Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaringen gevraagd!

Discussie gestart

usa4all

Geef nu je menig over de maatschappij waarmee je naar AmerikA vloog!

Was het eten te doen, hoe was de been ruimte, de vriendelijkheid van het personeel..

Laat het ons weten! Klik hier en help anderen met hun keuze.
#1 - 08-12-2007, 22:27 uur
« Laatst bewerkt op: 21-01-2008, 14:43 uur door Wop »
USA4ALL brengt Amerika dichterbij Nederland!

Word lid van USA4ALL op Facebook!

wim put

Hallo,
Heb met alle Amerikaanse maatschappijen gevlogen. Ze zijn allemaal goed hoor. Het hangt van ticketsprijzen af he. British Airways is ook niet slecht. Delta zou ik niet aanraden. Continental bevalt me heel goed. Lekker eten, films, tijden,...
Wim
#2 - 12-06-2008, 23:22 uur
usa.eigenstart.nl

perlmutter

2x met United gevlogen. 1ste keer vorig jaar beviel me prima,niets op aan te merken


 2keer, paar maanden terug,naar New york viel het enorm tegen betreft te weinig beenruimte. En 2x iets te drinken aanbieden voor zo een lange reis vond ik veel te weing voor zo een lange reis,zowel in het opgaan als het terugkomen. Had van United beter verwacht.
#3 - 13-06-2008, 00:04 uur

ttubbie

Heb ervaring met United, Virgin Atlantic en Continental. Viind de bediening bij Virgin het best, ook inflight entertainment is prima. Continental heeft op vluchten van oost- naar westkust in de USA uitstekende PTVs in de stoelen met gratis keuze uit tientallen films, cd's, spelletjes en in topkwaliteit.  Je kunt alles starten, pauzeren en afzetten wanneer je maar wilt.
#4 - 24-06-2008, 19:36 uur

Chiefram

Ik vlieg meer dan 60 keer per jaar met United Airlines (domestic flights) en ondanks het de oudste maatschappij (en volgen smij de meeste toestellen ook) in Amerika is, heb ik er totaal geen klachten over. Vluchten minder dan twee uur zijn voor mij de economy plus stoelen, waarbij je meer beenruimte hebt. Vluchten meer dan twee uur zijn bij mij altijd first class. De service van United Airlines in beide klassen zijn goed, ook al komt het een enkele keer voor (misschien 1 a 2 keer per jaar) dat ik niet over de service van United te spreken ben. Misschien heb je net zo'n 'slechte' ervaring als ik wel eensheb gehad achter de rug.

Ik heb twee keer de Atlantische oceaan overgeloven, maar dan wel first class. Een keer met United Airlines en een keer met British Airways. First class service met United Airlines was ver boven alle verwachtingen. Echt de beste ooit, ondanks ik heb gelezen dat British Airways bovenaan de lijst stond, maar dit was de meest waardeloze service ooit meegemaakt. Ik heb met BA meer dan 3 uur moeten wachten tot ik een flight attendant zag, zodat ik iets te drinken kon vragen. Ik had al rondgelopen om te zien of ik iemand kon vinden, maar er was niemand te zien. Ook het lampje aanzetten boven je hoofd dat je service wilt hebben, werd in die 3 uur niet op gereageerd. Voor mij nooit meer BA.

Continental (sinds deze week partner geworden van United Airlines) vind ik persoonlijk een van de beste Amerikaanse maatschappijen om mee te vliegen.
#5 - 25-06-2008, 06:19 uur

Robtk

Ik vleeg meestal met KLM of Northwest. Ook regelmatig met United, US Airways en Continental. IN het verleden wel eens met Delta.

Geef mij maar KLM of United. Northwest vindt ik een vreselijke servce hebben en ze overboeken veel vaker dan andere maatschappijen. US Airways en Continental zijn ok.
Maar zoals gezegd: liever KLM of United: vriendelijkste personeel (gemiddeld genomen), beste foodservice.

Maar heeeeeeel veel maakt het niet uit hoor :-)
#6 - 26-06-2008, 00:01 uur
Laatste US bezoeken:
- apr/mei 08: Las Vegas
- maart 08: SF & NYC
- juni 07: Las Vegas

Komende bezoeken:
 - zomer 08: Westkust
- winter 08: New England

Fisherman

Ik heb met verschillende maatschappijen gevlogen en er zit voor mij niet echt veel verschil in. Het belangrijkste voor mij is dat ik heel overkom ;)
Ik vlieg het meeste met Continental en dat bevalt me zeer goed!
#7 - 27-06-2008, 18:40 uur

Verelle

We vliegen bijna nooit rechtstreeks naar Amerika, altijd via Canada, omdat Bellingham net zo makkelijk te bereiken is vanuit Vancouver dan vanuit Seatle.
De meeste keren met KLM, business class, zeer goed veel ruimte en zeer goed eten en serive. Ook economy class is niet slecht allen als je eenmaal business hebt gevlogen dan is het natuurlijk allemaal wat minder.

In 2006 met BA naar Houston, vond omdat ze zo goed aangeschreven staan alles wat tegenvallen. Eenmaal met Martinair naar Vancouver gevlogen in de Star Class, zeker goed, maar minder dan KLM. Op de terugweg vaak met Northwest teruggevlogen, maar de service van deze maatschappij valt mij zeer tegen.
#8 - 27-06-2008, 23:10 uur
In april terug naar Amerika

Staceybeesie

Voor mij blijft de beste vliegtuig maatschappij toch nog steeds degene die de goedkoopste prijs aan biedt.
Er is altijd wel wat te zeggen voor elke maatschappij.
Continental is me wel goed bevallen en heb een keer Singapore airlines gevlogen en dat was helemaal toppie.
Verder US airways, United en KLM, beetje zelfde laken het pak.
Het blijft gewoon niet mijn favoriete hobby, om een aantal uren met 300 mensen in een kleine ruimte gepropt te zijn.
Maar wil je ergens naar toe dan zul je wel moeten niet?
#9 - 28-06-2008, 00:01 uur
Groetjes Petra

pluto

al meer dan vijftien keer transatlantisch naar usa gevlogen en meestal met american, united en delta,

service meestal gelijkaardig, soms vriendelijke en soms minder vriendelijke stewards, over het algemaan weinig verschil behalve dat delta de laatste jaren weinig nieuwe vliegtuigen in dienst genomen heeft dus die vloot verouderd wat,

binnenlands ginder vaak vertragingen met united, ted en us airways, dir is ook de grootste bron van ergernis voor de amerikanen zelf maar vergeleken met die toeristencharters hier in europa is het ginder allemaal goed geregeld en is de klant meestal koning.
#10 - 29-06-2008, 09:52 uur

mostsecur

Wij hebben nu gevlogen met virgin omdat klm pp 185 euro duurder was ,ruimte tussen stoelen viel tegen eten was goed keuze uit 3 maaltijden en drinken was gewoon gratis amusement was zelf kiezen uit 60 film spelletje ,documentaires,zelfs sms en of bellen kon vanuit je stoel   de terug reis was avond eten en ontbijt en personeel was goed
#11 - 30-06-2008, 19:05 uur

sweatbox

Ik kies altijd de goedkoopste. Alle stoelen zijn te krap en het eten smaakt me toch nooit echt. De enige uitzondering qua eten was Singapore Airlines.
#12 - 30-06-2008, 20:25 uur

mostsecur

ben je soms een dikke chinees  :D :D :D :D
#13 - 30-06-2008, 20:49 uur

sweatbox

ben je soms een dikke chinees  :D :D :D :D

Nee, meestal niet.

United Airlines vs Singapore Airlines
#14 - 30-06-2008, 21:14 uur

J-P

Heb 2x met Martinair gevlogen richting Florida en het was allebei 3x niks!!!!!  >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Ik ben 1:77 en ik had totaal geen beenruimte. Daarbij was het eten 3x niks en het personeel zag ik net zo vaak als dat ik naar de wc ging. Entertainment was iets wat ze op deze 2 vluchten niet kenden.
Daarbij komt dat ik allebei de keren ben overgeboekt (3 dagen). Ik kan zo wel even doorgaan....maar dan maak ik me weer kwaad!

Maar al met al heb ik genoten van mijn bezoeken aan Amerika.
#15 - 02-07-2008, 03:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15