Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

eindelijk naar amerika!

Discussie gestart

klaasje

Hallo allemaal,

Na lange tijd moeten wachten ga ik eindelijk naar amerika op vakantie,er is nog niks geboekt maar de plannen zijn dat we in maart 2006 gaan.
Ik zou eerst met m'n vriend gaan maar die moet een visum hebben en dat is zo'n gedoe,en hij hoefde niet perse naar amerika,dus ga ik nu met m'n moeder samen. :D
De planning is dat we aankomen in miami en dan verder reizen naar Memphis,Las Vegas,Los Angeles, en San Francisco.Dat zijn eigenlijk de belangrijkste plaatsen die we echt willen zien.
En dan natuurlijk in Miami The everglades gaan bekijken en in Memphis Graceland.
Dan Grand Canyon,Sequoia & Kings Canyon,Death Valley,en in San Francisco Alcatraz.
Hebben jullie nog tips voor ons?
En kunnen we Grand Canyon beter vanuit Las Vegas of Los Angeles bekijken? ???
En we willen overal naar toe vliegen,ik wil best rijden maar dat durft m'n moedertje niet ;)

Alvast bedankt!!!! :)
#1 - 25-11-2005, 16:25 uur

Verelle

En we willen overal naar toe vliegen,ik wil best rijden maar dat durft m'n moedertje niet ;)

Heb je geld te veel of zo, want als je overal naar toe wilt vliegen kost het nogal wat.
Hoe lang heb je om dit alles te zien?
#2 - 25-11-2005, 17:22 uur
In april terug naar Amerika

klaasje

Hoelang we gaan weten we nog niet precies.
#3 - 25-11-2005, 17:42 uur

klaasje

En we willen overal naar toe vliegen,ik wil best rijden maar dat durft m'n moedertje niet ;)

Heb je geld te veel of zo, want als je overal naar toe wilt vliegen kost het nogal wat.
Hoe lang heb je om dit alles te zien?

Wat adviseer je?
Zouden we het laatste stuk per auto kunnen doen,las vegas,los angeles en san francisco.
#4 - 25-11-2005, 18:12 uur

Jez

Kijk eens of je met stop-overs uit de voeten kunt. Alleen zal Miami daar moeilijk in in te passen zijn. Je kunt bijvoorbeeld een ticket bij United kopen met de volgende route: Amsterdam-Washington-San Francisco en terug ipv Washington via Chicago (als ze daar dan alweer op vliegen tenminste). Je mag in elk geval 1 stop-over maken, en ik meen zelfs 2. Dan kun je voor betrekkelijk weinig geld een groot deel van Amerika zien.

Andere optie is om voor grote afstanden met Amtrak (trein) te reizen ipv vliegen. Is toch iets voordeliger.

En ik zou wel hier en daar een auto huren. Ik kan me voorstellen dat je moeder er tegenop ziet, maar ik kan je verzekeren dat het echt reuze relaxed rijden is in Amerika. Een heel stuk beter dan hier! Sterker nog, onze familie uit Amerika, die zelf gewend zijn aan het drukke verkeer van oa Los Angeles peinst er niet over om hier in een auto te stappen!

Hoeveel tijd gaan jullie trouwens uittrekken voor deze vakantie? Met alleen al het "rondje" LA-Vegas-Grand Canyon e.a.-San Francisco ben je 2-3 weken zoet.
#5 - 25-11-2005, 20:35 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

klaasje

Dat weten we niet precies hoelang we willen.Ik zou echt graag met een auto rond rijden,je ziet er dan tenminste ook veel.
Ik ga toch proberen om haar over te halen.
#6 - 25-11-2005, 20:56 uur

Jez

Doe je best! Echt, het is er heerlijk autorijden, en ik ben helemaal geen held in vreemde landen/vreemde auto's! Voor sommige bestemmingen zul je ook wel moeten; in LA bijvoorbeeld is het ov beroerd en heb je wel een auto nodig om ergens te komen. Zolang je dat niet op spitstijden doet is het een eitje. Ik vind ook het kaartlezen veel makkelijker in Amerika. Je moet er heel even aan wennen en dan is ook dat een eitje!
#7 - 25-11-2005, 21:38 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chi Sin X

Waarom wil je eigenlijk naar Los Angeles?  Ik vond San Francisco en Las Vegas veel leuker.  En pretparken vind je in Florida in overvloed.  Van uit Las Vegas kan je gemakkelijk naar de Grand Canyon, je zit er ook dichter bij dan vanuit Los Angeles.  Maar eigenlijk hangt er allemaal heel erg vanaf wat je allemaal juist wil zien, en wat je wil doen.
#8 - 27-11-2005, 12:26 uur

Ebelix

VAnwaar de haast om alles in 1 keer te bekijken? Als je alles goed wilt bekijken dan heb je voor zo'n reis minimaal een jaar nodig. Dit is niet een reis die je even in 5 weken doet.

Ik zou lekker de reis opsplitsen en hem uitspreiden over verschillende bezoeken. Je hebt dan veel meer tijd om alles te bekijken en te doen.
#9 - 27-11-2005, 16:46 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

klaasje

Waarom wil je eigenlijk naar Los Angeles?  Ik vond San Francisco en Las Vegas veel leuker.  En pretparken vind je in Florida in overvloed.  Van uit Las Vegas kan je gemakkelijk naar de Grand Canyon, je zit er ook dichter bij dan vanuit Los Angeles.  Maar eigenlijk hangt er allemaal heel erg vanaf wat je allemaal juist wil zien, en wat je wil doen.

Ik ga er niet heen om pretparken te bezoeken,hou ik helemaal niet van ;)
#10 - 27-11-2005, 18:26 uur

klaasje

VAnwaar de haast om alles in 1 keer te bekijken? Als je alles goed wilt bekijken dan heb je voor zo'n reis minimaal een jaar nodig. Dit is niet een reis die je even in 5 weken doet.

Ik zou lekker de reis opsplitsen en hem uitspreiden over verschillende bezoeken. Je hebt dan veel meer tijd om alles te bekijken en te doen.

We hebben nu besloten om Miami te doen en Memphis,scheelt toch weer wat ;)
Het wordt anders inderdaad een gehaast om alles goed te kunnen bekijken.
#11 - 27-11-2005, 18:27 uur

Jez

Is ook al geweldig om mee te beginnen! Laat maar horen als je tips nodig hebt.
#12 - 27-11-2005, 23:15 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

klaasje

Is ook al geweldig om mee te beginnen! Laat maar horen als je tips nodig hebt.

Tnax,miami was toch wel m'n meest favoriet om mee te beginnen :)
#13 - 28-11-2005, 15:13 uur

Wop

Wel je geen illusie armer maken, maar wat verwacht je van Miami?
Hoe lang wil je daar blijven?
Wat wil je daar doen?

Ik ben er nu een paar maal geweest, maar in het vervolg zal ik het enkel als aanvluchthaven gebruiken vermoedt ik ;)
#14 - 28-11-2005, 16:51 uur

klaasje

Wel je geen illusie armer maken, maar wat verwacht je van Miami?
Hoe lang wil je daar blijven?
Wat wil je daar doen?

Ik ben er nu een paar maal geweest, maar in het vervolg zal ik het enkel als aanvluchthaven gebruiken vermoedt ik ;)

Wat ik er van verwacht.....
Ik wil erg graag the everglade's zien en gewoon het amerikaanse gevoel een beetje krijgen.
ik denk dat we er een weekje willen blijven,dan ook nog naar de key's gaan.
Wat is er jou niet bevallen dan?
#15 - 30-11-2005, 19:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15