Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaringen met Kuoni?

Discussie gestart

Madphil

Ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die ervaring hebben met Kuoni.

In september gaan wij voor 3 weken naar de westkust van amerika, en wij zijn op Kuoni gekomen via de vakantiebeurs. Ik had er verder nog nooit van gehoord, maar ze komen op mij tot nu toe goed en betrouwbaar over.

Ervaringen?
#1 - 25-06-2007, 16:42 uur

markjan

wij gaan over ruim 2 weken (yes!) met kuoni. Tot nu toe alleen maar positief. Ik laat het nog wel weten of dat na afloop ook nog zo is :-)
#2 - 25-06-2007, 17:07 uur

Madphil

Alvast bedankt!

Welke reis gaan jullie doen?
#3 - 25-06-2007, 18:27 uur

Jez

Kuoni bestaat al heel lang, eerst onder een andere naam die ik nu helaas spontaan ben vergeten  embarressed
Het is een behoorlijk grote jongen in reisburoland. Ook wij hebben er wel eens mee gereisd (cruise+auto+1 hotel)
en dat was prima geregeld.

Voordat je een rondreis gaat boeken, orienteer je dan hier eens goed. Amerika is namelijk een land bij uitstek om zelf
te ontdekken en vooral op de bonnefooi. De rondreizen die een reisburo aanbiedt zijn namelijk vaak krap geplanned
en geven geen mogelijkheid om ergens langer te blijven als je het er leuk vindt. Of juist korter als je er weinig aan vindt.
#4 - 25-06-2007, 22:08 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Madphil

Bedankt voor je reactie Jez.

Ik heb de reis al geboekt en ga in september naar het zuidwesten het gebruikelijke rondje maken (SF-LV-LA).

Ik ben er inmiddels ook achter dat de reis vrij krap geplant is, maar daar verander ik nu toch niks meer aan. Wel heb ik in SF een extra dag laten zetten, omdat dit (blijkbaar) een erg leuke stad is.

Voor mij en mijn vriendin vind ik dit wel een uitstekende gelegenheid om alle bekende plekken aan te doen, en een indruk te krijgen van alle natuurgeweld.

Zelf ben ik in 2000 al eens naar deze regio geweest, maar dat was een studiereis van mijn studie bouwkunde. Ook heel leuk, maar van de natuur en de cultuur krijg je weinig mee als je van 8 tot 5 op bouwplaatsen rondsnuffelt. . Hoewel, in de kelder van LA City Hall komt natuurlijk niet iedereen, vooral als ze het gebouw earthquake proof aan het maken zijn.  wink
#5 - 26-06-2007, 08:09 uur

Ine

Kuoni is een van oorsprong grote Zwitserse organisatie, die een paar jaar geleden Special Traffic heeft overgenomen.
Zij bieden over het algemeen uitstekende reizen aan, hebben een prima reputatie.
#6 - 26-06-2007, 09:57 uur

markjan

Alvast bedankt!

Welke reis gaan jullie doen?

wij doen:
ams-la-anaheim-sandiego-lv-deathvalley-yosemite-sf-ams
betje zelf in elkaar gezet uit de kuoni gids
#7 - 26-06-2007, 19:07 uur

Mr-Leo

Ik heb voor het plannen van onze reis een kuoni gids aangevraagd maar vond de prijzen veel te hoog in vergelijking met zelf boeken, zie ook de meerwaarde niet tenzij je geen zin hebt (of geen tijd) om je vooraf in de reis te verdiepen.
#8 - 26-06-2007, 19:16 uur

USofA

Wij hebben ook via Kuoni onze vlucht, auto en hotel voor de 1e en laatste dag geregeld.
Niets verkeerds op aan te merken tot nu toe.
#9 - 28-06-2007, 09:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15