Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Delta Airlines

Discussie gestart

Harry

Volgens seatguru en Delta zelf, hebben de transatlantische 757's van Delta wel eigen schermpjes, bij seatguru staat wel dat movies en games 5 dollar kosten.

Harry
#46 - 11-04-2008, 17:08 uur

cellievusj

Klopt helemaal, echter ik ga liever uit van de ervaring die mensen hebben die vaker met Delta over de oceaan vliegen, dan van de website. We kunnen natuurlijk "als echte amerikanen" Delta aanklagen als er geen schermpjes inzitten hahaa ;)

Wij gaan voor de eerste keer naar de US en we hebben delta gekozen vanwege de lage kosten, niet bij stilgestaan welk vliegtuigtype we zouden hebben.
Ach ja, dat mag de pret van de huwelijksreis niet drukken.....misschien portable DVD meenemen.
#47 - 11-04-2008, 17:12 uur

Harry

Klopt helemaal, echter ik ga liever uit van de ervaring die mensen hebben die vaker met Delta over de oceaan vliegen, dan van de website. We kunnen natuurlijk "als echte amerikanen" Delta aanklagen als er geen schermpjes inzitten hahaa ;)

Wij gaan voor de eerste keer naar de US en we hebben delta gekozen vanwege de lage kosten, niet bij stilgestaan welk vliegtuigtype we zouden hebben.
Ach ja, dat mag de pret van de huwelijksreis niet drukken.....misschien portable DVD meenemen.

Ik zou me er helemaal niet druk om maken, na een paar uur in het vliegtuig begint je vakantie in het fantastische Amerika, en ben je die vlucht al weer heel snel vergeten, het grootste nadeel van een vakantie in de VS is dat je besmet wordt met het Amerikavirus, dat virus zorgt ervoor dat je elk jaar weer naar de VS op vakantie wilt. ;D
#48 - 11-04-2008, 19:44 uur

anja-ke

En ik denk dat we hier met heel veel mensen zitten, dien met dat virus opgescheept zitten (alhoewel, het is een prettig virus hoor... dat je enkele leuke plaatsjes in de wereld laat zien  ;D
En wat die schermpjes betreft, we zullen wel zien hé.. ik begin alvast af te tellen.. Er geraken is het allerbelangrijkste.. En als je er bent, ben je die saaie vlucht inderdaad snel vergeten!
#49 - 11-04-2008, 22:00 uur

Mrjn

Klopt helemaal, echter ik ga liever uit van de ervaring die mensen hebben die vaker met Delta over de oceaan vliegen, dan van de website. We kunnen natuurlijk "als echte amerikanen" Delta aanklagen als er geen schermpjes inzitten hahaa ;)

Wij gaan voor de eerste keer naar de US en we hebben delta gekozen vanwege de lage kosten, niet bij stilgestaan welk vliegtuigtype we zouden hebben.
Ach ja, dat mag de pret van de huwelijksreis niet drukken.....misschien portable DVD meenemen.

Ik zou me er helemaal niet druk om maken, na een paar uur in het vliegtuig begint je vakantie in het fantastische Amerika, en ben je die vlucht al weer heel snel vergeten, het grootste nadeel van een vakantie in de VS is dat je besmet wordt met het Amerikavirus, dat virus zorgt ervoor dat je elk jaar weer naar de VS op vakantie wilt. ;D

Jah, dat virus. Heel naar. Had me vorig jaar voorgenomen om dit jaar gewoon in Europa te blijven, maar nu die dollar zo laag staat...
#50 - 12-04-2008, 12:00 uur

Ritarita

Hoe is het met de beenruimte bij Delta, we hebben een overstap in Cincinnati.
#51 - 14-04-2008, 19:12 uur

hdeweert

Hoe is het met de beenruimte bij Delta, we hebben een overstap in Cincinnati.
kijk eens op seatguru dan weet je alles
Harm
#52 - 14-04-2008, 20:48 uur

ttubbie

Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij richting USA vanaf Brussel is zonder meer Continental. Moderne vliegtuigen en iedereen heeft een PTV (eigen tv scherm in stoel voor je).
Voor mij geen aftandse toestellen zoals bij American en zeker geen narrow body zoals bij Delta !
Bovendien is Continental ook nog eens de goedkoopste. Geen wonder dat de Continental-vluchten vanuit Brussel zo'n succes hebben.
#53 - 23-04-2008, 22:47 uur

basjan

Eigenlijk is het allemaal het zelfde..
Als je vanaf A'dam vliegt boek je meestal KLM maar als je dan de goedkoopste ticket neemt (wat iedereen doet) logisch.. Vlieg je met het SkyTeam van KLM en daar zitten dan weer die Delta , North West Airlines en miss? nu ook andere maatschappen in,...

Mijn eerste keer, was ik super bang.. ik had echt nog nooit gevlogen en wilde dus koste wat koste met het grootste vliegtuig die er was.. (slaat nergens op ik weet het)
Maar boeken bij KLM omdat die het bekendste is, maar het vliegen naar Detroit was met North West Airlines.. 

Dit was zp goed bevallen dat ik daarna alleen nog maar met hun wilde vliegen.. heel vriendelijk personeel en op de vlucht terug was het zo rustig dat ik een middelste rij (5 stoelen) helemaal voor mij alleen had :D

Maar ze brengen je allemaal daar waar je moet zijn.. en ik denk niet dat je te veel moet zeuren als je de goedkoopste neemt..
Ik hoor vaker mensen klagen over het eten.. dan denk ik, die paar uurtjes zonder eten kun je toch wel volhouden? je zit in een vliegtuig niet in een restaurant!

#54 - 24-04-2008, 00:11 uur

Lauwiiie

zo ik heb wel veel vragen:
ik vlieg 11 juni naar New York met delta airlines.
het enige wat ik zag is dat ik met een boeing 767 vlieg. toen ik op www.seatguru.com keek zag ik heel veel boeing 767'es met vanalles erachter.. geen idee welke ik moet hebben?
heeft de boeing 767 een schermpje op de stoel voor je:)? en zo niet, hangen er dan wel gewoon normale tv's?
weet iemand welke plekken het beste zijn?
kan ik nu al een stoel boeken als ik over 1,5e week pas weg ga?
ik hoorde dat je bij sommige vliegmaatschappijen 2 koffers mee mag nemen, en elk van 23 kilo.. is dat bij delta airlines ook zo?
verder nog bijzonderheden over deze vliegmaatschappij?
#55 - 31-05-2008, 20:59 uur

Harry

Hoi Lauwiiie,

Je vliegt naar New York met vluchtnummer DL 081, deze wordt uitgevoerd met een boeing 767-300ER, zoals je bij seatguru kunt zien heb je in economy geen modern IFE, maar aleen beeldschermen in de gangpaden.
Wat voor jou een goede plaats is is heel persoonlijk, de een zit liever aan het gangpad, de ander zit liever aan het raam, wel is het zo dat hoe verder je naar voren zit hoe minder last je hebt van het lawaai van de motoren, maar meestal worden de voorste plaatsen in de economycabine gereserveerd voor frequent flyers met een elite status.
Als je rechtstreeks bij Delta geboekt hebt, had je al bij de boeking je stoel vast kunnen leggen, dus ik neem aan dat je via een tussenpersoon geboekt hebt, dan kan de tussenpersoon ook zorgen voor het vastleggen van de stoel, willen ze die moeite niet nemen (service van sommige tussenpersonen gaat niet verder dan verkoop), probeer dan rechtstreeks met Delta te bellen voor het vastleggen van je stoel.
Je mag bij Delta gewoon 2 koffers van max.23 kilo per stuk meenemen, let op dat je niet over het gewicht heen gaat, ze zijn tegenwoordig erg streng in de controle, en dan moet je bijbetalen, bij de terugvlucht mag je koffer niet zwaarder zijn dan 50 lbs. , dit is dus 22,5 kilo, op een ander forum moesten mensen die twee koffers hadden van 52 lbs. 80 dollar per koffer extra betalen, en klagen bij Delta had geen zin, Amerikanen houden zich over het algemeen wat meer aan de regels dan wij hier in Nederland gewent zijn.

Veel plezier in New York, wij vertrekken een dag later met KLM, misschien komen we elkaar nog tegen ;D

Harry
#56 - 01-06-2008, 08:49 uur

Lauwiiie

helaas van de tv schermpjes:)
ik heb niet via een tussenpersoon geboekt, maar gewoon via worldticketcenter.com
ik weet niet met welke login gegevens ik moet inloggen? heb alleen een eticketnummer enz?

nou jij ook heel plezier harry:)
#57 - 01-06-2008, 10:16 uur

Harry

Ook worldticketcenter is gewoon een tussenpersoon, het is gewoon een reisbureau maar dan op internet, als je rechtstreeks boekt doe je dat bij Delta zelf, dus op Delta.com.
Als je een E-ticketnummer hebt, dan kun je ook zelf je boeking bij Delta bekijken en ik denk ook een stoel vastleggen, ga dan naar delta.com en kies in het menu links "Itineraries & check-in", dan zie je staan "other search options", en klik je daar op, dan kies je de optie E-ticket, en vul je je voornaam, achternaam en E-ticketnummer in, en drukt op search, vervolgens krijg je alle gegevens van je vlucht te zien, en daar kun je ook je stoel kiezen.
Veel succes ermee,

Harry
#58 - 01-06-2008, 10:30 uur

ttubbie

Hoi Lauwiiie,

Je vliegt naar New York met vluchtnummer DL 081, deze wordt uitgevoerd met een boeing 767-300ER, zoals je bij seatguru kunt zien heb je in economy geen modern IFE, maar aleen beeldschermen in de gangpaden.
Wat voor jou een goede plaats is is heel persoonlijk, de een zit liever aan het gangpad, de ander zit liever aan het raam, wel is het zo dat hoe verder je naar voren zit hoe minder last je hebt van het lawaai van de motoren, maar meestal worden de voorste plaatsen in de economycabine gereserveerd voor frequent flyers met een elite status.
Als je rechtstreeks bij Delta geboekt hebt, had je al bij de boeking je stoel vast kunnen leggen, dus ik neem aan dat je via een tussenpersoon geboekt hebt, dan kan de tussenpersoon ook zorgen voor het vastleggen van de stoel, willen ze die moeite niet nemen (service van sommige tussenpersonen gaat niet verder dan verkoop), probeer dan rechtstreeks met Delta te bellen voor het vastleggen van je stoel.
Je mag bij Delta gewoon 2 koffers van max.23 kilo per stuk meenemen, let op dat je niet over het gewicht heen gaat, ze zijn tegenwoordig erg streng in de controle, en dan moet je bijbetalen, bij de terugvlucht mag je koffer niet zwaarder zijn dan 50 lbs. , dit is dus 22,5 kilo, op een ander forum moesten mensen die twee koffers hadden van 52 lbs. 80 dollar per koffer extra betalen, en klagen bij Delta had geen zin, Amerikanen houden zich over het algemeen wat meer aan de regels dan wij hier in Nederland gewent zijn.

Veel plezier in New York, wij vertrekken een dag later met KLM, misschien komen we elkaar nog tegen ;D

Harry


Wij vliegen altijd vanuit Brussel met Continental Airlines. Hun toestellen hebben wel PTV (tv-schermpje voor elke passagier).
#59 - 01-06-2008, 11:38 uur

marleencolorado

Ik zat twee weken terug op een vlucht van Lufthansa naar Denver en ik zat naast een Amerikaanse man die net als ik geen goede ervaring heeft met Delta. Hij kwam met het volgende:

Delta staat voor: Don't Expect Luggage To Arrive

Ik heb echt gelachen want dat is mij al eens gebeurd met Delta, en nooit met welke maatschappij dan ook, en ik heb heel wat naar de VS gevlogen. Ik ben he helemaal eens met ttubbie, Continental is 1 van de beste maatschappijen en je kunt er ook erg goede prijzen vinden :). Daarnaast zijn United en Lufthansa uitstekend. Delta, daar vlieg ik nooit meer mee.
#60 - 11-06-2008, 19:54 uur
Begonnen met een super leuke baan hier in Edwards, CO. Helemaal happy met mijn hubby

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15