Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaringen gevraagd!

Discussie gestart

Jack Veenstra

Ik heb geboekt bij US Airways via Supersaver.nl (dat overigens Zweed blijkt te zijn), maar heb een typefout gemaakt met mijn naam. Nu schijnt het zo te zijn dat ik een nieuwe ticket moet kopen en dat is toch wel zonde van het geld. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij adviseren wat te doen?
#31 - 03-08-2009, 15:01 uur

Ebelix

Naar de bali van US Airways op Schiphol of Brussel gaan en vragen of de naam aangepast kan worden ivm een schrijffout. Neem je cc afrekening of dagafschrift van de bank mee waarop de betaling van de tickets staat. Vergeet ook je paspoort niet. Als je correspondentie van supersaver hebt zou ik die ook meenemen. Vraag wel of een van de managers je kan helpen wat die hebben vaak de authorisatie om tickets te veranderen.

Succes.
#32 - 05-08-2009, 14:59 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Wop

Als nu iedereen zijn ervaringen ( ook nog eens ;-) ) in het reviewprogramma met ons deelt, is dat helemaal top  :afro:


 Klik hier
#33 - 05-08-2009, 15:48 uur

Pedro

Vorig jaar met United Airlines. Niets op aan te merken.
Twee keer gratis update naar meer beenruimte.
Voor volgend jaar weer United geboekt.
#34 - 07-10-2009, 18:34 uur



RonB1963

Vorig jaar met United Airlines. Niets op aan te merken.
Twee keer gratis update naar meer beenruimte.
Voor volgend jaar weer United geboekt.
Hee, die is leuk! Ik heb gisteren een retourtje Phx geboekt, en vlieg met UA. Dat van die gratis extra beenruimte lijkt me niet verkeerd!
De vorige keer moest ik vet bijbetalen, maar dat kwam misschien omdat ik bij het online inchecken aanvinkte dat ik extra beenruimte wilde. En dan is het gelijk kassa!!
Hoe heb jij dat aangepakt, Pedro?
#35 - 13-10-2009, 14:48 uur

Pedro

Vorig jaar met United Airlines. Niets op aan te merken.
Twee keer gratis update naar meer beenruimte.
Voor volgend jaar weer United geboekt.
Hee, die is leuk! Ik heb gisteren een retourtje Phx geboekt, en vlieg met UA. Dat van die gratis extra beenruimte lijkt me niet verkeerd!
De vorige keer moest ik vet bijbetalen, maar dat kwam misschien omdat ik bij het online inchecken aanvinkte dat ik extra beenruimte wilde. En dan is het gelijk kassa!!
Hoe heb jij dat aangepakt, Pedro?


Heenreis waren de plaatsen al vol maar op Schiphol vroeg ik of ze voor de vlucht Washington-Phoenix nog wat leuke plaatsen had. Kreeg deze inderdaad en achteraf een gratis update dus. Op de terugreis wilden we bij een kiosk inchecken en bijbetalen voor een update. Moest met de creditcard en dat lukte niet helemaal. De handeling afgebroken. Bij de balie gevraagd of we bij elkaar konden zitten want dat was bij de self-checkin ook niet goed gegaan. Oh zegt de dame ik zie dat u een update hebt en regelde alles netjes. Achteraf nooit iets van m'n creditcard afgeschreven  ;D
#36 - 14-10-2009, 19:22 uur



meistershof

Wij zijn net terug ,en hebben gevlogen met united op salt lake city, het eten was niet erg veel soeps en drinken was voor ons
voldoende . onze kinderen kwamen later met united die hadden geen video en drinken was slecht geregeld en er was geen cola .
Wij hadden op de heen reis een betaalde opgrade van 70 euro p.p ,op de terug reis hadden we een gratis opgrade .
Voor de prijs waar wij voor vlogen vinden wij dit goed geregeld.( de kinderen kregen punten voor een volgende trip)
Groeten Wim.
#37 - 09-11-2009, 18:05 uur

Michel

1 keer gevlogen met Northwest airlines wat absoluut goed was. Aardig personeel, normaal eten, (alleen ik hou toch niet van vliegtuig voedsel...) en elke stoel een eigen entertainment set waar je zelf je films of muziek kan kiezen. Ook gevlogen met British airways wat mij nog beter is bevallen! allemaal net een stukje luxer. Ook gevlogen met American Airlines, dat is me iets minder bevallen.
#38 - 11-11-2009, 12:37 uur

dwightygirl en pokerface

We vlogen meestal met de Delta ,maar de laatse keer met de KLM
Moet zeggen dat ze allebie wel goed zijn ,maar wat betreft het eten  is de KLM toch mijn favoriet
#39 - 12-01-2010, 22:41 uur

dwightygirl en pokerface

vlogem meestal Delta ,maar de laatse keer Klm
Bij KLM vind ik het eten wel wat beter
#40 - 12-01-2010, 22:45 uur

DB_Cowboy

Hoor bijna niemand over American Airlines,zijn die dan niet zo goed ? Heb immers geboekt bij hen voor m'n trip in september.
#41 - 05-02-2010, 06:19 uur

Hans B

Vliegt AA wel rechtstreeks vanuit Amsterdam naar een Amerikaanse luchthaven.
#42 - 05-02-2010, 18:58 uur
« Laatst bewerkt op: 05-02-2010, 19:04 uur door Hans B »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Ik weet ook niet beter dan dat die vanaf Brussel vliegen ipv A'dam.
#43 - 05-02-2010, 22:56 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mrjn

In 2004 zijn we heen naar Chicago met BA en terug met AA, heen via Londen en terug via Manchester. BA had eigen schermpjes en de hele handel, AA had zo'n telefoon waar nooit iemand gebruik van maakt en tvschermen in de gangpaden. Leek dus wel verouderd. Na BA was AA dus een teleurstelling. Maar ik heb geen idee hoe het tegenwoordig is.
#44 - 06-02-2010, 09:57 uur

Mariska77

tot nu toe 1 x in USA geweest met British Airways. Ik heb totaal geen klachten, ik ben vegetariër en had van te voren een maaltijd besteld, die werd netjes apart gebracht op stoelnummer. Vriendelijk personeel en we zijn goed voorzien van natjes en droogjes. Alleen op de terugweg een uur vertraging door een defect neuswiel maar dat kan de beste overkomen
#45 - 08-06-2010, 19:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15