedkoopste vliegtickets kan boeken
naar Boston, hebben jullie nog tips?

Vliegen vanaf Schiphol of Eelde ...  :icon_smile:

#4 - 15-12-2005, 09:40 uur

B-man


Hey hoi,

Ik ben aan 't uitpluizen waar ik de goedkoopste vliegtickets kan boeken
naar Boston, hebben jullie nog tips?

Vliegen vanaf Schiphol of Eelde ...  :icon_smile:



Ik gebruik altijd www.vliegwinkel.nl of www.expedia.nl (eventueel www.travelocity.com)

Ik weet niet of het een optie is maar het kan soms goedkoper zijn om vanuit Brussel (Zaventem) te vliegen.

Succes!

B-man
#5 - 15-12-2005, 09:45 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Gian


Hey hoi,

Ik ben aan 't uitpluizen waar ik de goedkoopste vliegtickets kan boeken
naar Boston, hebben jullie nog tips?

Vliegen vanaf Schiphol of Eelde ...  :icon_smile:



Ik gebruik altijd www.vliegwinkel.nl of www.expedia.nl (eventueel www.travelocity.com)

Ik weet niet of het een optie is maar het kan soms goedkoper zijn om vanuit Brussel (Zaventem) te vliegen.

Succes!

B-man

Thanks B-man, voor de links.
Vanuit Brussel vliegen is voor mij geen optie, ik moet per trein naar schiphol toe, vanaf Hoogeveen (Drenthe)
Dus Brussel is dan voor mij veel te ver weg, vandaar dat ik ook vroeg vanaf Schiphol of Eelde.

Ik zal direct eens even gaan kijken op je links ... thankx :icon_smile:
#6 - 15-12-2005, 10:47 uur

Mikke

Hoi,

Ik zou even een kijkje nemen op de site van Icelandair http://http://www.icelandair.nl/main/view.jsp?branch=3644849
In het verleden een aantal keren met Icelandair naar Boston gevlogen en erg tevreden over eigenlijk alles. Beter als bijv. North West.

Gr. Angela
#7 - 17-12-2005, 23:12 uur
Boston 1999, Florida 2003, Florida 2004 en dan eindelijk Westkust 2005!

Gian

Hoi,

Ik zou even een kijkje nemen op de site van Icelandair http://http://www.icelandair.nl/main/view.jsp?branch=3644849
In het verleden een aantal keren met Icelandair naar Boston gevlogen en erg tevreden over eigenlijk alles. Beter als bijv. North West.

Gr. Angela
Hoi Angela,
Dat scheeld nogal wat euro's als ik met IcelandAir naar Boston vlieg  :icon_smile:

Thanks for the Tip
#8 - 18-12-2005, 13:37 uur

Jez

Dat ziet er zeker goed uit, met Icelandair! Ijsland staat erg hoog op mijn "daar wil ik nog naartoe"-lijstje, en ik zag dat een stopover aldaar mogelijk is!
#9 - 18-12-2005, 14:12 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Gian

OMG ... m'n vriend vertelde me net dat hij wil gaan verhuizen van Boston, Massachusetts
naar Florida. Hij heeft echt een mega hekel aan kou en vandaar dat hij naar Florida wil.
Hij heeft 't vanmiddag aan z'n werkgeven voor gelegd, daar hij net overgeplaatst is naar
een ander kantoor in Boston.
Nu heeft hij gevraagd of het ook mogelijk is om begin van de zomer overgeplaatst kan
worden naar Florida.

Aan 1 kant baal ik best, wat moet ik als een Patriot & Celtics fan nou in Florida ... haha.

#10 - 10-01-2006, 01:06 uur

Gian

OMG ... m'n vriend vertelde me net dat hij wil gaan verhuizen van Boston, Massachusetts
naar Florida. Hij heeft echt een mega hekel aan kou en vandaar dat hij naar Florida wil.
Hij heeft 't vanmiddag aan z'n werkgeven voor gelegd, daar hij net overgeplaatst is naar
een ander kantoor in Boston.
Nu heeft hij gevraagd of het ook mogelijk is om begin van de zomer overgeplaatst kan
worden naar Florida.

Aan 1 kant baal ik best, wat moet ik als een Patriot & Celtics fan nou in Florida ... haha.



Ik heb geluk ... John blijft nog een jaar in Boston ... dus nu toch maar weer
zoeken naar een baan in de regio Framingham / Boston.

Heeft iemand enig idee of er ranches/farms zijn in de regio Framingham of Summrecamps
waar ik zou kunnen solliciteren?

 
#11 - 23-01-2006, 10:03 uur

Traveller

Het Aquarium is wel leuk om een kijkje te nemen!
#12 - 30-01-2006, 12:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15