Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaring met Delta

Discussie gestart

visuar

Dan weet zij het eerder, ik vlieg 14 namelijk :D
#16 - 27-03-2006, 18:47 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Annique & Maarten

 ;) Ik beloof dat ik het niet uit mijn duim zuig!
Het is echt zo!
Wij vlogen van Amsterdam naar Atlanta! Dat is dus echt wel transatlantisch zullen we maar zeggen.
Wij waren ook hoogst verbaasd. De prijzen waren echt van de zotte. Blikje bier, flesje wijn, etcetera voor 5 euro of 5 dollar!
#17 - 27-03-2006, 19:08 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

Moenkou

Is inderdaad zo. Afgelopen jaar (aug-sep) met Delta van en naar JFK gevlogen. Het kost EUR 5 of USD 5.

Maar verder hoor je mij ook niet klagen over Delta. Heen en terug bijna geen rij met inchecken en vluchten keurig op schema.

Dit jaar alleen geen Delta maar weer met KLM naar JFK (B-777) en terug vanaf Seattle (A-330).
#18 - 27-03-2006, 19:44 uur
'04 San Francisco-Las Vegas; '05 New York-Washington DC-Boston-New York; '06 New York-Seattle by Amtrak; '07 Las Vegas; '08 (1) Atlanta, Memphis, Las Vegas; '08 (2) San Francisco; '08 (3) New Orleans-Miami; '09 (1) Indianapolis (Indy 500) en Chicago; '09 (2) Las Vegas-San Francisco; '10 New York; '11 Washington DC, San Francisco en Miami; '12 (1) Orlando (Daytona 500)-Key West; '12 (2) Los Angeles-Las Vegas-Death Valley-Sequoia NP-Los Angeles; '13 (1) New York; '13 (2) Washington DC-Kill Devil Hills-Charleston-Gatlinburg-Nashville-Memphis-New Orleans; '14 (1) San Francisco (+1/2 marathon), Las Vegas, San Diego; '14 (2) Hawaii (Oahu, Big Island, Maui en Kauai); '14 (3) Las Vegas (+1/2 marathon); '15 (1) New York, San Francisco (+1/2 marathon), Seattle, Los Angeles; '15 (2) Dallas (?), Las Vegas (+1/2 marathon), Key West

Chiefram

Hmmm... Vreemd! Ik geloof jullie natuurlijk wel, maar sta er van te kijken dat dit ook op transatlantische vluchten nu is.
#19 - 27-03-2006, 19:55 uur

Jez

Ik dacht dat dat ondertussen al bij elke maatschappij zo is. United schenkt ook alleen drank tegen een vergoeding van $5,-. Misschien is dit ook omdat het een makkelijke prijs is. Als ze voor een biertje $2,25, een wijntje $3,75 etc moeten berekenen, dan moeten ze ook nog eens een hele kassalade met wisselgeld door het vliegtuig zeulen. Lekker veilig.

Maarreh, als ik het 8 uur zonder sigaret vol moet & kan houden, waarom kan een ander dat dan niet zonder alcohol? Persoonlijk vind ik het altijd een beetje zielig, als mensen alcohol gaan zitten drinken in het vliegtuig. Maar goed, diegene vindt mij waarschijnlijk zielig als ik na landing zo snel mogelijk een rook-plek zoek............... Ieder z'n meug.
#20 - 27-03-2006, 23:29 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Wij zijn al helemaal geen drank orgels, hahaa... maar tijdens een lange vlucht kan een gin-tonic wel eens heel erg lekker vallen, waardoor je een beetje slaperig wordt. Anders drink ook nooit drank, maar elk uurtje even je oogjes dicht doen is er weer een!

 2006-10
#21 - 28-03-2006, 02:48 uur

GoGriz

Ik heb nog nooit met Delta gevlogen (normaal vlieg ik met United).. maar daar komt dit jaar verandering in.. in Juni vlieg ik naar Brussel (vanuit Missoula met tussenstops in Salt Lake en JFK, en Atlanta - SLC op de terugweg) met een 'buddy' ticket, die een kennis van mij heeft kunnen regelen.  Dus als er plaats is kan ik bussiness en first vliegen  2006-05. Daar zullen nog wel alcoholische dranken gratis te vinden zijn hoop ik?   In Augustus vliegen we met Delta naar de Bahamas via SLC en Orlando (in coach  :().

Lange inchecklijnen heb ik hier in Missoula MT nog niet gezien... meestal vliegen ze hier met canadair regional jets... niet bepaald grote vliegtuigen :)
#22 - 06-04-2006, 19:39 uur

Jez

 :offtopic: Waar ga je naartoe op de Bahama's? Ik ben zelf nl pas terug; met een cruise naar Nassau en Coco Cay geweest.
#23 - 06-04-2006, 22:10 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

marleencolorado

Ik vind Delta  2006-01 , al een aantal keren me gevlogen via Atlanta naar Denver en ook een keer via Cincinnati. De service aan board is goed. De laatste keer vloog ik met NWA en in vergelijking met Delta vond ik deze minder goede service hebben.

In Nederland heb ik nooit lange wachtijden gehad bij Delta waarschijnlijk doordat ik altijd op tijd naar het vliegveld ga. Heb namelijk een keer gehad dat de vlucht overboekt was bij KLm en laat me dat niet nog een keer gebeuren. In Denver daarintegen moest ik wel lang wachten (ik had toen nog een electronisch ticket) omdat er maar een aantal balies open waren voor drie vluchten.

Marleen
#24 - 07-04-2006, 08:49 uur
Begonnen met een super leuke baan hier in Edwards, CO. Helemaal happy met mijn hubby

Ebelix

Ik heb nog nooit met Delta gevlogen (normaal vlieg ik met United).. maar daar komt dit jaar verandering in.. in Juni vlieg ik naar Brussel (vanuit Missoula met tussenstops in Salt Lake en JFK, en Atlanta - SLC op de terugweg) met een 'buddy' ticket, die een kennis van mij heeft kunnen regelen. Dus als er plaats is kan ik bussiness en first vliegen 2006-05. Daar zullen nog wel alcoholische dranken gratis te vinden zijn hoop ik? In Augustus vliegen we met Delta naar de Bahamas via SLC en Orlando (in coach :().

Lange inchecklijnen heb ik hier in Missoula MT nog niet gezien... meestal vliegen ze hier met canadair regional jets... niet bepaald grote vliegtuigen :)

Als er geen plaats in business of First class is dan vlieg je helemaal niet. Zelfs niet als er in economy nog plaats is.  Met een buddy ticket moet je heel flexibel zijn en geen haast hebben.

Veel plezier.
#25 - 07-04-2006, 11:01 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

GoGriz

:offtopic: Waar ga je naartoe op de Bahama's? Ik ben zelf nl pas terug; met een cruise naar Nassau en Coco Cay geweest.
Vlakbij Nassau, op Cable Beach
#26 - 07-04-2006, 20:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15