Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

tickets boeken

Discussie gestart

Jez

Ach, daar heb ik een annuleringsverzekering voor genomen..............

Ik heb vandaag trouwens de tickets en een auto geboekt! Ik heb voor vliegtarieven.nl gekozen en ben alles bij elkaar (2 tickets + fullsize car voor 3 weken) €2125,- kwijt. (Helaas, met die goedkope tickets mag je geen stopover maken :-\)
#16 - 26-05-2005, 22:43 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

visuar

Valt dat onder de annulerings verzekering dan? Dacht dat ze je het alleen kan annuleren als je (ernstig?) ziek zou worden of iemand overlijdt. Maar ja, wat weet ik ;D
#17 - 27-05-2005, 00:03 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

Ja natuurlijk! Het is toch een goede reden om te annuleren?! En anders heb ik nog een chronisch zieke man achter de hand  :-\ Zo zijn we al eens onder een reis uitgekomen, omdat we toch maar naar Amerika gingen ipv rondreisje Scandinavie.............
#18 - 27-05-2005, 00:21 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15