Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Brussels Midi Railway Station

Discussie gestart

rikkie

Hay
Als ik via connections.be vliegtickets naar Miami wil bestellen geeft men als route aan :
“Brussels, Brussels, Brussels Midi Railway Station(BRU,ZYR)- Miami. fl (MIA)”
Ik heb eigenlijk geen idee wat dit allemaal betekend. Het deel “Brussels Midi Railway Station(BRU,ZYR)” komt op mij over alsof ik met de trein ga i.p.v. met een vliegtuig.
#1 - 17-08-2009, 17:03 uur

Jez

Als je bij je zoekopdracht BRU invult, zit je altijd goed. Da's de afkorting van Zaventem.
#2 - 17-08-2009, 19:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jack Veenstra

Dat klopt; je wordt geacht vanaf Brussels per teein naar Parijs te reizne en daar op het vliegtuig te stappen.

Is wat goedkoper, maar ja... :(
#3 - 19-08-2009, 14:37 uur

Porphyria

Die trein is dan wel de Thalys, dus ik zie niet in wat daar zo slecht aan is. Waar je vroeger een tussenlanding had in Parijs, doe je nu gewoon het eerste stuk met de trein.
#4 - 19-08-2009, 17:11 uur

rikkie

Die trein is dan wel de Thalys, dus ik zie niet in wat daar zo slecht aan is. Waar je vroeger een tussenlanding had in Parijs, doe je nu gewoon het eerste stuk met de trein.
Dat idee kreeg ik ook maar in het vluchtschema staat “vertrek Brussel” en word niet gerept over vervoer per trein.
#5 - 20-08-2009, 11:41 uur

Freddytex

Ik heb vorig jaar mijn reis op Boston gedaan via airfrance en de thallys .Ik heb dit vroeger ook al gedaan via london en geef mij dan maar de trein via pârijs .Bij het binnenkomen op de luchthaven CDG ben je op 5 minuten aan je vertrekhal en dat kan ik niet zeggen van de aankomst in Lodon
#6 - 20-08-2009, 23:13 uur

evilman123

aankomst trein brussel zaventem is als het ware in de kelder van het luchthaven gebouw
#7 - 31-08-2009, 20:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15