Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

BW Americania

Discussie gestart

jojo

Hallo
 
Wij gaan in augustus naar San Francisco.
Het BW Americania hotel ligt in 7th street, nu heb ik op sommige internet sites gelezen dat het rondom 6th en 7th street niet altijd even veilig is.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee.


alvast bedankt Johan
#1 - 22-04-2006, 22:05 uur

Harrie

Zelf vond ik het geen geschikt hotel om met kinderen heen te gaan. Hotel is zelf schoon en parkeren is gratis. Iets wat niet vaak voorkomt in SFO. Goed vervoer vanaf hotel naar bezienswaardigheden.
#2 - 06-05-2006, 13:17 uur

jojo

Hallo harrie

Bedankt voor de reactie, onze kinderen zijn 14 en 15 jaar.
Ik begrijp dat er een gratis shuttle bus is naar bezienswaardigheden.
Ik lees heel veel verschillende reacties (tripadvisor) de een vindt het hotel en de omgeving wel oke en er zijn ook mensen die het absoluut niks vonden.
We hebben geboekt en laten ons verrassen.


grts Johan
#3 - 06-05-2006, 18:44 uur

Harrie

Tuurlijk gewoon doen. Echt slechte hotels ben ik in al die jaren nooit tegengekomen.
#4 - 06-05-2006, 23:45 uur

vwkever

Hoi,

Wij hebben ook dit hotel geboekt. Het grote voordeel is inderdaad het gratis parkeren. Ik hoorde dat dat bij de meeste hotels in SF flink op kan lopen..

Ik heb flink gegoogled op het hotel en zag ook veel slechte verhalen over de buurt waar het hotel zit, maar ook heel veel goede verhalen over het hotel zelf...

Maar ook wij laten ons maar verrassen..  ;)
#5 - 09-05-2006, 14:23 uur
We zijn (helaas) weer terug uit de USA! Zie het verslag op http://vwkever.web-log.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15