Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaring met de zogenaamde "Yellow secondary" van de douane

Discussie gestart

MissFluffy

Nog iets over je afreizen met alleen handbagage .Ik zou dit zeker niet doen want dan gaan ze zeker vragen stellen .Neem toch liefst maar een kleine reistas mee .
Mijn broer heeft jaren terug ook kunnen gaan uitleggen waarom hij alleen afreisde met handbagage .
#16 - 20-10-2010, 18:55 uur

Yessica

Ik heb net nog eens gekeken, maar op dat ESTA formulier hoef je niet persé je gegevens te updaten. Dus daar zou het niet aan gelegen mogen hebben.
Toch jammer, nu krijgt reizen naar de USA een naar bijsmaakje. Maar zorgen dat ik gauw mijn greencard heb  8)

Met betrekking tot de handbagage, ik ga maar 5 dagen en ik heb alleen maar jumbo-koffers, die zouden dan 4/5 leeg zijn. En als ik weer 2 uur mag wachten bij de yellow secondary en die koffer wordt niet opgehaald, dan gaat ie naar het depot. Kost ook minstens weer een uur.
Alles wat ik nodig heb zit in mijn trolley, ze kunnen het checken.
#17 - 20-10-2010, 19:40 uur



Yessica

Big brother is watching you! Net bij de incheck vroeg de beveiligingsbeambte wat ik ging doen, dus ik geef antwoord dat ik naar mijn vriend ga, zegt zij: hij heeft het ticket ook betaald zie ik? Hoe kan zij dar zien, je hoeft alleen je paspoort maar te geven, ik had geen ticket laten zien of zo....
#18 - 21-10-2010, 11:11 uur



Jez

Big brother is watching you! Net bij de incheck vroeg de beveiligingsbeambte wat ik ging doen, dus ik geef antwoord dat ik naar mijn vriend ga, zegt zij: hij heeft het ticket ook betaald zie ik? Hoe kan zij dar zien, je hoeft alleen je paspoort maar te geven, ik had geen ticket laten zien of zo....

Credit card...........?
#19 - 21-10-2010, 21:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

...naar mijn vriend ga...

Proficiat met je relatie!!  :D
#20 - 22-10-2010, 00:10 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Yessica

Proficiat met je relatie!!  :D

Thanks, maar zo ver is het nog niet, tot nu is hij nog gewoon mijn date :-)
Maar het leek me makkelijker 'mijn vriend' te zeggen ;-)

Gelukkig ging het dit keer wel heel soepel. Binnen 25 minuten was ik buiten, dus dat was een record. Geen lastige vragen behalve dan dat de douanier wilde weten wat dat nou kost dat maandelijks op en neer vliegen. Maar meteen daarna zei hij 'never mind, it's none of my business'. En dat was het. Een hele opluchting!
#21 - 23-10-2010, 23:28 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15