Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

gemiddelde kostprijs

Discussie gestart

infantrist

hoi ik weet dat ik soms nogal rare en moeiljke vragen kan stelle, maar dit is enkel opdat ik eigenlijk van niets weet over reizen naar de us. ik ben er geweest als uitwisselingsstudent dus toen werd alles geregeld door de organisatie, en ben er een ker of ddire voor het werk geweest dus werd alles door hun geregeld. Nu vroeg ik me af wat eigenlijk de gemiddelde kostprijs is vor ongeveer 14 dagen US NY-PA-FL voor 2 personen. waarschijnlijk in april of mei 2008.

Pa wil ik gewon bezoeken omdat ik daar een jaar gewoond en geleefd heb dus ga ik daar tegen iedereen een goeiedag zeggen maar voor de rest wrs gewoon rondreis, dus zo een beetje bezichtigen e.
#1 - 05-01-2007, 10:11 uur



Hans B

Hallo infantrist,
moeilijk om om deze vraag antwoord te geven. Het is wel heel ruim gesteld. Maak je wat concreter, door aan te geven hoe je wilt reizen (alleen vliegen, ook autohuur, overnachten in 4****hotel of YMCA, eten), wellicht dat je dan van iemand een richtbedrag krijgt.
Hans.
#2 - 05-01-2007, 12:20 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

danny debals

Ik kan er geen absolute richtprijs opplakken, maar wel een relatieve, dwz in vergelijking met andere vakanties.
Namelijk in ons geval maken sommige mensen de bedenking: "amai, jullie beiden, en met beide zoons, op reis naar Amerika, dat moet toch heel veel geld kosten"?
Mijn antwoord: wij gaan nooit op wintersport, dus sparen we altijd die (toch dure) week uit. Dat uitgespaarde geld, samen met wat we zouden uitgeven voor 2.5 weken vakantie ergens in Europa, is waarschijnlijk niet ver van het bedrag voor 3.5 weken vakantie in de States. Je hebt wel de duurdere vliegreis, maar overnachting is dan weer goedkoper (toch in ons geval, waarbij beide zonen nog altijd bij ons in de hotelkamer kunnen slapen), ook autohuur en -verbruik is goedkoper, en zo zijn er nog dingen die minder kosten.
En 3 grote voordelen wat je erbij krijgt als je naar de States gaat:
         a. je voorbereiding duurt langer, dus meer "ernaartoe leven"
          b. je ervaringen die je meemaakt zijn overweldigend en
           c. heel veel "nagenieten".

O ja en nog een vierde voordeel - je kan terecht komen op een forum waar je heel veel ervaringen kan uitwisselen... zoals dit hier  ;D


#3 - 05-01-2007, 12:58 uur
Danny Debals

infantrist

Hallo infantrist,
moeilijk om om deze vraag antwoord te geven. Het is wel heel ruim gesteld. Maak je wat concreter, door aan te geven hoe je wilt reizen (alleen vliegen, ook autohuur, overnachten in 4****hotel of YMCA, eten), wellicht dat je dan van iemand een richtbedrag krijgt.
Hans.

betje concreter probere dan,
we ijn met 2, hebben dus een retour vlucht, daar ook auto hure, overnachtingen in een klein simpel hotel is al goed, aangezine ik met een bed en een dak bove me hoofd al blij ben (en de vriendin ook). eten we junnen een deel elf kopen en maken en af en toe een resto'tje doen.
en ja wrs in FL gaan we het typhoon lagoon waterpark bezoeken en 1 of 2 disney parks, wrs incl overnachtingen in een thema hotel of iets dergelijks.  in NY the ESB bezoeken, naar macy's gaan (geen paniek mn vriendin winkelt niet graag dus dat gaat me niet veel kosten).

dat is het zowat. iemand nog tips betreffende wat ik mss kan bezoeke?

hoop dat je met deze info iets meer qua richtprijs kunt geven.
#4 - 05-01-2007, 14:33 uur



Jez

Prijzen van tickets en autohuur kun je tevoren opzoeken en dus uitrekenen. Voor verblijfskosten zijn wij
gemiddeld 75-100 euro per dag kwijt. Daarmee bedoel ik de kosten voor overnachtingen, eten, brandstof,
toegangsprijzen en andere zaken die niet tevoren bekend zijn.
#5 - 06-01-2007, 11:26 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15