Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Doorlabelen

Discussie gestart

AJ

Nieuw!
Hallo,
Weet iemand of ik tijdens het inchecken van mijn reis, het doorlebelen van mijn bagage apart moet melden bij de balie?
Ik vlieg namelijk eerst naar Philadelphia en daarna stap ik op een ander vliegtuig naar San Francisco.

Een tante van mij had namelijk bij een reis naar India, het vergeten te zeggen bij het inchecken en later bij haar overstap op het vliegveld van Mumbay, is haar bagage daar gebleven terwijl ze zelf verder vloog naa Madras. Gelukkig kreeg ze 2dagen haar bagage weer opgestuurd .
#1 - 15-04-2008, 19:02 uur
« Laatst bewerkt op: 17-04-2008, 20:40 uur door Mississippi »

Harry

Als je met twee verschillende maatschappijen vliegt die niet tot dezelfde alliantie behoren, dan is doorlabelen niet mogelijk, maar je vliegt waarschijnlijk met US-airways, en die zullen bij het inchecken in Amsterdam meteen een label SFO (San Francisco) aan je koffer hangen, hier hoef je niet naar te vragen.
Maar je moet toch, ondanks het doorlabelen, zélf met je koffer door de douane in Philadelphia, en daarna zet je hem weer op een bagageband die wordt aangewezen door een medewerker.

Harry
#2 - 16-04-2008, 10:08 uur

AJ

Ja ik vlieg idd met US airways, bedankt voor je antwoord Harry
#3 - 16-04-2008, 16:41 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15