Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Dollar rent a car

Discussie gestart

stanstyle

Hallo,

Ik zit me eigen suf te zoeken bij welke stap ik de keuze voor verzekering kan maken bij dollar.com.

Kan het niet vinden!

Iemand een idee???

alvast bedankt

stan
#1 - 24-12-2010, 11:18 uur

Jez

Ja: niet verder zoeken! Je bent juist door de verzekeringen veel duurder uit als je bij een Amerikaanse verhuurder boekt. Kijk eens op www.usareisen.de, da's vaak de goedkoopste en daar kun je ook bij Dollar huren.
#2 - 24-12-2010, 11:38 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

hdeweert

Hallo Stan
Als je even door gekeken had zou je kunnen zien dat je je pas aan de balie kan verzekeren. Dit omdat men het verzekeren in
Amerika iets anders gaat dan in Europa. Helaas staan de prijzen er niet bij, maar ga er maar van uit dat ze meer kosten dan
als je de auto in europa huurde. Je vraag is niet nieuw en er zijn meer toeristen die denken goedkoop uit te zijn door een
auto rechtstreeks in Amerika te huren.
Harm
#3 - 24-12-2010, 13:53 uur

stanstyle

Zag het inderdaad later in een ander topic al staan.

Heb hem nu via usareise geboekt, bedankt voor de info!

Wij hebben de allinclusive verzekering genomen en aangezien dit de uitgebreidste is ga ik er van uit dat dit voldoende is.

Of moet ik nog ergens rekening mee houden?

groet,

stan


#4 - 27-12-2010, 10:17 uur

Jez

Nee hoor, is prima! Is die incl. road assistance (ANWB, zeg maar)? Anders wordt die je wel aangesmeerd als je de auto ophaalt. Aan jou de keus of je dat wilt. Al het andere dat ze je mogelijk willen aansmeren: heb je niet nodig, je bent zo prima verzekerd!
#5 - 28-12-2010, 21:11 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Boele

#6 - 28-12-2010, 22:05 uur

Jez

http://www.drive-usa.eu

ja, da's dezelfde maar dan in 't Engels.............
#7 - 28-12-2010, 22:09 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15