Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

brede stoelen!!!!

Discussie gestart

JaRo

Hallo hallo

Wij zijn onze eerste reis nog volledig aan het plannen voor oktober 2008.
Op dit moment zitten we nog in de orienteer fase.

Wat ik me afvraag is hoe breed zijn de vliegtuig stoelen?
Kunnen de armleuningen omhoog?
Wie heeft hier ervaring mee en wil dit delen?

Wij zijn twee keer eerder gevlogen.
Met martinair starr class naar Mexico.De starr class viel heel erg tegen.
Al helemaal voor de extra 300 euries pp! De armleuningen konden niet omhoog, de stewards zeer onvriendelijk en de stoelen waren niet breder.
En met Jet air naar de dominicaanse, ook de aparte klassen.
Dit was te gek, de armleuningen konden omhoog, meer beenruimte, bredere stoel,vriendelijke stewards.
En dat alles voor 90 euries pp.

Er is me nu al opgevallen dat alles wat naar Amerika vliegt alleen echte eerste klas heeft,voor hele hoge prijzen. (wat ik gezien heb dan !! )
En echte eerste klas is ook niet nodig, we hebben dat beide keren gedaan voor het zitcomfort.
Dit omdat Jan 2 meter is en ik zelf ook 1.80.
Helaas hebben we ook allebei niet maatje 36!!! bloos

Heeft iemand tips voor ons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes JaRo

#1 - 07-08-2007, 05:54 uur

Ebelix

In economy kunnen de leuningen omhoog. In Business and First niet. Op www.seatguru.com kan je alles te weten komen over de breedte van de stoel en de pitch tussen de stoelen. In economy is de breedte van de stoelen tussen de 17 inch en 20 inch. De pitch is  tussen de 30 inch en 32 inch.

Sommige luchtvaartmaatschappijen hebben tegenwordig een klasse tussen economy en business. Vaak heeft deze klasse economy plus.  Bij de ene maatschappij is alleen de pitch groter en bij de andere maatschappij zijn het business class stoelen maar met een economy service. United Airlines, British Airways en Vigin Atlantic zijn maatschappijen met zo'n tussenklasse.

Wil echt zeker zijn van de ruimte en niet business class vliegen en betalen dan kan je ook 3 tickets kopen in economy.

Mijn advies is om met United te vliegen en dan proberen of je economy plus kan reserveren. Niet de breedste stoelen maar wel genoeg beenruimte.

Succes   
#2 - 07-08-2007, 09:54 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Willem goes Miami

Stoelen bij uitgangen, Buss class en First/Royal class hebben vaste stoelleuningen en ook gaan de rugleuningen niet verder.
#3 - 07-08-2007, 16:21 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

Satin13

Wij vlogen dit jaar met United, en met de heenreis zaten we in Economy plus. Je hebt er merkbaar meer beenruimte.
Er was eerste class, business class, economy plus, econmy. Voor ons was de upgrade gratis, omdat onze eerste vlucht (die over Londen zou gaan)
was afgelast en we dus niet aan het raampje konden zitten. Was wel lekker zitten!

Groetjes,
#4 - 07-08-2007, 16:56 uur
USA rocks!




leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15