Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kosten levensonderhoud per dag?

Discussie gestart

Mrjn

Dan ook niet miepen  :D

(Ik zou ook niet voor een bakkie surrogaat starbucks een end rijden)
#16 - 05-01-2006, 16:31 uur
« Laatst bewerkt op: 05-01-2006, 16:33 uur door Mrjn »

amerikagek

ik heb eigenlijk geen budget als ik op vakantie ga, dat moet gewoon alles kunnen vindt! ;)

maar ja "wij" nederlanders hebben de naam zuinig te zijn haha
#17 - 10-04-2006, 12:35 uur

bertus

september 2005 op rondreis geweest,  wij waren met z'n 2en voor het diner in "simpele " restuarants, pizahut e.d zo'n $ 15a 20 kwijt.  overdag hebben we gewoon boodschappen gedaan bij Wallmart e.d., en langs de weg gepicknikt . Leuk en niet duur


Geen idee, of ik goed zit in dit topic, maar ik gooi het hier maar neer. Kon er verder niets over vinden.

Wat moet ik ongeveer rekenen voor een dagje leven in Amerika. Ahum, dat klinkt lekker vaag. Ik bedoel, als ik moet ontbijten, lunchen en dineren en eventueel iets drinken 's avonds, wat ben ik dan gemiddeld kwijt? We willen niet te duur uit zijn. Ja ja, echte Hollanders. Nee ik bedoel, we kunnen voor de lunch ook effe in een supermarkt een broodje met beleg halen en doorrijden. En we zijn zeker niet van plan in een 3 sterren restaurant te gaan eten 's avonds. Voor hoeveel kan je klaar zijn op een dag? Heeft iemand daar zicht op? Tuurlijk zal het in de steden duurder zijn, maar het gaat me gewoon om een gemiddelde... scheelt weer met het in de gaten houden van ons budget.  :)
Citaat
#18 - 10-04-2006, 13:31 uur

jfeelders

Ik heb het afgelopen jaar de kosten bijgehouden van de afzonderlijke reisonderdelen en voor onze 17-daagse reis (SF - Yose - BigSur - LA - GrCanyon - Bryce - Zion - LV) hebben we in totaal €594 p.p. (op basis van 2 personen) uitgegeven. Gemiddeld is dat €35 p.p.p.d. We hebben daarbij van alles gedaan: picknick, zelf koken, diners, goedkope en dure restaurants. Wel hadden we aan 2 maaltijden per dag genoeg. De porties zijn groot genoeg! Vrij goed vergelijkingsmateriaal dus denk ik...
#19 - 20-04-2006, 13:14 uur
« Laatst bewerkt op: 20-04-2006, 13:16 uur door jfeelders »
2002 New York en New England || 2005 Californië, grote parken en Las Vegas (getrouwd!) || 2008 Route 66?
http://www.feelders.com || http://fotos.feelders.com

visuar

jfeelders: dat is neem ik aan zonder het vliegticket en waarschijnlijk ook zonder auto huur? Dat kost mij alleen al meer dan 1000 euro.
#20 - 02-05-2006, 13:14 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Gian

jfeelders: dat is neem ik aan zonder het vliegticket en waarschijnlijk ook zonder auto huur? Dat kost mij alleen al meer dan 1000 euro.

Ik ben al 900 euries kwijt aan m'n vliegticket naar Boston.
Normaal ben ik 600 Euro kwijt aan een doodsimpel hotelletje enzo,
dan komt er nog eten overheen.

Ik red het ook echt niet met 1500 euro voor 2 weken, wil toch ook graag
eten en af en toe wat shoppen natuurlijk.

2000 Euro ben ik zo kwijt tijdens m'n vacanties, gelukkig spaar ik me nu
een hotel uit, dus dat scheeld weer wat euro's.
En ik hoef ook al geen auto meer te huren, Ik neem m'n vriend z'n auto mee  2006-18

By the way ... Ik hoorde laatst dat als je je ticket via D-reizen vaak nog goedkoper
kan boeken dan dat je zo via internet doet.
Dat wil ik toch eens even gaan bekijken komend weekend  :D

 
#21 - 02-05-2006, 13:46 uur

jfeelders

Dat bedrag is inderdaad puur voor levensonderhoud per dag zoals gevraagd. In totaal waren we ca. €2500 p.p. kwijt. Bedragen staan op mijn site bij de tips...
#22 - 02-05-2006, 14:17 uur
2002 New York en New England || 2005 Californië, grote parken en Las Vegas (getrouwd!) || 2008 Route 66?
http://www.feelders.com || http://fotos.feelders.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15