Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Friday's

Discussie gestart

dordtboy

Dit vind ik een van de betere ketens in the states en niet alleen in the States maar ook in Londen (uk).
Weet iemand of er vestingen in nederland zijn en wat vinden jullie van Friday's
#1 - 18-07-2005, 19:16 uur

Chiefram

Ik weet dat er een in Rotterdam heeft gezeten op de Maaskade. Tenminste, zo heet dat daar geloof ik. Maar die is alweer eentijdje weg, omdat het gewoon niet liep.

Jammer, want het was een betere kwaliteit voedsel dan de gemiddelde restaurants die je daar kunt vinden. Ik denk dat het te onbekend was.
#2 - 18-07-2005, 20:22 uur

FreezeM

Ik weet dat er een in Rotterdam heeft gezeten op de Maaskade. Tenminste, zo heet dat daar geloof ik. Maar die is alweer eentijdje weg, omdat het gewoon niet liep.

Jammer, want het was een betere kwaliteit voedsel dan de gemiddelde restaurants die je daar kunt vinden. Ik denk dat het te onbekend was.

Ik ben nooit in de TGI in R'dam geweest maar hoor van iedereen dat het daar bijna altijd druk was en super goed eten. Het schijnt dat ze gesloten zijn vanwege financiele problemen die meer te maken hadden met de bedrijfsleiding dan het aantal klanten. Echt jammer.

In de VS heb ik genoten van de TGI in Grand Rapids, MI. Ben geschrokken in Ney York, was gewoon slecht. Buiten de VS hebben we op Malta bij TGI gegeten, dat was weer heel goed.
#3 - 18-07-2005, 22:23 uur

Heivalido

TGI Friday's in Tampa was de slechtste ervaring die we hier ooit in een restaurant gehad hebben, maar je moet ook wel geluk hebben natuurlijk.
#4 - 19-07-2005, 06:29 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

Nicole

In New York vond ik hem ook superslecht. In Texas (weet niet meer welke plaats) was ie goed. Maar de beste zitten in Londen (2x) en in Dublin. Als ik in Londen ben eet ik eigenlijk nergens anders meer, vooral de zaterdagavond is er supergezellig  :D
#5 - 11-08-2005, 21:44 uur
Everything is bigger in Texas!

PetraVS

Wij hebben er twee vlakbij ons, de ene is heel goed en altijd gezellig (daarom waarschijnlijk), de andere ronduit slecht.  Het hangt dus erg van het management van het restaurant af, duidelijk.
#6 - 11-08-2005, 22:12 uur

Frank S

Afgelopen vakantie hebben we bij TGI Friday's op Crossroads bij Walt Disney World gegeten. Erg uitgebreide kaart, heerlijk eten en prima vriendelijk personeel. Een absolute aanrader!!
#7 - 19-10-2005, 13:42 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dordtboy

Van de week heb ik twee keer bij Tgi Friday's gegeten en dit keer was het beide keren bij TGi Friday's op
Leicester Square in Londen. Wanneer krijgen wij er weer een.

roman
#8 - 02-07-2006, 09:43 uur

Chiefram

Tot een aantal jaren geleden was er een TGI Fridays in Rotterdam, volgens mij was dat op de Maaskade?

Helaas liep het niet zo goed en zijn ze weer vertrokken. Jammer, ik heb het wel gezien, maar ben er nooit geweest.
#9 - 02-07-2006, 17:25 uur

SpaceAce

Tot een aantal jaren geleden was er een TGI Fridays in Rotterdam, volgens mij was dat op de Maaskade?

Hey Chief, je bent wakker of nie? Scroll eens een paar posts naar boven ;)
#10 - 02-07-2006, 21:58 uur
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

Chiefram

Tot een aantal jaren geleden was er een TGI Fridays in Rotterdam, volgens mij was dat op de Maaskade?

Hey Chief, je bent wakker of nie? Scroll eens een paar posts naar boven ;)

Zie je wel... Toen ik dit schreef wist ik dat ik wel eens eerder ergens zo'nzelfde reaktie had gegeven. Ik zal de volgende keer (voordat ik iets ga plaatsen) nog even terug scrollen. Tenminste, als er maar geen 375 reakties of meer staan, haha...

:)
#11 - 03-07-2006, 16:46 uur

Dutchgirl1976

Best jammer dat alle full service restaurant het in Nederland niet zo goed schijnen te doen dan. Ik weet dat er tot een paar jaar terug op Scheveningen en in Maastricht geloof ik een Applebees zat, maar liep ook niet goed. Toch jammer.
Maar wie weet komt het nog een keer goed. Het heeft ook even geduurd voordat Subway echt goed begon te lopen. Ok is geen full service maar heeft ook een moeilijke start gekend op sommige locaties.
#12 - 03-07-2006, 20:08 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15