Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Denver

Discussie gestart

Wop


usaxtreme













#2 - 13-12-2005, 19:13 uur

Loek

Leuk, allemaal plekjes die ik herken  ;D

#3 - 13-12-2005, 21:44 uur

Wop

Leuk, allemaal plekjes die ik herken  ;D



Ja, wrijf het ons maar even in..

Ps. Ben jij dat in die sneeuwstorm?  >:D
#4 - 13-12-2005, 21:48 uur

Loek

Ps. Ben jij dat in die sneeuwstorm?  >:D

Nee, tijdens een sneeuwstorm vind je mij bij de warme kachel   :P

#5 - 13-12-2005, 21:50 uur

Vegas

Lekkere opwarmer alvast.......
17 mei 2006...... nog ff geduld.
Maar na het zien van deze foto's kan ik haast niet meer wachten.
bedankt
#6 - 22-12-2005, 19:07 uur

Vegas

Is de weg een beetje goed te vinden in Denver.
Ik land op 17 mei rond en uur of 2 's-middags in Denver en wil eigenlijk gelijk nadat ik de auto heb opgehaald richting Idaho Springs en Georgetown via de 70 West.
Kent iemand Idaho Springs? Wat is de afstand ongeveer vanaf Denver airport?
Ik ga ervan uit dat daar wel motels zijn om te overnachten.
Of is het beter om ergens in de buurt van Denver airport te overnachten en de volgende ochtend op pad te gaan?

#7 - 10-01-2006, 19:44 uur

jaborg

Is de weg een beetje goed te vinden in Denver.
Ik land op 17 mei rond en uur of 2 's-middags in Denver en wil eigenlijk gelijk nadat ik de auto heb opgehaald richting Idaho Springs en Georgetown via de 70 West.
Kent iemand Idaho Springs? Wat is de afstand ongeveer vanaf Denver airport?
Ik ga ervan uit dat daar wel motels zijn om te overnachten.
Of is het beter om ergens in de buurt van Denver airport te overnachten en de volgende ochtend op pad te gaan?



Ik ben er geweest. Het is ongeveer 40 miles van Denver. Het is goed te rijden. In Idaho Springs zijn er best leuke motelletjes. Wij hebben geslapen in Empire (vlak bij Georgetown) in een B&B Mad Creek. Niet goedkoop maar zo gezellig. Als ik wist hoe ik een foto moest plaatsen zou ik het je laten zien.
#8 - 10-01-2006, 21:17 uur
« Laatst bewerkt op: 10-01-2006, 21:22 uur door jaborg »

Loek

Denver Airport heeft slechts een uitgang en dus beland je altijd op Pena Boulevard in westelijke richting.  Deze weg gaat aan het einde over in I-70 die je naar het westen volgt.  Dus gewoon richting bergen blijven rijden, je kunt ze niet missen.  Vanaf het vliegveld is het minstens een uur rijden naar Idaho Springs (zonder oponthoud).   Als je daar laat denkt aan te komen, zou ik van te voren iets boeken.  Gezien dat je om 2 uur land, vewacht ik dat op zijn vroegst rond 5 uur in Idaho Springs kunt zijn (uit het vliegtuig wurmen, bagage ophalen, huurauto ophalen meegerekend).  Maar met een beetje vertraging krijg je te maken met de (vrijdag)avondspits in Denver en dan moet je al ga een half uur meer uittrekken voor dat ritje.


#9 - 10-01-2006, 23:30 uur

Vegas

OK, bedankt.
Ik verwacht ook dat met uitstappen, auto ophalen etc wel even duurt voordat ik echt op pad ben.
Als ik rond 5 uur in de middag daar aankom is het prima.
Dan moet er toch nog wel een motelletje te vinden zijn dacht ik?!

Als het langer duurt, of het is spits, stop ik gewoon eerder. Ik neem aan dat er langs de I 70 voldoende overnacht mogelijkheden zijn....
#10 - 11-01-2006, 16:24 uur

Loek

Er zijn regelmatige dorpen en suburbs langs I-70.  De goedkoopste hotels/motels zul je waarschijnlijk nog in het Denver gebied vinden.  Verder kom je langs dorpen zoals Golden, Evergreen, Conifer enzo, voordat je in Idaho Springs bent.   Als je doorrijdt naar Glenwood Springs heb je zelfs complete resorts met natuurlijk hot water springs. Goedkoper zijn de Motel 6 die langs I-70 adverteren voor zo'n $40/nacht (op hun uithangbord).  De prijzen gaan echter in het weekend wel iets omhoog.
#11 - 11-01-2006, 19:33 uur

bertus

Als ik dat allemaal zo lees en bekijk gaan we nog maar eens terug naar Denver, en dan ook voor een paar dagen.
Wij zijn verleden jaar s;avonds pas aangekomen vanuit nederland, en de volgende morgen weer bijtijds richting Rocky Mountains NP vertrokken
#12 - 22-03-2006, 11:28 uur

Moenkou

Die foto's zien er inderdaad leuk uit!

Op 6 en 7 september zal ik er zijn.
#13 - 22-03-2006, 19:47 uur
'04 San Francisco-Las Vegas; '05 New York-Washington DC-Boston-New York; '06 New York-Seattle by Amtrak; '07 Las Vegas; '08 (1) Atlanta, Memphis, Las Vegas; '08 (2) San Francisco; '08 (3) New Orleans-Miami; '09 (1) Indianapolis (Indy 500) en Chicago; '09 (2) Las Vegas-San Francisco; '10 New York; '11 Washington DC, San Francisco en Miami; '12 (1) Orlando (Daytona 500)-Key West; '12 (2) Los Angeles-Las Vegas-Death Valley-Sequoia NP-Los Angeles; '13 (1) New York; '13 (2) Washington DC-Kill Devil Hills-Charleston-Gatlinburg-Nashville-Memphis-New Orleans; '14 (1) San Francisco (+1/2 marathon), Las Vegas, San Diego; '14 (2) Hawaii (Oahu, Big Island, Maui en Kauai); '14 (3) Las Vegas (+1/2 marathon); '15 (1) New York, San Francisco (+1/2 marathon), Seattle, Los Angeles; '15 (2) Dallas (?), Las Vegas (+1/2 marathon), Key West

anja-ke

wij zullen er zijn op 02 sept.. labor day weekend dus.. heb gezien dat er dan een festival is 'A taste of Colorado'.. Is dit een aanrader?
Hoe kan je één of twee dagjes Denver het best vullen??
#14 - 07-08-2006, 23:33 uur

Loek

wij zullen er zijn op 02 sept.. labor day weekend dus.. heb gezien dat er dan een festival is 'A taste of Colorado'.. Is dit een aanrader?
Hoe kan je één of twee dagjes Denver het best vullen??

A taste of Colorado is wel leuk, dat loop ik dit jaar dus mis want ik zit begin September in China.  Veel eten gewoon op straat klaar gemaakt, zowel door amateurs als door professionele restaurants.  Het is eigenlijk een beetje een straat festival, en het wordt meestal in een leuke buurt gehouden.  Soms is dat in de omgeving van Downtown, soms meer in de omgeving van Cherry Creek, waar je al de beste restaurants van de stad kunt vinden.  Verder zijn er genoeg andere zaken om je bezig te houden in Denver en omstreken.  Museum of Natural History, Denver Zoo, Coors Field Baseball Stadium, Denver Mint, The Capitol, Molly Brown House.   En vele winkel omgevingen van de sjieke Cherry Creek Mall tot de gigantische Park Meadows Mall en alles wat daar tussen zit.  In het zuiden net buiten Denver in de omgeving van Castle Rock heb je ook nog een Outlet Center.  Je kunt ook naar de Coors brouwerij in Golden of naar de Anheiser Bush brouwerij in de omgeving van Fort Collins (Budweiser).  Rocky Mountain NP is niet meer dan een uurtje rijden van het centrum van Denver.
#15 - 08-08-2006, 16:41 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15