Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Chevrolet Equinox

Discussie gestart

USofA

Hoi,

2 september mogen wij de Chevrolet Equinox ophalen bij Alamo San Francisco Airport.
Wij hebben deze gekozen, omdat hij er best gaaf uit ziet. Ook omdat het een SUV is en dit eventueel voordeel kan hebben op onverharde wegen.

Heeft iemand hier misschien ervaring met deze auto?

#1 - 22-05-2007, 10:32 uur

Jez

Volgens mij zit dit model nog maar pas in de collectie, dus het zou maar zo kunnen dat je de eerste bent hier op het forum  ;)
En in dat geval horen we graag hoe hij bevallen is! SUV zijn sowieso ook fijn als je in drukke steden komt (vooral LA), omdat je
dan overal lekker overheen kunt kijken.
#2 - 22-05-2007, 20:56 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

USofA

Volgens mij zit dit model nog maar pas in de collectie, dus het zou maar zo kunnen dat je de eerste bent hier op het forum  ;)
En in dat geval horen we graag hoe hij bevallen is! SUV zijn sowieso ook fijn als je in drukke steden komt (vooral LA), omdat je
dan overal lekker overheen kunt kijken.
Bij deze voel ik me dan vereerd om mijn ervaringen over deze auto met de forumbezoekers te delen. Standaard motor is de 3.5L V6.
#3 - 23-05-2007, 08:15 uur

Kokopelli


Ook omdat het een SUV is en dit eventueel voordeel kan hebben op onverharde wegen.


Zelf hebben we geen ervaring met deze auto, weet echter wel dat ze niet standaad 4x4 zijn. Dit is een optie. Vraag dat voor de zekerheid anders nog even na bij de verhuurder, anders heb je nog weinig voordeel op de onverharde wegen.
De hoge zit is absoluut een pluspunt!
#4 - 23-05-2007, 09:52 uur
Lees hier ons verslag van 2009! Met een camper door het Zuidwesten.

daantje

Ik heb afgelopen zomer ervaring opgedaan met deze auto.....hij is wel mooi, maar kan voor mijn gevoel toch echt niet tippen aan de ford expedition of the trailblazer....
Ik vond de auto er in "" het echt"" toch ook niet zo stoer uitzien als op het plaatje.
Maar tuurlijk is het geweldig om in zo''n auto rond te mogen crossen als je in nederland in een volkswagen rijdt  2006-10
#5 - 23-05-2007, 16:01 uur

USofA

Maar tuurlijk is het geweldig om in zo''n auto rond te mogen crossen als je in nederland in een volkswagen rijdt 
Ik rijd in een Renault Megane  bloos
#6 - 23-05-2007, 16:18 uur

ned in MO

Ik woon in de states en rijd weer in een Volkswagen (wel een SUV) en zou geen equinox willen ;D
Tien keer liever een trailblazer
#7 - 24-05-2007, 16:37 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

USofA

Ik woon in de states en rijd weer in een Volkswagen (wel een SUV) en zou geen equinox willen ;D
Tien keer liever een trailblazer
Ik rijd liever ook in een trailblazer. Nog liever in duurdere auto's, maar ergens moet je de grens trekken  ;D
#8 - 25-05-2007, 09:40 uur

MiamiHeat

Zo nieuw is dit model echt niet meer hoor. Ruim 2 jaar geleden al in gereden, gewoon bij de Opel dealer in Naarden. Wel via grijze Import maar toen wij onze auto daar hadden gekocht vroeg ik aan de verkoper of ik ook even in dit model mocht rijden....en dat mocht dansbanaan

Moet zeggen dat ik het een mooie auto, binnen en buiten, vind......alleen is hij hier dankzij de BPM weer erg prijzig.......en begin ik nu toch echt zeer stevig van te balen.

Jullie gaan er wel plezier aan beleven hoor
#9 - 26-05-2007, 15:30 uur

Gioachino

Van wat ik elders op diverse fora lees is de Equinox zelden beschikbaar en wordt je doorgaand ge-upgrade naar bijv. een Trailblazer   :D
Maar goed, nu bijv. usareisen.de hem zó goedkoop aanbied en er dus hordes Europese touristen om een Equinox komen, zullen er wel meer worden ingezet door de verhuurders.

Overigens, off-road is doorgaans niet toegestaan met huurauto's. Dus niet zo handig om bij de verhuurder te vragen "hoe hij het doet" op de onverhade wegen.... ;) ;)

Ik heb overigens ook een Equinox besteld van 16 sept tot 5 okt. We zullen zien.
#10 - 26-05-2007, 18:05 uur

USofA

Zo nieuw is dit model echt niet meer hoor. Ruim 2 jaar geleden al in gereden, gewoon bij de Opel dealer in Naarden. Wel via grijze Import maar toen wij onze auto daar hadden gekocht vroeg ik aan de verkoper of ik ook even in dit model mocht rijden....en dat mocht dansbanaan

Moet zeggen dat ik het een mooie auto, binnen en buiten, vind......alleen is hij hier dankzij de BPM weer erg prijzig.......en begin ik nu toch echt zeer stevig van te balen.

Jullie gaan er wel plezier aan beleven hoor
Thanks voor de info ;)

Van wat ik elders op diverse fora lees is de Equinox zelden beschikbaar en wordt je doorgaand ge-upgrade naar bijv. een Trailblazer   :D
Maar goed, nu bijv. usareisen.de hem zó goedkoop aanbied en er dus hordes Europese touristen om een Equinox komen, zullen er wel meer worden ingezet door de verhuurders.

Overigens, off-road is doorgaans niet toegestaan met huurauto's. Dus niet zo handig om bij de verhuurder te vragen "hoe hij het doet" op de onverhade wegen.... ;) ;)

Ik heb overigens ook een Equinox besteld van 16 sept tot 5 okt. We zullen zien.
Niet vragen voor off-road dus :D
Een Trailblazer is trouwens ook niet verkeerd  ;D
#11 - 29-05-2007, 09:50 uur

Esvri

Hallo, heeft iemand van jullie ervaring met het boeken van de Equinox bij usareisen. de?
op www.eautohuur.nl staat ie ook goedkoop aangegeven. In Duitsland is ie wel goedkoper maar ik weet dan niet zeker of ik wel alle verzekeringen heb.
Ben erg benieuwd naar ervaringen hierover!

Groetjes!
#12 - 03-08-2007, 11:57 uur

Mrjn

Geen equinox gehuurd via autoreisen.de, maar een dodge charger. Met verzekeringen zit het wel goed, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
#13 - 03-08-2007, 19:44 uur

Gioachino

Hallo, heeft iemand van jullie ervaring met het boeken van de Equinox bij usareisen. de?
op www.eautohuur.nl staat ie ook goedkoop aangegeven. In Duitsland is ie wel goedkoper maar ik weet dan niet zeker of ik wel alle verzekeringen heb.
Ben erg benieuwd naar ervaringen hierover!

Groetjes!

Ik heb ook een Equinox bij USAreisen.de gehuurd. Zijn inderdaad erg scherp geprijsd en nog nergens slechte verhalen over gehoord/gelezen.
Alle benodigde verzekeringen zijn ook inclusief. Na boeken krijg je binnen een paar dagen je vouches per email toegestuurd (even oppassen dat ze niet in de spambox terecht komen / zoals bij mij)
USAreisen.de is onderdeel van Frosch Touristik, een van Duitslands grootste touroperators. Volgens mij zit het dus wel goed.
Wel heb ik vorige maand een bericht gekregen over nieuwe aanvullende verzekeringen:

Information für Ihre Alamo Mietwagenbuchung über www.USA-Reisen.de

Heute möchten wie Sie darüber informieren, dass der Autovermieter Alamo ein neues Produkt
anbietet, welches Ihnen eine Pannenhilfe bei selbstverursachten Problemen am Mietfahrzeug gewährleistet.
Das Produkt nennt sich „Roadside Service Plan“. Nähere Informationen direkt vom Vermieter finden Sie
auf unserer Webseite unter folgendem Link.
Alamo Roadside Service Plan (http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/mb/Alamo_Flyer_Roadside_310507Kunde.pdf)

Die Kosten für diese optionale Leistung belaufen sich z.Zt. auf USD 4,99 pro Tag (plus Tax) und kann nur vor Ort dazugekauft werden.


Blijkbaar heeft Alamo weer iets nieuws verzonnen om klanten met een all-in pakket tóch nog wat extra´s af te troggelen.
(Bij Alamo moet je naar het schijnt je contract ter plekke extreem goed controleren om te kijken of er toch geen betaalde extra´s zijn toegevoegd, zoals deze overbodige verzekering)
Maar daar kan USAreisen niks aan doen....
#14 - 03-08-2007, 22:46 uur

Esvri

Bedankt voor jullie info! Ik ga hem gewoon boeken via usareisen.de. Ik heb verder ook geen slechte verhalen gelezen dus wij gaan ervoor.
We krijgen al meer zin om op vakantie te gaan.  cheerr
#15 - 05-08-2007, 14:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15