Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Dollars

Discussie gestart

neo1

Is het mogelijk gewoon op schiphol dollars te pinnen ?. Wilde het bij een postkantoor gaan doen maar het blijkt dat dat allemaal niet meer mogelijk is zoals vroeger  >:(.
Wel vervelend want dat ging vrij makkelijk en ik heb niet echt de tijd meer om 5 werkdagen te wachten om ergens bij een ING kantoor mijn bestelde dollars te gaan halen.
#1 - 27-08-2010, 23:13 uur

Yessica

Bij het grenswisselkantoor kun je ook terecht en Abn Amro heeft zowel voor als achter de douane kantoren waar je geld kunt wisselen/pinnen. De beste koers krijg je echter als je gewoon in Amerika pint.
#2 - 27-08-2010, 23:23 uur



Wop

Op Schiphol, heb je in de vertrek hal 3 automaten naast elkaar. 1 voor Dollars en twee voor Euro's.. Ja het kan dus ;-) Maar zoals Yessica zegt, het is 'goedkoper' om in Amerika te pinnen.
#3 - 28-08-2010, 08:54 uur

Dyna20

Op Schiphol, heb je in de vertrek hal 3 automaten naast elkaar. 1 voor Dollars en twee voor Euro's.. Ja het kan dus ;-) Maar zoals Yessica zegt, het is 'goedkoper' om in Amerika te pinnen.

Lijkt wel of het de laatste tijd niet meer zo is, normaal ben ik altijd gewent dat de koers wordt berekend, met wat je bijvoorbeeld op wisselkoersen.nl ziet. Nu zit ik al meer dan 2 weken in de USA en met pinnen wordt er toch een andere koers berekend. Heb nu al een paar x gehad dat de bank rond de 1,25 rekend terwijl op wisselkoersen en xe.com rond de 1,27 staat. Weet niet waar dat aan ligt? Natuurlijk is dit nog steeds gunstiger dan bij het GWk wisselen. Maar ik weet dat er in Amsterdam zaakjes zitten die een betere koers leveren. dan scheel het vaak maar een halve cent ipv van 2 cent per euro.
#4 - 02-09-2010, 10:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15