Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ford Explorer bij Hertz

Discussie gestart

hummertje

We hebben nu drie jaar achter elkaar de Hummer H2 gehuurd en als je hem kent is het een beest van een wagen, zuipt alleen 1 op 5 dus dat is minder als je vele duizenden kilometers gaat rijden.
Maar ik heb er in het terrein veel plezier mee gehad,iets wat mij hier in nederland niet weer zal gebeuren.
Afgelopen jaar hadden we een Chevrolet Trailblazer 4x4  en die rijdt al weer een stuk rustiger.
Ik denk niet dat er veel verschil in de wagens zit omdat ze allemaal een vaste klasse vertegenwoordigen,nog meer als hier.
Een Ford Explorer of ook wel genoemd Exploder na de vele ongelukken die hij in het verleden heeft gekend is gewoon een van de poulairste wagens in zijn klasse.
Hij is wat groter geworden maar in een land waar alles groter valt dit niet op.
Persoonlijk ben ik juist wel gek op de Hummer H2 maar op smalle trails is hij in het nadeel omdat het koetswerk te onoverzichtelijk is en dan is een Explorer een hele makkelijke wagen.
Maar ik denk dat je hiervoor wel meerdere merken voor in de plaats kunt zetten want echt veel verschil zit er echt niet in,ze houden elkaar als fabrikant goed in de gaten.
Meestal ben je toch aangewezen op die wagens die ze hebben staan en dat kan tegen vallen als je specifiek model in gedachten had.
Is het rustig met de verhuur dan kun je nog wel eens makkelijk switchen naar een ander model. 
Dit jaar weer en 4X4 gehuurd maar zal een normaal model worden.
#16 - 01-01-2008, 14:01 uur

MOPAR

Ik vindt de Ford Explorer een van de beste volwassen SUV's in zijn klasse. Veel beter dan de 'goedkopere' en 'blikkerige' Dodges en Chevy's

hoor ik daar een Fordfan  >:(     ;D
#17 - 10-01-2008, 16:31 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15