Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Dallas / Ft. Worth

Discussie gestart

Loek

Ik miste deze stad in het lijstje.   Heeft iemand hier nog iets over te vertellen?
#1 - 10-01-2006, 18:30 uur

Loek

Niemand reageert, dus moest ik er zelf maar wat aan doen.  Dit weekend heb ik een bezoek gebracht aan Dallas/Ft. Worth.   Het reisverslag hierover, met fotos, is te vinden op mijn website www.loekvanhelden.com.  Click op "Stories" en dan "Dallas 2006"

#2 - 02-03-2006, 04:10 uur

Wop

Een steden beschrijving over Dallas ontbreekt nog op onze site. Als iemand zich geroepen voelt is hij/zij bij deze uitgenodigd tot.....  ;)
#3 - 02-03-2006, 22:08 uur

MeneerDijk

Nieuw!
Verassend dat er weinig over Dallas/Fort Worth gepost wordt, maar ik kan wel begrijpen dat het niet zo'n grote toeristische trekpleister is.
Mijn vriendin woont in Dallas en ik heb het dus een aantal keren mogen bezoeken. (Leuk om de foto's op bovengenoemde site te zien als je er zelf geweest bent)
Qua toeristische dingen heb ik niet super veel gedaan, natuurlijk Dealey Plaza bezocht, Smoothies gehad in Reunion Tower en het Aquarium bezocht (wat erg aan te raden is) Maar dat is wel in een dag gebeurt. Tijdens mijn verblijf heb ik eigenlijk vooral 'normale' dingen gedaan. Fietsen rond White-Rock lake. Beetje shoppen in malls zoald 'The Galleria' North Park en Valley View. Boodschappen doen bij Target en Tom Thumb. enz. enz. Natuurlijk heb ik nog maar 0.01% van Dallas gezien, maar het bevalt me best. De mensen die ik tegengekomen ben zijn aardig en het is een vrij ruime en uitgestrekt stad.


Reunion Tower
#4 - 05-01-2007, 13:36 uur
« Laatst bewerkt op: 05-01-2007, 13:38 uur door MeneerDijk »



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15