Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Camper aanbieding

Discussie gestart

Dirc

Geen idee of er al een topic van was, maar ik krijg regelmatig aanbiedingen over camper huur. Ik denk dat ik niet de enige ben, dus wellicht leuk om te delen?

Citaat

SPOTGOEDKOPE SUPER ONE WAY SPECIALS MOTURIS 18 DGN VANAF 729 EURO.
Grijp vandaag nog deze unieke kans om tegen een sterk gereduceerd tarief een schitterende camperreis te maken door het Westen of langs de Oostkust van de Verenigde Staten! U maakt een enkele reis tussen een van de vele Moturis locaties in het westen of het oosten van de Verenigde Staten.
West:
Ophaallocaties: Los Angeles, Las Vegas en in mei ook Phoenix.
Inleverlocaties: Denver, Salt Lake City, Seattle of San Francisco.

Oost:
Ophaallocaties: Fort Lauderdale, Orlando en in mei ook Atlanta.
Inleverlocaties: Chicago, New York, Boston en in april ook Atlanta.

Naast 15 dagen camperhuur met 2500 mijl vrij te rijden zijn de vliegreis, eerste en laatste hotelovernachting inbegrepen in de prijs! Extra nachten zijn bij te boeken voor 28 euro bij vertrek in april en voor 38 euro bij vertrek in mei.

Maak bijvoorbeeld een reis langs de vele nationale parken aan de westkust en bezoek de indrukwekkende Grand Canyon, het groene Yosemite en het unieke Bryce Canyon National Park. En wat dacht u van bruisende steden als San Francisco en Los Angeles? Ga een gokje wagen in 'Fabulous' Las Vegas, wie weet is het uw geluksavond!

Daarnaast is het mogelijk om een enkele reis langs de oostkust van de Verenigde Staten te maken. Start uw reis bijvoorbeeld in de 'Sunshine State' Florida, waar u kunt bijkomen op de witte stranden van Miami Beach of een bezoek brengt aan een van de vele attractieparken in de omgeving van Orlando. Reis door prachtig groene natuur vervolgens richting het noorden en bezoek steden als Washington D.C. en New York.

Een aanbod wat u niet kan laten liggen! Bezoek onze website voor meer informatie over deze special, over de Verenigde Staten en voor het boeken van deze reis.

De url die erbij zit:
http://www.travelhome.nl/camper-reis/super-one-way-special-moturis-april-mei-juni-2013/verenigde-staten
#1 - 09-01-2013, 12:23 uur

TondeG

Inderdaad, krijg ook vaak aanbiedingen.


Camperreis Wegbrengspecial Cruise van Chicago naar Los Angeles € 1199,00 pp

21-daagse camperspecial

 
In het voorjaar van 2013 rollen de nieuwe campers van Cruise in Chicago, Illinois van de band. U kunt met één van deze gloednieuwe campers op pad! Uw reis begint met een overnachting in Chicago. Op dag twee haalt u de camper op. Uw reis door de USA met als eindbestemming Los Angeles kan beginnen! Onderweg kunt u genieten van de prachtige natuur in de nationale parken van o.a. Colorado, Utah en Nevada.
U kunt de camper ook inleveren in San Francisco, Denver, Las Vegas, Salt Lake City, Philadelphia, Newark, New York, Boston of Minneapolis. Vraag onze adviseuses naar de prijzen.

Camperreis USA
 Een rondreis per camper is een ontspannen manier om door Amerika te reizen. Met een camper zit u over het algemeen wat hoger op de weg waardoor u een beter zicht heeft. Onderweg heeft u alles bij de hand. Een keukentje om uw lunch te maken, maar ook bijvoorbeeld een toilet. Een camperreis combineert het nuttige met het aangename. Bij uw arrangement zijn een retourvlucht, twee overnachtingen, uw camper en de benodigde extra's, zoals uitrustingen, verzekeringen en te rijden kilometers inbegrepen. Geen onverwachte extra kosten dus, u hoeft alleen nog maar te rijden en te genieten!
Pluspunten van deze reis Retourvlucht met United Airlines
2 overnachtingen
18 dagen Cruise America camperhuur
Uitgebreide verzekering
2500 vrije mijlen
Alle uitrustingen
Achterlatingskosten
U bepaalt zelf uw route
Camper inleveren in een andere plaats kan. Vraag naar de mogelijkheden



http://www.travelusa.nl/reis/camperreis-wegbrengspecial-cruise-van-chicago-naar-los-angeles/algemeen.aspx?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20130109
#2 - 09-01-2013, 15:55 uur

Dirc


Cees A

Heb 'm nog maar vluchtig bekeken, maar het lijkt me geen verkeerde aanbieding.
@Dirc   Waarom ga je zelf niet ?
Met wat geluk wordt de baby in Amerika geboren en krijgt hij/zij meteen een US paspoort.  :)
Heb je later geen gezeur met ESTA en visa. Ik zie sloten vol met voordelen ..........
#4 - 05-02-2016, 18:53 uur

Dirc

De tag werkt!

Wij gaan puur niet omdat vrouwlief dan niet meer mag vliegen, en zwemmen is zo ver.
Wel een slim idee inderdaad, of een stille jongensdroom van jou @Cees A ?
#5 - 05-02-2016, 21:50 uur

Wop

Twee jaar terug gedaan via Tioga Tours.   Heel goedkoop een camper... Houdt er wel rekening mee dat dat gevaarte 1:4 rijdt   :P
#6 - 05-02-2016, 23:15 uur

Cees A

@Wop  Benzineprijs valt gelukkig mee. Die zit momenteel op 1,35 $/G in de midwest en 2,35 $/G in Californie.
Zie: ---> http://www.gasbuddy.com/GasPriceMap?z=4
@Dirc  Op mijn leeftijd heb je het merendeel van je jongensdromen al vervuld.  De rest ben je vergeten.   :)
#7 - 06-02-2016, 09:02 uur

Hans B

Twee jaar terug gedaan via Tioga Tours.   Heel goedkoop een camper... Houdt er wel rekening mee dat dat gevaarte 1:4 rijdt   :P
Kijk niet alleen naar benzinekosten.
Je hebt je eigen hotel bij je en hoeft niet dagelijks uit eten bij de McDonalds.
Het bespaart dus ook kosten.
#8 - 06-02-2016, 09:04 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Wop

Dat zal best @Hans B   >:D  Wij vonden het na twee keer "koken"  op het kleine fornuis wel genoeg  ;D
#9 - 06-02-2016, 10:01 uur

Dirc

Wij hebben het nu vanwege de zwangerschap ook regelmatig over camper of auto, zeker i.v.m. een baby.

Als voordeel denk ik vooral dat je alles bij hebt en (misschien) wat kosten bespaard als je dan ook alle faciliteiten van je camper gebruikt. Je hebt alles bij de hand natuurlijk van water tot een bed aan toe.

Als nadeel verwachtten wij te ondervinden dat je toch je camper moet schoonhouden. Dus je bed opmaken, de wc schoonmaken, de douche (als die er is) schoonmaken, bed opmaken en verwisselen. Zeker met een baby bij.
In een hotel heb je als je binnenkomt een schoongemaakte ruimte.

Daarnaast is het persoonlijk denk ik of iemand op een campground wilt staan of liever in een hotel zit. Ik denk nu niet dat een baby daar specifieke voorkeuren heeft.

@Cees A We verwachten dan wel een kleine in april, maar iedere keer als er iets over USA voorbij komt ergens dan is dat meteen het gespreksonderwerp. Zo ook bovenstaande camperhuur die ik plaatste inderdaad.
Natuurlijk first things first. Eerst een bevalling, een gezonde dochter en dan pas concreet dingen invullen. Dus tja, 3 weken omgeving Yellowstone, 3 weken omgeving Moab, 3 weken........ook met een kleine is de keuze reuze. Iets minder afstanden reizen maar who cares.
#10 - 06-02-2016, 10:59 uur

Hans B

Dat zal best @Hans B   >:D  Wij vonden het na twee keer "koken"  op het kleine fornuis wel genoeg  ;D

Ik vond een campinggasstelletje ook nooit wat, maar heb nu 3 gaspitten, een oven en magnetron, grote (volle) koelkast en vriezer.
Gelukkig hoef ik voor een kopje koffie niet meer naar de McD of tankstation.
Ben ik voor het eten niet meer afhankelijk van de foodketens.

Uiteindelijk hoe je het ook went of keer maakt dat het wel goedkoper.  ;)  ;D  :afro:
#11 - 06-02-2016, 12:17 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Hans B

Als nadeel verwachtten wij te ondervinden dat je toch je camper moet schoonhouden. Dus je bed opmaken, de wc schoonmaken, de douche (als die er is) schoonmaken, bed opmaken en verwisselen. Zeker met een baby bij.
In een hotel heb je als je binnenkomt een schoongemaakte ruimte.
Ik weet niet hoe het zit bij de verhuurmaatschappijen, maar ik ga er vanuit dat voor de buitenkant er tijdens de reis niet veel aan de hand is. Tenzij je natte en/of stoffige dirt roads gaat rijden.

Aan de binnenkant, wat doe je thuis met je bed, de wc, douche en keuken.
Niet te gestresst over doen.
Gewoon een keer proberen en misschien ben je net als Wop wel in één keer genezen, misschien wil je net als ik nooit meer anders.
 ;)  ;D  :afro:
#12 - 06-02-2016, 12:31 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Dirc

Proberen zal zeker een keer gebeuren.
Maar thuis is je bed en keuken en badkamer toch wel 1 keer in de week aan de beurt. En het fornuis zodra het vies is natuurlijk.
In USA als je met 40 graden lekker ligt te zweten is je bed natuurlijk wat vaker aan de beurt.

Maar wie weet valt het inderdaad 100% mee.
#13 - 06-02-2016, 12:57 uur

Pieter79

In USA als je met 40 graden lekker ligt te zweten is je bed natuurlijk wat vaker aan de beurt.

Hebben huurcampers geen airconditioning?
#14 - 06-02-2016, 15:38 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

NMP

@Pieter79
Citaat
Hebben huurcampers geen airconditioning?

Afgelopen Maandag de bevestiging/factuur ontvangen van WRC Reizen voor onze huurcamper type MH-B voor 32 nachten Nova Scotia en Newfoundland. Daar zit een airco in, maar we gaan in Juni dus zullen hem niet gebruiken :).

@Hans B
Citaat
Ik weet niet hoe het zit bij de verhuurmaatschappijen, maar ik ga er vanuit dat voor de buitenkant er tijdens de reis niet veel aan de hand is.

 In de 20+ jaren dat wij motorhomes huren hebben wij nooit de buitenkant schoongemaakt ivm het inleveren. Zelfs na het rijden van dirt roads bijv. in Alaska nooit problemen gehad bij het inleveren. De binnenkant natuurlijk wel enigszins schoon maken, maar ook niet abnormaal veel tijd in steken, gewoon netjes inleveren.   

@Dirc
Citaat
Wij hebben het nu vanwege de zwangerschap ook regelmatig over camper of auto, zeker i.v.m. een baby.

Onze kinderen zijn 31 jaar en 29 jaar geleden in de USA geboren en vanaf dat ze 4 maanden waren gingen ze gewoon mee in onze camper. Voor ons gaat er helemaal niets boven een camper/motorhome vakantie. Liever betalen voor een camper dan gratis in het Hilton !

Gr.
MarcoP
#15 - 06-02-2016, 21:04 uur
50 Staten bezocht.
See my USA movies at: http://www.youtube.com/user/routeusa

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15