Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

confort Inn Tysons Corner in washington?

Discussie gestart

elliende

Op de site gezocht en deze kwam wel goed uit de bus qua reacties. Nu ben ik nog niet zo doorgewinterd en heb een beetje hulp nodig...
Op deze site gezocht naar de prijzen en beschikbaarheid. Datum (12-06 2 nachten) lukt wel. Nu zie ik dat ik een prijs moet betalen maar op het balke moet kijken onder "change rates". Er staat onder "nightly rate schedule" wat bedragen . Daar zie ik dan voor deze 2 dagen andere prijzen staan. Is het dan zo dat dit de prijzen zijn voor deze 2 nachten voor een kamer voor 2 personen? Misschien wel een beetje dom, maar ik wil het wel zeker weten...
Help me..
Ook gekeken bij Wolftrap Motel in Vienna, lijkt ons ook leuk maar Tysons corner ligt weer vlakbij een Mall. die we misschien dan 's avonds kunnen doorlopen.
bedankt voor de reacties.
Elliende
#1 - 19-02-2008, 17:30 uur

jerbia

Als je in dit hotel wil slapen op 12 en 13 juni 2008, dan is er een verschil in prijs. De eerste nacht (donderdag) is duurder dan de 2e nacht (vrijdag). Dus een kamer met een queen bed kost op 12 juni USD 179 en op 13 juni USD 79. Je betaalt dus in totaal 179 + 79 = 258. Het is waarschijnlijk vooral een zakenhotel, vandaar dat de weekenden goedkoper zijn.

Als je dit hotel wil boeken, vergeet dan niet de internet user's rate te nemen (of als je een ANWB pas hebt, de AAA/AAC program rate). Dit is aanzienlijk goedkoper dan de standard rate.
#2 - 19-02-2008, 18:37 uur
« Laatst bewerkt op: 19-02-2008, 18:43 uur door jerbia »

hdeweert

Gek ik heb voor niet roken kamer met 2 dubbele bedden een prijs van 260 incl tax $ 273
Harm
#3 - 19-02-2008, 20:01 uur

elliende

Als je in dit hotel wil slapen op 12 en 13 juni 2008, dan is er een verschil in prijs. De eerste nacht (donderdag) is duurder dan de 2e nacht (vrijdag). Dus een kamer met een queen bed kost op 12 juni USD 179 en op 13 juni USD 79. Je betaalt dus in totaal 179 + 79 = 258. Het is waarschijnlijk vooral een zakenhotel, vandaar dat de weekenden goedkoper zijn.

Als je dit hotel wil boeken, vergeet dan niet de internet user's rate te nemen (of als je een ANWB pas hebt, de AAA/AAC program rate). Dit is aanzienlijk goedkoper dan de standard rate.
Is toch niet te gek duur voor een overnachting?
Kan ik dan gewoon doorgeven dat ik een ANWB (AAA) kaart heb? Vragen ze dan niet om een nr. ( ben wel anwb lid hoor). ?
#4 - 19-02-2008, 21:44 uur

jerbia

De totaalprijs voor 2 nachten komt met AAA rate uit op 152.99 + 67.99 = 220.98 (excl. tax). Ik heb geen idee van de hotelprijzen in deze regio, maar mij lijkt het een prima prijs! Je hoeft geen ANWB nr. door te geven bij de boeking. Wel de ANWB kaart meenemen naar het hotel, want ze kunnen er om vragen (hebben wij overigens nog maar 1 x meegemaakt).
 
 
#5 - 19-02-2008, 21:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15