Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Wat is u favoriete luchtvaartmaatschappij voor een directe vlucht vanaf Amsterdam?

Continental Airlines
7.6%
7 (7.6%)
Delta Airlines
19.6%
18 (19.6%)
KLM
16.3%
15 (16.3%)
Martinair
4.3%
4 (4.3%)
Northwest Airlines
3.3%
3 (3.3%)
United Airlines
30.4%
28 (30.4%)
US Airways

0 (0%)
andere maatschappij
18.5%
17 (18.5%)

Totaal aantal stemmen: 84

Favoriete luchtvaartmaatschappij

Discussie gestart

Mississippi

Vanaf Amsterdam zijn er een beperkt aantal maatschappijen die direct naar de VS vliegen. Veel mensen vliegen natuurlijk met KLM/Northwest.

Maar...zijn die ook uw favoriet??



#1 - 11-02-2005, 16:33 uur

Ebelix

Ik heb altijd goede vluchten gehad met Delta. Vorig jaar voor het eerst met United gevlogen en dat viel tegen. Ondanks dat het entertainment systeem aan boord van United beter is dan dat van Delta.

Ik heb ook de eer gehad om met Northwest en KLM te vliegen maar die ervaringen zijn neutraal.

Hans,

Ik denk dat je te optimistisch bent met aan te nemen dat de meeste mensen met KLM en Northwest naar Amerika vliegen. Ik denk dat meer Nederlanders met Martinair,United en Delta vliegen dan met KLM/Northwest. Om je een voorbeeld te geven. Ik vloog zelf afgelopen donderdagochtend van Kopenhagen met de KLM naar Amsterdam. Welgeteld 10 passagiers van de 120 passagiers aan boord hadden Amsterdam als eindbestemming. De rest van de passagiers vlogen door naar andere bestemmingen. KLM/Northwest moet het echt hebben van de transferpassagiers uit heel Europa en niet van de passagiers uit Nederland.

Eric

PS ik ken ook een beetje de cijfers daar ik in het verleden op Schiphol heb gewerkt.
#2 - 11-02-2005, 17:46 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

PetraVS

Heel veel verschil zit er niet tussen, bovendien kan de ene vlucht fantastisch zijn en de volgende vreselijk, afhankelijk van de crew, het type vliegtuig en dergelijke.  Maar over het algemeen vind ik American Airlines het prettigst.
#3 - 11-02-2005, 18:52 uur

Jez

Ik kan nu nog niet stemmen, want ik ben tot nu 2 x naar Amerika geweest en de 2e x was vanaf Brussel, niet vanaf Amsterdam. Niet genoeg ervaring voor een mening dus!

Ik heb met KLM en Continental gevlogen en van die 2 is Continental veruit favoriet. Volgende x vliegen we met United, omdat we een stopover in Washington gaan maken; kijken wie dan favoriet wordt!
#4 - 11-02-2005, 18:55 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mississippi

PS ik ken ook een beetje de cijfers daar ik in het verleden op Schiphol heb gewerkt.

Eric,

Dat is interessante informatie. Ik heb geen cijfers, maar de veronderstelling is gabaseerd op het aantal vluchten per dag. Als dat allemaal overstappers zijn, veranderd dat het beeld natuurlijk.

Zelf heb ik meestal met KLM/Northwest gevlogen (bestemmingen als San Francisco, Detroit, Minniapolis, Houston, Atlanta en en Memphis). Mijn kinderen vliegen het liefst via London met BA vanwege de video screens ;)

Hans
#5 - 11-02-2005, 19:02 uur
« Laatst bewerkt op: 11-02-2005, 19:03 uur door Mr Mississippi »

stinger

ik ga voor American airlines.
Nooit problemen mee gehad,altijd op tijd.

#6 - 11-02-2005, 19:05 uur

heivalido

Ik ga voor Martinair, ik heb er nog nooit mee gevolgen maar het is Martinair die mij 7 Maart naar huis gaat brengen hahahahahaha. We vliegen met Martinair definitief naar Florida.  8) 8) 8)
#7 - 11-02-2005, 23:10 uur

Chiefram

ik ga voor American airlines.
Nooit problemen mee gehad,altijd op tijd.

Toevallig heb ik deze week 2x gevlogen met American. Ik blijf erbij dat ze hier de meeste beenruimte hebben, want ik kan gewoon lekker onderuitgezakt 'hangen' in de stoelen en mijn benen gewoon rechtvooruit houden en dan nog heb ik bijna 10 cm ruimte over voordat ik met mijn knieen de stoelen voor me aanraak.

Dit geldt overigens ook voor Continental Airlines...  ;)
#8 - 13-02-2005, 04:55 uur

Chiefram

Ik ga voor Martinair, ik heb er nog nooit mee gevolgen maar het is Martinair die mij 7 Maart naar huis gaat brengen hahahahahaha. We vliegen met Martinair definitief naar Florida.  8) 8) 8)

JAAAHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog eventjes voor jullie, het gaat nu echt opschieten zeg! Slapen jullie nog wel, of kunnen jullie de slaap niet meer vatten? Hihi...

HEEL VEEL SUCCES EN WE ZIEN ELKAAR WEL IN DE USA !!!
#9 - 13-02-2005, 04:57 uur

heivalido

Wij slapen heel goed, alleen duurt het vaak even voordat we slapen hahahahha. De spanning begint nu wel toe te nemen, zeker omdat we door de verhuiszooi in huis er dagelijks mee geconfronteerd worden dat het wel heel dichtbij komt. Nog 22 dagen waarvan nog 10 werken....... ;D ;D ;D ;D ;D We zijn vandaag nog even op Schiphol geweest om onze vriendin op de kist naar Philadelphia te zetten, was toch wel lekker, dat gevoel dat we daar over 22 dagen weer lopen. :D
#10 - 13-02-2005, 17:08 uur

Chiefram

Wat een toeval, ben net (vorige week) ook naar Philadelphia gevlogen! Kewl!  :D

22 Dagen gaan hard... heel hard... maar wel ontzettend leuk hoor! Wij weten precies wat jullie nu hier doormaken. Geniet ervan, het leven wordt vanaf heden alleen maar leuker en leuker!!!

;-)

#11 - 14-02-2005, 05:35 uur

persianBrit

bijzonder dat Continental niet zoveel stemmen heeft..  ???  :o

ik heb er zeer goede ervaringen mee en het overtreft je verwachtingen in terms of service,entertainment during the flight, infromation service and food...

Continental is zeker een goede !
#12 - 23-02-2005, 17:41 uur

Loek

Ik kan niet spreken voor anderen maar in de twee keer dat ik met Continental heb gevlogen hebben ze me een keer verplicht in Housten laten overnachten omdat ze de aansluitende vlucht naar NL een uur eerder hadden laten vertrekken, en de andere keer laten stranden in New York (of was het Newark?).  Ik werd toen overgeboekt op United, en vlieg sindsdien alleen met hun.  Jammer dat zij nog steeds niet uit bankrupcy problemen zijn...
#13 - 23-02-2005, 18:45 uur

Chiefram

bijzonder dat Continental niet zoveel stemmen heeft..  ???  :o

ik heb er zeer goede ervaringen mee en het overtreft je verwachtingen in terms of service,entertainment during the flight, infromation service and food...

Continental is zeker een goede !

Wij hebben goede ervaringen met Continental. Ook met de transatlantische vluchten. Sterker nog, Continental staat bij ons in de top 5!  :D
Reden: extra veel beenruimte!

Nu heeft (merk ik hier op de binnenlandse vluchten) American Airlines wel heel erg veel beenruimte de laatste tijd.
#14 - 23-02-2005, 20:01 uur

schorpioenvrouw

Ik ben al een paar keer United gevlogen en ik moet zeggen dat ik dik tevreden was. Laatste keer naar de States ben ik US Airways gevlogen en dat was minder. Maar okay.....
Eind april vlieg ik voor het eerst American Airlines en ben heel benieuwd.
Ik onthoud me dus nog even van stemmen....... :P
Doe ik wel als ik weer terug ben..... ;)
#15 - 23-02-2005, 21:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15