Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

checked baggage 62 inches

Discussie gestart

dol op reizen

Ik ga een binnenlandse vlucht met southwest en met alaska airlines boeken waarschijnlijk, nu lees ik dat je koffer max 62 inches mag zijn. Wat moet ik me daarbij voorstellen voor een maat. 1,5748 in europeese maat. Maar hoe breed mag je koffer dan zijn?

En wie heeft er ervaring met deze twee luchtvaartmaatschappijen?
#1 - 16-02-2009, 11:23 uur

hdeweert

In het verleden heb ik ook met south west gevlogen. Binnenlandse vluchten hebben weinig service.
Meer dan soft drink en zakje pinda’s zit er niet in. 62 inches en is ongeveer 1.60 meter  je koffer mag
in totaal l+b+h 1.60 m zijn en max 50 pounds wegen dus kun je zelf uitrekenen hoe groot je koffer mag zijn.

Harm
#2 - 16-02-2009, 11:40 uur

MissFluffy

Mijn koffers (2 stuks dan ) komen 10 cm boven die regel uit .We hebben nog nooit opmerkingen gekregen over de maat ,wel over het gewicht .Voor gewicht zijn ze nu wel zeer streng .

Groetjes
#3 - 16-02-2009, 13:25 uur

Desiree

Ik vlieg in mei met Delta naar NYC, mijn koffer mag idd ook 62" zijn... dit is dus zeker weten l+b+h? Want dan zou mijn koffer daar precies op komen, maar ik ben een beetje bang dat ze 'm toch te groot zullen vinden. Mind you, ik vlieg helemaal alleen, dus twee kleinere koffers achter me aan sleuren heb ik ook weinig trek in (plus handtas en cameratas...).  :-\
#4 - 03-05-2009, 13:11 uur

MissFluffy

Ik vlieg in mei met Delta naar NYC, mijn koffer mag idd ook 62" zijn... dit is dus zeker weten l+b+h? Want dan zou mijn koffer daar precies op komen, maar ik ben een beetje bang dat ze 'm toch te groot zullen vinden. Mind you, ik vlieg helemaal alleen, dus twee kleinere koffers achter me aan sleuren heb ik ook weinig trek in (plus handtas en cameratas...).  :-\

Mijn koffer komt net iets hoger uit ...7 cm en dar hebben ze nog nooit problemen om gemaakt .
#5 - 03-05-2009, 14:59 uur

Desiree

Oké, dan neem ik toch m'n luxe koffer mee... ik heb begrepen dat ze idd moeilijker doen over overgewicht dan over een iets te grote koffer... Thanks!
#6 - 03-05-2009, 15:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15