Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Koffer op slot?

Discussie gestart

Freckles49

Hee Harm, aan keukenfolie heb ik nog niet gedacht, ga ik proberen  :P
Nee hoor, wij voelen ons wat veiliger hierdoor want wat Bakvet al eerder zei klopt ook wel een beetje. Als ze in Amerika een masterkey hebben wie zegt dan dat doorgewinterde criminelen deze niet hebben?
En nog even terug komen op de keukenfolie Harm...... enig idee hoeveel rollen ik dan nodig heb??? Sealen is dan goedkoper denk ik  ;)

#16 - 05-03-2010, 14:49 uur

hdeweert

De koffers voor de vluchten naar Amerika krijgen in de bagagekelder op schiphol  een speciale behandeling.
Diefstal uit de koffer is dan ook bijna niet mogelijk. In het buitenland word nog al eens gestolen maar dat zijn
vaak mensen die geautoriseerd zijn om koffers open te maken. Het is wel zonde geld als je in Nederland je koffer
laat sealen en hij komt met een verbroken sealing aan. Heb je mooi € 7 voor niks betaald.
Ik denk dat je met 10 rollen wel toe kunt 5 voor de heen en 5 voor de terugreis. Je kan het natuurlijk ook even
uitrekenen 2x de hoogte + 2x de dikte van je koffer en de lengte van je koffer even delen door de breedte van
de folie. Houd wel rekening met overlappen >:D

Harm
#17 - 05-03-2010, 17:07 uur

Freckles49

Harm, ben effe naar de supermarkt geweest maar ben toch echt goedkoper uit met sealen hoor. Scheelt niet veel maar toch. :P
#18 - 05-03-2010, 18:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15