Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Denny`s

Discussie gestart

heivalido

en vergeet ook niet

dat de meeste baby,s  worden geboren
   9 maanden na de carnaval
hahahahhahahahaha
 :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Dat komt omdat die dronkenlappen de condooms over hun hoofd trekken en dan opblazen ipv..........
#46 - 10-02-2005, 21:51 uur

Jez

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!
#47 - 11-02-2005, 14:51 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Sbull

Blazen blazen pffp pf pff fppf ppf pfpff

LOOK A CONEHEAD

Oh, ja, dit doen we volgens de topic bij DENNY's

hahahaha
#48 - 11-02-2005, 22:54 uur
« Laatst bewerkt op: 11-02-2005, 22:57 uur door Sbull »

heivalido

Bij Denny's kan je dit zelfde doen met de pancakes, die zijn ook van rubber hahahahhahah.

Nee dit is alleen maar een dolletje, ik vond de pancakes er goed te eten, ik vond alles eingelijk wel goed te eten bij Denny's
#49 - 11-02-2005, 23:26 uur

PetraVS

???  Wat is toch die voorliefde voor Denny's?  Ik zag net weer een commercial en de beelden alleen deden me kokhalzen.  Als er een restaurant is, dat een zelf-respecterende Amerikaan *niet* bezoekt, is het dat wel.  Bah, bah, bah!
#50 - 08-03-2005, 03:48 uur

Loek

Ik ben een zelf-respecterend amerikaan, en geniet weleens van een ontbijtje bij Denny's.  Niks mee mis, ze hebben best lekkere breakfast skillets.  ;) :) :D
#51 - 08-03-2005, 16:56 uur

PetraVS

Bwaha, jij bent een import Amerikaan  ;D, die  telt niet (ben er zelf ook zo een, dus ik mag dat zeggen ;)).  Ik vind IHOP toch echt veel lekkerder, daar zijn tenminste nog redelijk gezonde keuzes te maken.  Het meeste spul bij Denny's is zo'n vette hap.
#52 - 08-03-2005, 21:44 uur

Loek

:) Tis maar goed voor Denny's en IHOP dat smaken verschillen.  Ik vind het wel meevallen wat vette hap betreft, ligt eraan wat je van het menu kiest.  Ik vind niets aan IHOP, allemaal veels te zoet, en ik hou al helemaal niet van pancakes.

Maar voor een lekker ontbijtje ga ik ook graag naar LePeep, heb je die weleens geprobeerd?
#53 - 09-03-2005, 04:10 uur

PetraVS

Nee, die hebben we volgens mij niet in dit gebied, zit er een in Breckenridge?  Dan kunnen we die over twee weken proberen.  We gaan eigenlijk zelden uit voor het ontbijt als we thuis zijn.  IHOP heeft whole grain pancakes met bananen, dat is eigenlijk alles wat ik daar ooit heb gegeten.  
#54 - 09-03-2005, 16:54 uur

Loek

Zo te zien niet in Breck:  http://www.lepeep.com/co.asp

Maar er zijn daar genoeg andere tentjes om jezelf kogelrond te eten   ;D
#55 - 09-03-2005, 17:06 uur

heivalido

Ik had deze week de heerlijk Grand slam slugger van Denny`s and I liked it.
Pancakes, 2 eggs (sunny side up) sauceges, bacon strips en nog iets lekkers  ;D Met free coffee refills
#56 - 15-03-2005, 04:26 uur

Chiefram

Daar gaan we weer...  :-[

HAHAHA!

Ik moet jullie wel iets bekennen... Sinds wij hier wonen (en dat is al meer dan 3 maanden nu) hebben wij nog niet een keer buiten de deur een breakfast gegeten, zoals Heivalido dit hierboven omschrijft. En dat terwijl dit mijn favorite ontbijtje is!

Ok, we hebben het wel zelf gemaakt hoor, maar dat smaakt toch anders.

Ik moet hier toch eens wat verandering in gaan brengen een dezer dagen.

;D
#57 - 15-03-2005, 15:40 uur

roeieklok

Denny's is the best.
Hier hebben we heerlijk gegeten tijdens onze reis naar de Westkust.
Helaas kwam ik ze in het oosten weinig tegen (New England)
Daar zag je meer " Friendly's"
Denny's is echt veel beter.
We dromen nog van de ontbijtjes met eieren, hashbrown, muffins, donuts and wafles.
Een goede ontbijtconcurrent vind ik trouwens IHOP.

Groeten,
Erik
#58 - 30-03-2005, 20:43 uur

Chiefram

Nou, nu dus wel! Twee keer ontbeten afgelopen dinsdag en woensdag in Orange County, CA en het was voortreffelijk!
#59 - 31-03-2005, 17:51 uur

dordtboy

Het eten bij Denny's is goed. maar ik heb het in utah een keer slecht getroffen en dat was in St. George. alles was smerig en slecht onderhouden.
#60 - 18-07-2005, 07:43 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15