Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaringen United Airlines

Discussie gestart

Freckles49

Wij vliegen in augustus via Washington naar Las vegas. Het is de bedoeling dat we na 1 week van Las Vegas naar Orlando vliegen. Dit valt nog niet mee. Onze vlucht is al 5 keer gewijzigd!!!! We worden er doodziek van. De laatste keer vertelde ze ons dat we van Las Vegas naar San Francisco zouden vliegen ipv DENVER en dan naar Orlando. Nou dacht het effe niet. Weer gebeld met het reisburo en zie daar voor de 5e keer een verandering. We vliegen nu om 06.00 uur naar Denver en van daar uit naar Orlando. Ben benieuwd. Wie hebben hier ook ervaring mee??? Volgend jaar gaan we naar Hawaii en nu al zeggen we KLM!!!!! Dit hebben wij met KLM nog nooit meegemaakt. Hoe zijn de ervaringen doorgaans met deze maatschappij??? Ben er niet gerust op. 
#1 - 14-06-2009, 12:53 uur

Harry

We zijn net weer terug van onze derde keer vliegen met United, het is gewoon een doorsnee luchtvaartmaatschappij, niet bijzonder goed of slecht, gewoon gemiddeld, eigenlijk net zoals KLM.
Dit jaar is een bijzonder jaar voor de luchtvaartmaatschappijen, er zijn als gevolg van de crisis al vele vluchten gewijzigt en geschrapt, en er zullen er nog vele volgen, dit gebeurt bij alle maatschappijen, en niet alleen bij United.
Naar Hawaii met KLM zal niet gaan, zover vliegen ze niet, je zult dan waarschijnlijk met Delta vliegen, eventueel onder een KLM vluchtnummer.
#2 - 14-06-2009, 13:43 uur

Jez

Gelukkig dat je geïnformeerd wordt. Dat werden wij 2 jaar terug niet en moesten 2 dagen voor vertrek zelf zorgen dat we een vlucht kregen. Toen vlogen we met NWA, een dochter van KLM. Voor ons daarom geen NWA meer. Van KLM waren we al eerder genezen.

Onze vlucht in januari 2010 met US Airways is ook al gewijzigd, en ik ga voor de theorie van Hans wat dat betreft.

Ik ben tevreden over United, zijn ook trouwe Milleage Plus-spaarders (na januari 2010 hebben we genoeg miles voor 2 tickets Hawaii  ;) )
#3 - 14-06-2009, 16:27 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ine

Je kunt eigenlijk niet zeggen welke airline goed of slecht is (wat betreft service e.d.)
Amerikanen klagen vaak over amerikaanse airlines. Niet alleen omdat binnenlands tegenwoordig de vluchten echt tig keer worden gewijzigd. Maar zij moeten ook meestal voor drankjes, eten en zelfs de koffers betalen. Ook het zitten aan het gangpad wordt soms berekend.
Nadeel is vaak dat bij terugkeer v.a. de westkust er al heel vroeg gevlogen wordt.

Europeanen klagen vaak weer over de europese airlines. Een wat hautaine houding van de crew, soms wat oudere vliegtuigen., maar bijna altijd gratis alcohol aan boord.
Vaak vertrekken zij v.a. de westkust pas in de middag, wat een halve dag winst oplevert.

Vlieg je vaak dan kan het deelnemen aan de frequent flyers bij de een wat gunstiger uitpakken dan de ander, (eventl. eerder een gratis ticket) maar ook die regels worden af en toe verscherpt en zeker niet in het voordeel van de passagier..

Kijk wat jezelf belangrijk vindt, zoals vertrek en aankomsttijden en uiteraard de prijs. Bij elke airline kan je een leuke of minder prettige crew hebben.
#4 - 15-06-2009, 08:57 uur

marjoleinw

Wij vliegen ook in augustus (de 6e) via Washington met United maar dan naar San Diego! ;D
Bij ons is er niks veranderd tot op heden.
#5 - 16-06-2009, 15:33 uur
West Amerika 2009 blog: http://www.aqaes.com/usa/
Florida 2010 blog: http://www.aqaes.com/florida/

sweatbox

Onze vlucht naar Honolulu in 2007 met United werd ook een aantal keer gewijzigd. Ik ben een aantal keer gebeld door een onverstaanbare dame van een call center in India. Uiteindelijk vlogen we via San Francisco in plaats van Los Angeles, wat we geboekt hadden.
Het liefste vlieg ik met Cathay Pacific of Singapore Airlines daar kan geen Europese en zeker geen Amerikaanse maatschappij tegen op.

(als het erop aan komt kies ik toch altijd weer de goedkoopste)
#6 - 16-06-2009, 19:08 uur

elja

Deze zomer vliegen wij ook met United, ik denk al voor de 4e of 5e keer. We hebben eigenlijk nog nooit problemen of wijzigingen gehad (afkloppen ^-^). We zijn  wel steeds naar Washington gevlogen, en van daaruit naar de bestemming (was: Miami, San Francisco, Orlando etc.)
#7 - 28-06-2009, 14:43 uur

Mrjn

Vorig jaar hadden we wel vaker wijzigingen, maar dat waren kleine wijzigingetjes van een paar minuten of zo. Sloeg nergens op. Dit jaar vliegen we weer met United, in december. We merken het wel. Zolang ze ons op de hoogte houden, vind ik het wel best. Ik heb het verhaal van Jez toen gelezen en dat lijkt me een stuk ellendiger.
#8 - 28-06-2009, 18:16 uur

Hans B

Tja, United, zeg het maar na onderstaande ervaring, domme pech of ...

Zondag 21 juni
Ingecheckt iedereen zal op tijd in het vliegtuig dat om 1115 zou vertrekken. Keurig op tijd werd van de gate losgekoppeld en naar de startbaan gereden. Maar dan. Aldaar werd gezegd dat het vliegtuig een technisch mankement had en we moesten wachten. 1 uur, 2 uur, 3 uur, 4 uur, 5 uur in het vliegtuig op/naast de startbaan. Het mankement kan toch niet verholpen worden. We gaan terug naar de gate. Passagiers + bagage uitgeladen. Iedereen te voet met alle bagage naar het tegenover gelegen Sheraton hotel. Daar ingecheckt, door het personeel werd snel een keurig warm buffet geserveerd. Slapen en de volgende ochtend dienden we om 7 uur bij de balie te staan. 5 uur uit bed, docuchen en beneden stond een keurig ontbijt klaar, daarna naar de United balie. Pas na acht uur kwam er personeel en werd begonnen met inchecken. Echter de computer accepteerde niet twee maal hetzelfde vluchtnummer op dezelfde dag. Veel werd half met de hand half in de computer ingecheckt, kortom veel chaos. Uiteindelijk wist men het apparaat wel aan de praat te krijgen, maar natuurlijk zeer veel frustratie bij de vele passagiers. Het probleem zat ém vooral de passagiers met een doorvlucht (o.a. wij dus). Uiteindelijk gingen we om 1000 de lucht in.
We hebben onze connection flights gehaald, maar wel een hele dag verspeeld.

Zaterdag 25 juli
We zouden om 1300 uur vertrekken, maar een technisch mankement verhinderde dat we op tijd vertrokken. Het duurde en duurde en toen een andere vlucht van United binnenkwam en met hetzelfde toesteltype werd gevlogen, werd daar het kapotte onderdeel uitgehaald, in ons vliegtuig geplaatst en konden we om 15.30 uur toch weg.

Vrijdag  28 augustus
We zouden om 12.45 uur vertrekken, maar een technisch mankement verhinderde dat. Waar hebben we dat meer gehoord. Het duurde een uur en toen konden we toch weg. Niet slecht na de vorige ervaringen Echter we hadden voor onze overstap maar één uur ruime en ja hoor, op het moment dat wij landden was het precies de tijd dat wonze volgende vlucht vertrok. Toen we bij de balie dit meldden keek de United medewerker en zei vrolijk tegen ons: Ik hoef jullie niet op een andere vlucht over te boeken, want ook jullie connection flight heeft een vertraging vanwege een technisch mankement.

Gesprekken met andere passagiers deden ons vermoeden dat dit wel vaker bij United aan de hand was.
Tot zover mijn United verhaal.
#9 - 07-09-2009, 22:49 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15