Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

drop off kosten

Discussie gestart

Ebelix

Nee Alamo is een zusje van National. Ze hebben allebei dezelfde eigenaar.
#16 - 26-08-2008, 16:34 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Freddytex

Vanguard is de eigenaar van Alamo en National en Enterprise is de eigenaar van vanguard maar ook van Europcar
#17 - 26-08-2008, 21:08 uur

wim put

Is sunnycar ook van Alamo?
#18 - 27-08-2008, 07:05 uur
usa.eigenstart.nl

Ebelix

Nee, Sunnycar is een europeese agent die auto's "inkoopt" bij verhuurmaatschappijen. Sunny heeft zelf geen vloot met auto's.
#19 - 27-08-2008, 10:10 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

DeniseenCoen

Is sunnycar ook van Alamo?

Sunnycars is een overkoepelende organisatie voor autoverhuur maatschappijen!
Bij Sunnycars boek je alles op voucher incl, alle benodigde verzekeringen!
Werk er dagelijks mee! FANTASTISCH!!!!
#20 - 27-08-2008, 12:03 uur

Freddytex

Kan zijn dat Sunycars fantastisch is maar voor mij waren zij steeds te duur ten overstaan van de adere bookers
#21 - 01-09-2008, 17:40 uur

Harry

Het is ook niet zo gek dat Sunnycars vaak duur is, het is gewoon een tussenpersoon, en als je nu via een tussenpersoon (reisbureau) bij een tussenpersoon (Sunnycars) gaat boeken, dan wil iedere tussenpersoon er wat aan verdienen, niets mis mee hoor, maar gewoon een verklaring voor de vaak hogere prijs.

Harry
#22 - 03-09-2008, 09:05 uur

dol op reizen

ik was naar aanleiding van dit forum ook even gaan kijken op usareisen.de, het is inderdaad een stuk goedkoper dan elders. Heeft ook daadwerkelijk iemand het via hun geboekt? Alles is wel duits en ik vind het dan moeilijk om de kleine lettertjes te lezen of er nog kosten bij komen bv wat betekend dit;  Kaution vor Ort: Mit Kreditkarte des Fahrers USD 25 / Tag bzw. USD 100 / Woche (Barkaution in Einzelfällen auf Anfrage)
En ik zie ook nergens de drop-off kosten staan. ik kijk nu bij huren atlanta 3-6 inleveren orlando 10-6 Alamo. Ik zie ook dat je per week moet huren. Want de berekening is het zelfde als je 5,6 of 7 dagen wil huren bv. En zit er all rsk bij of alleen wa.  Wie heeft er tips als je via hun wilt huren, en waar moet ik opletten. En kan het zo zijn dat ik geen drop off kosten moet betalen.
#23 - 20-12-2008, 12:18 uur

Jez

ik was naar aanleiding van dit forum ook even gaan kijken op usareisen.de, het is inderdaad een stuk goedkoper dan elders. Heeft ook daadwerkelijk iemand het via hun geboekt?
Ja, dit jaar voor het eerst, volgend jaar weer. Is prima bevallen, vandaar dat we er weer gaan boeken.

Citaat
Alles is wel duits en ik vind het dan moeilijk om de kleine lettertjes te lezen of er nog kosten bij komen bv wat betekend dit;  Kaution vor Ort: Mit Kreditkarte des Fahrers USD 25 / Tag bzw. USD 100 / Woche (Barkaution in Einzelfällen auf Anfrage)

Kaution betekent borg. Er wordt een bedrag op je creditcard gereserveerd (je hoeft het niet te betalen) als borgsom. Barkaution betekent kontante waarborg: als je niet via je creditcard borg wilt reserveren, dan kun je op aanvraag een kontante borg betalen.

Citaat
En ik zie ook nergens de drop-off kosten staan. ik kijk nu bij huren atlanta 3-6 inleveren orlando 10-6 Alamo. Ik zie ook dat je per week moet huren. Want de berekening is het zelfde als je 5,6 of 7 dagen wil huren bv.
Verhuurders rekenen een huurbedrag per dag en een weektarief. Een weektarief is vaak voordeliger dan per dag huren (denk aan "3 halen, 2 betalen") en daardoor kan het zijn dat je voor 5 en 6 dagen evenveel betaalt als voor het weektarief. Als je langer zou gaan, dan zul je zien dat er zowel week- als dagtarieven worden gerekend (bijv. bij 10 dagen: 1 week tegen weektarief en 3 dagen tegen dagtarief).

Citaat
En zit er all rsk bij of alleen wa. 
Je kunt kiezen: ze bieden 2 pakketten aan. In beide zitten de noodzakelijke verzekeringen, het extra pakket biedt in elk geval de eerste tank benzine inclusief.

Citaat
Wie heeft er tips als je via hun wilt huren, en waar moet ik opletten.
Niks bijzonders, gewoon boeken!

Citaat
En kan het zo zijn dat ik geen drop off kosten moet betalen.
Nee, dat kan niet. Verhuurders rekenen drop-off kosten aan de hand van het aantal miles verschil tussen ophaal- en afleveradres. Soms hoef je voor aangrenzende staten geen drop-off te betalen (vaak tussen California en nevada), maar meestal moet je wel betalen. Kijk eens op de site van Alamo, daar staan de drop-off kosten op vermeld. USAReisen geeft de drop-off kosten pas in een later (boekings-)stadium aan, omdat ze deze na jouw boeking gaan opvragen of berekenen.
#24 - 20-12-2008, 12:52 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jerbia

Citaat
Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Kalifornien und Washington State, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.

Er zijn dus geen drop-off kosten tussen Atlanta en Orlando.

Er wordt door heel veel leden geboekt bij usareisen.de, wijzelf hebben een aantal weken geleden ook voor de 2e keer bij hen geboekt. Je hoeft je dus geen enkele zorgen te maken over de betrouwbaarheid van usareisen.
#25 - 20-12-2008, 13:21 uur
« Laatst bewerkt op: 20-12-2008, 13:24 uur door jerbia »

dol op reizen

Bedankt voor het reageren.
Ik zie het nu ook staan van die drop-off kosten tussen georgia en florida, dat scheelt dus echt. Ik ga dus zeker bij hun boeken.

Nu nog even bedenken welke auto ik zal nemen. We hebben veel bagage mijn dochter heeft zo en zo 2 hele grote koffers omdat ze er een jaar is geweest en een rugtas en wij nemen  ook 3 middel  koffers mee en een rugzak. (want ze heeft daar natuurlijk ook weer genoeg gekocht en dat past niet meer in haar koffers)

 Ik denk aan een suv fullsize of zal de midsize ook al voldoende zijn. Eigenlijk gebruiken we de auto alleen met zoveel koffers voor 1 lange rit van dothan( alabama) naar orlando ongeveer 6 uur rijden. Welke grote auto's zouden bij alamo nog meer geschikt zijn voor zoveel bagage de luxury l4 misschien?
#26 - 20-12-2008, 19:27 uur

Coyote

Ik denk dat voor 3 personen de aanbieding bij usareisen.de van de Equinox van Alamo perfect is. Of je de Equinox meekrijgt is lang niet zeker maar dan krijg een een andere gelijkwaardige midsize SUV mee.

Roland
#27 - 20-12-2008, 20:45 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

josli

Wij hadden in 2008 een auto gehuurd bij alamo via Autoreisen.de
Wij zijn gestart in Colorado en hebben de auto zo'n 6500 km later ingeleverd
in Sandiego Californie en hoefden geen drop off kosten te betalen
#28 - 01-01-2009, 16:09 uur
« Laatst bewerkt op: 01-01-2009, 16:12 uur door josli »
Groeten Jos Stolk

http//:rondjedenver2009.web-log.nl

dol op reizen

inmiddels heb ik geboekt bij usa reisen. Ik heb een week autohuur in Atlanta inleveren Tampa geboekt en een week La inleveren San francisco geboekt.Omdat je nu nog 10% vroegboekkorting krijgt. Met alamo.

Wat ik niet helemaal snap(omdat mijn duits niet zo goed is) is of het bedrag nu al van mijn creditcard afgehaald wordt, volgens mij wel.

 En of ik nu van te voren nog iets moet doen. Er zit een formulier bij wat ik moet invullen daar staat bij bitte ausdrucken: um die anmietung vor ort zu beschleunigen  fullen sie bitte  diese formular aus und ubergeben sie es dem mitarbeiter am alamo schalter. Er zit maar 1 zo'n formulier bij, ik neem aan dat ik die twee keer moet afdrukken omdat ik in twee verschillende plaatsen huur en dat formulier daar dan moet inleveren bij alamo?

 Ik heb  de 2 vouchers uitgeprint en die moet ik inleveren als ik de auto ophaal op het vleigveld. Is dat alles of krijg ik vlak voor vertek nog iets?

wat betekend deze zin: dass wir lediglich vermittler von reiseleistungen sind.

Ik ga ervanuit dat alamo gewoon op het vliegveld zit want er staan geen adressen bij waar ik moet ophalen of inleveren.

Ik ga er ook vanuit dat ik op het vliegveld niks meer moet betalen ik heb het plus pakket met nagivatie genomen.

Dit is allemaal nieuw voor mij vandaar die vragen

#29 - 30-01-2009, 17:21 uur

Guidogh

Ik heb deze week een auto gereserveerd bij budget.com. Rij in 7 dagen van NYC naar Chicago. ongeveer 350 Euro totaal voor een Full-Size met waarin 50 Euro One-way Fee in zit verwerkt... Kon het ook niet geloven dus heb ter bevestiging een mail verzonden naar Budget, maar nog geen antwoord gekregen.
#30 - 22-02-2009, 22:41 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15