Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Carter Hotel New York

Discussie gestart

Annique & Maarten

Is er toevallig iemand die ervaring heeft met dit hotel?
Wij hebben onze nachten in New York hier geboekt.

Het adres is : 250 West 43rd Street, New York City, New York 10036

Het ligt in Times Square Area.

http://www.carterhotel.com/index.html
#1 - 26-03-2006, 22:38 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

Annique & Maarten

 :( Hmmm, helemaal niemand?   :o
#2 - 29-03-2006, 20:08 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

Tekkel

Had je deze http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g60763-d93421-r4473021-Hotel_Carter-New_York_City_New_York.html link al gevolgd?
Die werd genoemd in een ander draadje.
Uitgaande van deze reviews, zou ik er niet dood gevonden willen worden ;)

Bart
#3 - 29-03-2006, 20:17 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

B-man

Had je deze http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g60763-d93421-r4473021-Hotel_Carter-New_York_City_New_York.html link al gevolgd?
Die werd genoemd in een ander draadje.
Uitgaande van deze reviews, zou ik er niet dood gevonden willen worden ;)

Bart

Hahahaha, zulke slechte reviews heb ik niet vaak gelezen!

B-man
#4 - 29-03-2006, 21:00 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Annique & Maarten

 embarressed
De schrik van ons leven!

we zijn volop bezig om het hotel om te laten boeken!
 :(
#5 - 01-04-2006, 18:51 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

SpaceAce

we zijn volop bezig om het hotel om te laten boeken!

Misschien is dit iets:

Wij hebben van de week dit hotel geboekt: Hotel 31. Zit rond de 150 dollar per nacht, per kamer (voor een kamer met een privebad).
En Tripadvisor

Adres: 120 east 31st Street. NY, NY. 10016. Bij de Empire State Building om de hoek.

#6 - 02-04-2006, 00:02 uur
« Laatst bewerkt op: 02-04-2006, 00:07 uur door SpaceAce »
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

towncar59

Doet me ineens weer denken aan een hotel waar ik begin jaren 80 een nacht bleef omdat ik op dat moment nog geen appartement had in New York.
Ik weet echt niet meer hoe het hotel heette, was in Jane street op Manhattan. Echt zo'n hok dat je altijd in de serie Hill Street Blues ziet, receptionist achter tralies.. een kamer van 2 x 2, een bed, een tafeltje waar je nog geen aansteker op durft te leggen en een houten kledingkast die al begon de wiebelen als er een vlieg op landde ( en die waren er genoeg daar ). De verf op de muren ( of wat er nog van over was..) had ooit een kleur gehad.. 2006-10
De doucheruimte was een smoezelige ruimte met 4 douches op een rij ( er hing alleen een douchegordijn voor, geen deur die op slot kon ). Voor de hele verdieping één gezamelijk toilet, ik zal maar niet zeggen hoe die er uitzag...
Eén raam in mijn kamer keek uit op een ijzeren brandtrap en een schreeuwende neonreclame op het gebouw er tegenover...de neonreclame ging 24 uur per dag iedere 2 seconden aan en uit...
En de overige hotelgasten....tja..denk weer aan Hill Street Blues  ;D
Maar het was wel goedkoop ! En ik ben toch nog in slaap gekomen..en toen ik wakker werd de volgende dag kreeg ik nog geen eens ontbijt op bed !

Ron
#7 - 02-04-2006, 12:33 uur

sweatbox

Doet me ineens weer denken aan een hotel waar ik begin jaren 80 een nacht bleef omdat ik op dat moment nog geen appartement had in New York.
Ik weet echt niet meer hoe het hotel heette, was in Jane street op Manhattan. Echt zo'n hok dat je altijd in de serie Hill Street Blues ziet, receptionist achter tralies.. een kamer van 2 x 2, een bed, een tafeltje waar je nog geen aansteker op durft te leggen en een houten kledingkast die al begon de wiebelen als er een vlieg op landde ( en die waren er genoeg daar ). De verf op de muren ( of wat er nog van over was..) had ooit een kleur gehad.. 2006-10
De doucheruimte was een smoezelige ruimte met 4 douches op een rij ( er hing alleen een douchegordijn voor, geen deur die op slot kon ). Voor de hele verdieping één gezamelijk toilet, ik zal maar niet zeggen hoe die er uitzag...
Eén raam in mijn kamer keek uit op een ijzeren brandtrap en een schreeuwende neonreclame op het gebouw er tegenover...de neonreclame ging 24 uur per dag iedere 2 seconden aan en uit...
En de overige hotelgasten....tja..denk weer aan Hill Street Blues  ;D
Maar het was wel goedkoop ! En ik ben toch nog in slaap gekomen..en toen ik wakker werd de volgende dag kreeg ik nog geen eens ontbijt op bed !

Ron

Dat is Hotel Riverview. Goedkoper is er niet te vinden op Manhattan. De buurt is geweldig. Een kleine week daar gelogeerd.
#8 - 02-04-2006, 12:53 uur


Annique & Maarten

Na heel veel ellende, geregel, gebel, gemail maar ook goede hulp van D-reizen, staan we op het punt om te boeken bij Hotel Newton. Via Holland International hebben we geprobeerd om ons hotel om te boeken. H.I. kon ons maar weinig bieden en heeft vervolgens besloten om ons te laten boeken via een andere organisatie. gelukkig hoeven we aan H.I. niets te betalen. D-reizen boekt dinsdag Newton.

Een hoop heisa, maar uiteindelijk komt het goed. (tenminste als dinsdag de boeking rond is.)

Bedankt voor de verwijzingen naar Hotel Carter. Deze hebben ons tot aktie over doen gaan en hebben nu hopenlijk een beter hotel!
#10 - 16-04-2006, 13:54 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

Franklin

Hoi,

Wij zijn hier in september 2004 ook meerdere malen geweest. Verreweg de goedkoopste die we toen konden vinden. Je moet je overigens je online reservering meenemen. Het wordt gerund door chinezen en ze zijn nogal ongeintresseerd. En ook van enige vorm van luxe moet je niets verwachten hiero. Grote voordeel is je zit op 43 street midden in Manhattan. Echt super, dichtbij grand central en bus station. Hotel is verder niet bijzonder, maar hier ben je toch bijna niet. Er zit wel een goedkoop eettentje die 24 uur per dag open is. Lekker lunch en breakfast, kost relatief weinig. En sixpacks bier voor een prikkie  ;)
#11 - 29-05-2006, 22:55 uur

Bassen

Wij gaan de 13 ook naar dit hotel, we zijn bekend met de reviews en we zullen ook onze bevindingen laten weten. 1 voordeel is dat waneer het echt niks blijkt te zijn dat we dan naar een ander hotel kunnen (oud werkgever van een vriend).

Jullie horen het dus nog
#12 - 09-10-2007, 23:28 uur
Frankie Bassen goes to Hollywood New York.

Yessica

Hhahaahahaha! Die candid photos! Geweldig! Ik ben blij dat je om hebt kunnen boeken, wat een hel! Dat een Nederlandse touroperator dit durft aan te bieden!

Sowieso is het niet verkeerd om voordat je gaat boeken eerst eens op tripadvisor te kijken. Ik boek nooit zonder de recensies te hebben gelezen daar. Over het algemeen klopt het heel goed en extreme goede of slechte recensies weet je snel genoeg op waarde in te schatten.
#13 - 10-10-2007, 09:00 uur
« Laatst bewerkt op: 10-10-2007, 09:08 uur door Yessica »



Bassen

Nou ik heb er ook hele andere dingen over gelezen.

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/20779/carter/

Ook hier zeggen ze dat het niet een top hotel is, maar wij hoeven er alleen maar te slapen
#14 - 10-10-2007, 16:14 uur
Frankie Bassen goes to Hollywood New York.

Yessica


Ook hier zeggen ze dat het niet een top hotel is, maar wij hoeven er alleen maar te slapen

De foto's zeggen mij meer dan genoeg, die kun je niet overdrijven.
Maar het advies om met badslippers aan in de douche te gaan is voor mij toch genoeg aanleiding om iets anders te zoeken. Tenslotte moet je niet alleen slapen, douchen is soms ook best fijn  ;)
#15 - 10-10-2007, 16:20 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15