Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Broadway Shows in New York

Discussie gestart

anja-ke

Iemand al naar een  Broadway Musical gaan kijken in New York? Aanrader of niet?
Zijn er speciale sites waar je goedkoop aan tickets kan geraken?
Ook alle andere suggesties om 's avonds te doen, alle advies welkom..
#1 - 15-04-2008, 19:50 uur

B-man

Er zijn al topics over Broadway shows inclusief sites met goedkope(re) tickets. Hier is in ieder geval al een goede site (ze staan o.a. met een booth op Times Square):

http://www.tdf.org/TDF_ServicePage.aspx?id=56

Dit is ook een goede site:

http://www.broadwaybox.com/

#2 - 15-04-2008, 20:36 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

anja-ke

Bedankt voor de tip! Nu nog uitzoeken welke show het best ligt.. Dacht aan Phantom of Les Misérables... Of misschien toch iets heel anders.
Wil alleszins een on Broadway show, niet de off Broadway of de off off Broadway..
Liefst in een charmant, sfeervol theater..
Nog wat surfen.. Alvast bedankt voor de tip...
#3 - 23-04-2008, 20:14 uur

ceetje

Wij hebben gewoon de volle mep betaald voor Mamma Mia, omdat het waanzinnig druk was bij de ticketbooth met goedkope tickets. Niet in een rij hoeven staan vind ik ook geld waard. Mamma Mia is wel een aanrader.
#4 - 23-04-2008, 20:20 uur

anja-ke

Is toevallig ook eentje die hoog in mijn lijstje staat... Ben wel een musicalliefhebster, heb er ook al enige gezien: Catts, Miss Saigon, Les Misérables,..
Maar mijn vriend, die ik eigenlijk een beetje mee moet sleuren  ;D is compleet nieuw voor dit genre..
Daarom dacht ik eerst om een veilige, bekende eruit te kiezen maar Mamma Mia lijkt me ook wel een hele goede, een paar collega's zijn die in België gaan zien, nu zo in het Nederlands zag ik dat niet zo zitten, liever Engelstalig.. tja een beetje een zwak voor de taal i guess  ::)
#5 - 23-04-2008, 20:33 uur

anja-ke

Tix zijn via Broadwaybox.com geboekt..
Bedankt voor de tip..
Heb echt kaartjes van 110 dollar voor 66 dollar kunnen vastkrijgen, goede plaatsen, voor Phantom of the Opera..  ;D
#6 - 08-05-2008, 11:11 uur

djengo

Wij hebben in Nederland de tickets voor de Lion King gekocht en op times square nog tickets voor Mama Mia bemachtigt voor de helft van de prijs.
Daar wil ik wel even voor in de rij staan. Tarzan hebben wij in Nederland gezien ook een aanrader(net als de Lion KIng maar weet niet of die nog speelt)
Ook voor iemand waarvoor musicals nog Wat onwennig zijn zeker de moeite waard.
Veel plezier
#7 - 10-05-2008, 22:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15