Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaringen gevraagd!

Discussie gestart

Bramster

Geef nu je menig over de maatschappij waarmee je naar AmerikA vloog!

Was het eten te doen, hoe was de been ruimte, de vriendelijkheid van het personeel..

Laat het ons weten! Klik hier en help anderen met hun keuze.

Waarom moet ik me NOG een keer registreren ? Niet echt een vriendelijke methode :-(
#16 - 02-07-2008, 22:32 uur

Wop

Geef nu je menig over de maatschappij waarmee je naar AmerikA vloog!

Was het eten te doen, hoe was de been ruimte, de vriendelijkheid van het personeel..

Laat het ons weten! Klik hier en help anderen met hun keuze.

Waarom moet ik me NOG een keer registreren ? Niet echt een vriendelijke methode :-(

Hoi Bram,

Het is een ander onderdeel van onze sites waarvoor geregistreerd dient te worden. Je hoeft dit maar eenmalig te doen. Het heeft dus geen directe link met dit forum.
#17 - 02-07-2008, 22:35 uur

perlmutter

Citaat
maar vergeleken met die toeristencharters hier in europa is het ginder allemaal goed geregeld en is de klant meestal koning.

Gewoon uit nieuwsgierigheid. Bestaan er in US ook  zo van die toeristen-chartermaatschappijen zoals bij ons in Europa?
#18 - 02-07-2008, 23:33 uur

Bramster

Geef nu je menig over de maatschappij waarmee je naar AmerikA vloog!

Was het eten te doen, hoe was de been ruimte, de vriendelijkheid van het personeel..

Laat het ons weten! Klik hier en help anderen met hun keuze.

Waarom moet ik me NOG een keer registreren ? Niet echt een vriendelijke methode :-(

Hoi Bram,

Het is een ander onderdeel van onze sites waarvoor geregistreerd dient te worden. Je hoeft dit maar eenmalig te doen. Het heeft dus geen directe link met dit forum.

Ah, ok

Maar is me iets teveel van het goede, sorry

Bram
#19 - 03-07-2008, 07:12 uur

Freddytex

Die toeristen charters zijn er evengoed als hier bvb : Airtran airways . Google naar discount airlines of low fare airlines.
#20 - 03-07-2008, 13:27 uur

recyclist

Heb maar enkele vluchten naar Amerika gemaakt.
Als ik de maatschappijen meetel waarmee ik (naar) elders vloog en die ook transatlantisch vliegen:
1. KLM
2. NWA
3. MartinAir
4. United Airlines
Het maakt niet echt veel uit. Ik slaap meestal en als het natje en droogje op z'n tijd (en mijn tijd die daar dan soms van afwijkt!) komt is het prima.
Alleen United for Ted (of Ted voor United) was huilen met de pet. De boarding meerdere malen een zeer stroef proces.
Rec.
#21 - 05-07-2008, 23:22 uur

Jacko

3 keer naar de VS gevolgen :

1. KLM (Uitgevoerd door NWA) : Was goed, maar had ook een upgrade naar Business Class op de heenreis, terugreis wat minder oude 747 KLM (vanuit SFO)
2. KLM Volgens mij weer die oude 747 naar LAX, maar we zaten op de exit rows dus ruimte genoeg. Eten was prima. Terug iets minder 777 vanuit SFO, kon mijn benen niet kwijt. De stoel voor mij had een entertainment box onder de stoel zitten. (Nu kijk ik eerst op SeatGuru voor de stoelen).
3. DELTA : Ook prima voordeel was dat er steeds met z'n tweeen naast elkaar zaten, dus geen mensen die over je heen moeten klimmen (of over jou heen).  Personeel was zeer vriendelijk.

Nu gaan we weer met DELTA.
#22 - 26-08-2008, 17:09 uur

J-P

Heb de laatste keer met NWA gevlogen en heb helemaal niks te klagen!!! Ze kwamen zelfs vertellen waar je op het vliegveld moest zijn wanneer je een overstap moest maken.
Overigens deed US Airways dit ook op de binnenlandse vluchten.
Uit eerdere ervaringen kan ik men vermelden dat je Martin-Air beter kan vermijden. 

Overstappen is op MSP, Chicago en Orlando geen probleem, mits je genoeg tijd hebt. Moet zegen dat je op Chicago wel wat tijd nodig hebt aangezien het vliegveld best groot is. 
#23 - 05-11-2008, 04:01 uur

karinita

Ik vind het allemaal niet zoveel uitmaken. De laatste jaren steeds met US Airways of United gevlogen omdat ik mijlen wilde sparen voor een gratis ticket (de volgende reis is geboekt op de gespaarde mijlen  :)).
Meestal werd het dan US Airways omdat ze het goedkoopste waren. Nadeel is wel dat ze geen eigen schermpjes in de stoelen hebben. Ook moet je bij US Airways betalen voor een wijntje of biertje. Verder is het wel ok.

Karin
#24 - 16-11-2008, 10:12 uur

Marjol

Ik heb nu twee keer met United gevlogen en een keer met Continental. Beide maatschappijen zijn goed bevallen, al vond ik de service van United dit jaar een stuk minder goed dan in 2006!
#25 - 16-11-2008, 12:32 uur

Butterfly

Wij zijn dit jaar heen met Lufthansa gevlogen. Wij zaten in een mooi modern vliegtuig, service was prima en het eten ook. Onze tussenvlucht was met TED ( van United) omdat het een korte vlucht was, was er ook minder van service te spreken maar het was wat je ervan mag verwachten. Terug gingen we met United. Het toestel was aanmerkelijk ouder dan Lufthansa ( ouder systeem schermpjes die je niet individueel kon starten) beenruimte was ook minder, maar het eten en service waren prima.
#26 - 16-11-2008, 19:44 uur

meistershof

We zijn zaterdag uit Florida terug gekomen  met Martinair via een niet geplande tussen stop in brussel van wege zeer slecht weer op schiphol.
De verzorging op de heen en terug weg was goed verzorgd gratis drankjes en twee maaltyden + koffie en thee.De been ruimte was erg goed ,dit
kwam van wege een upgrade (aan te bevelen).
Groeten Wim.
#27 - 25-11-2008, 19:27 uur

kings fan

american, delta en united ben ik frequent flyer lid en zijn allen ongeveer even goed volgens mij,

ik vind iberia wat minder, southwest nog minder, us airlines was goed qua stiptheid maar oude vliegtuigen

eten is nergens geweldig, beenruimte overal gewoon afhankelijk van type vliegtuig

al bij al vond ik tot nu toe malaysian airlines de beste ervaring
#28 - 09-12-2008, 20:37 uur

lelici

Wij zijn met Britisch Airways gevlogen en hebben online ingechecked. We hebben 2 plaatsen vooraan weten te bemachtigen op zowel de heen- als de terugreis, en hadden meer plaats dan 1e klas. Geweldig, die beenruimte!!
De service was ook perfect; eten was goed; drankjes werden regelmatig rondgebracht; interactieve film, tv en radiokeuze was top!!
Als ik de keuze heb kies ik beslist weer voor BA!! ;)
#29 - 14-04-2009, 23:42 uur

ALTHEWAYDOWN

 :)Hi; Tussen 2002 en 2005 3X Steeds met UNITED vanuit Brussel tot Washington dan verder 1XSeattle 1XPhoenix 1X Dallas  steeds terug over Washington..alles prima..no worrys...
         United vliegt direkt vanuit Brussel..wat prima is....
         
#30 - 14-05-2009, 14:48 uur
ALTHEWAYDOWN

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15