Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaringen gevraagd!

Discussie gestart

letteke0406

Wij zijn net terug en zijn met Brittish Airways van Brussel naar Londen Hr naar Atlanta en terug.zeer tevreden,zelfs in het terugkomen zaten we bij het inchecken niet naast elkaar en hebben we een upgrade gekregen naar buissines klasse, Heeeerlijk! en dat voor €498 pp h/t.
#61 - 23-06-2011, 10:23 uur

Suusert

Ik ben met Air New Zealand gevlogen naar LA, het was een tussenstop van 5 dagen vanwege de aswolk. Air New Zealand had alles betaal dus was een zeer positieve reiservaring ondanks de aswolk. Verder ook met United Airlines gevlogen naar Philladephia, was verder een topvlucht, geen vertraging, goede service en het eten was ook best te doen!
#62 - 31-07-2011, 19:39 uur

eric440551

Pas terug en weer met United-Continental gevlogen.
United van Amsterdam naar Chicago.Continental van Chicago naar Houston.
Alleen op de terugweg iets heel raars meegemaakt.
Tickets al in oktober gekocht en terug van Houston naar Chicago vier uur bij de balie gestaan
omdat de vlucht van Continental naar Chicago niet bestond zoals ze hem voor mij hadden uitgeschreven.
Ticket stukje was niet te traceren.
Eerst weer terug gestuurd om United te bellen.
Daarna opnieuw in de lange rij met ticketnrs.
Na vier uur telefonischs overleg werden we op een rechtstreekse vlucht naar Amsterdam gezet van Continental.
En waren we een uurtje eerder in Amsterdam.
Erg vervelend maar goed opgelost.
#63 - 10-08-2011, 01:02 uur

Hans B

Nou wel iets om even aan te denken.
Wij hebben onze tickets begin dit jaar gekocht en zouden met United vliegen.
Nu dus gefuseerd met Continental.
We hebben inmiddels diverse emails gehad met wijziging in vluchtnummers en vluchttijden.
Alles zou dus eerst met UA, maar nu wordt het heen met CO en terug met UA (in USA) en CO (naar AMS).
Ik ben benieuwd.
#64 - 10-08-2011, 11:06 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

VegasFreak

Voor Intercontinentale vluchten vliegen wij met Continental/United, British Airways, American Airlines of Lufthansa. Zij liggen qua prijs doorgaans zo'n beetje op hetzelfde niveau en zijn qua beenruimte, on board entertainment en service aan boord allemaal goed. Wij vermijden tegenwoordig Delta en US Airways. Delta is middelmatig en US Airways is gewoon slecht.
#65 - 22-01-2012, 13:22 uur
What goes on in Vegas........ends up on vegashighroller.net

http://vegashighroller.net

semarja

Breek me de bek niet open................ dit jaar voor het eerst gevlogen met US Airways. Nooit, nooit weer.

Ik betaal nog liever het dubbele, dan in zo'n krap vliegtuig te zitten.

Ik ben 1x met KLM naar Toronto geweest en 3x met NorthWest naar Philadelphia.
Heerlijke vliegreizen, behalve die ene nachtvlucht toen een kudde leerling-stewardessen het erg druk en gezellig had met elkaar, maar ach, ik ben ook jong geweest  8).
Vliegtuigen met 2 gangpaden, zodat je wat heen en weer kan lopen, en mocht je ergens een karretje met versnaperingen tegenkomen, dan wandel je gewoon terug.

Bij US Airways hadden we dus een vliegtuig met maar 1 gangpad, plus de vraag of we zoveel mogelijk wilden blijven zitten.
Mijn man is bijna 2 meter en kon alleen wijdbeens zitten.
Zelf heb ik snel last van mijn benen, oefeningen op de plaats werken wel, maar zo nu en dan lopen is noodzakelijk.
Je mag niet rondhangen bij de wc's, maar dat hebben we toch zo nu en dan gedaan.
Als blikken konden doden, had ik dit niet meer kunnen schrijven. (hoewel de purser er makkelijk langs kon met zijn karretje hoor).
Ook kregen we maar weinig te drinken, bij KLM/NorthWest kon je onbeperkt afhalen.
Dat werd ook gemeld. Bij US Airways bleek achteraf wel water verkrijgbaar, daar hebben we dus gebruik van gemaakt.

Enfin, volgende keer dus geen pakketreis, maar zelf samenstellen en goed  opletten op het type vliegtuig, al doende leert men  loll
#66 - 10-08-2012, 17:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15