Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Goedkope hotels.

Discussie gestart

stinger

ja hoor,

kijk maar eens op visitmesquite.com

groetjes stinger
#16 - 13-03-2005, 22:16 uur

Ronald Verhoog

ja hoor,

kijk maar eens op visitmesquite.com

groetjes stinger

Thanks!!
Daar heb ik iets aan over een maand ;-)

Groeten,

Ronald
#17 - 17-04-2005, 22:43 uur

soccerbabe

Hallo,

Ik ben deze zomer samen met een vriendin van plan een rondreis te maken door Amerika.
Heeft iemand nog tips voor goedkope hotels/motels (tussen de 20 en 35 euro per persoon of eventeel per kamer iets duurder???
We bezoeken de volgende steden:

san diego
palm springs
granc canyon
lake powell
Zion
Las Vegas
Rondom Death Valley
Mammoth Lakes
Yosemite
San Francisco
Santa Barbara
Los Angeles

Bedankt!!!!

Sandra
#18 - 16-05-2005, 21:42 uur

BbimmerR

Soccerbabe, ga in de eerste beste stad en ga naar motel 6, daar slaap je vervolgens en neem je een boekje mee met alle motel 6 locaties. Zo kun je van motel naar motel reizen. Je betaald daar gemiddeld 55 tot 65 dollar per kamer, dus dat past in je budget. Ik heb goede ervaringen met Motel 6, gewoon mooie schone kamers met HBO  :D

Heel veel plezier!
#19 - 17-05-2005, 12:38 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

Chiefram

Motel 6 is zeker een heel net en schoon hotel. Wij logeerden meestal in Best Western en namen dan ook altijd zo'n boekje mee. Kon je inderdaad reizen van hotel naar hotel, zelfs buiten de grote steden.

Nu moet je het wel heel bond maken wil je in Amerika geen hotel langs je route kunnen vinden hoor! LOL!
#20 - 17-05-2005, 15:54 uur

Colorado

Super8 is ook nog een optie. Als wij op doorreis gaan, gaat het om het slapen en ik hoef geen gouden kranen. Inderdaad vind je overal wel goedkopere en als de prijs me niet bevalt rijden we door tot de volgende. Nooit wat besproken (behalve in West-Yellowstone omdat ik zeker wilde zijn dat we een kamer hadden), maar wel thuis lokaties opgezocht.

Anita

#21 - 08-06-2005, 17:18 uur

cipierke

Ook wij gaan in november naar de Comfort Inn Lake Buena Vista.
Wij hebben in een belgisch reisagentschap 18 euro/persoon/nacht betaald. 3de en 4de persoon zijn gratis.
Voor ons is het de eerste keer, dus hopelijk valt het hotel een beetje mee.

Zolang de kamers netjes zijn, propere douches, wat moet je nog meer hebben?
#22 - 14-10-2005, 10:21 uur

Ebelix

Hou er wel rekening mee dat er maar 2 bedden in de kamer staan. Het zijn welinswaar grote bedden maar toch ter info.
#23 - 14-10-2005, 12:18 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Stefanovice

We gaan komende zomer naar NY washington en philadelphia. We zijn op zoek naar hotels voor die periode. Gelukkig blijven we niet de hele 25 dagen in hotels maar kunnen we ook bij familie en kennissen terecht!

Maar wat is nu verstandig om te doen. Nu boeken en de hele reis al plannen? Of juist niet plannen en lekker vrij zijn zodat je zelf daar je reis kunt plannen.

Verder had ik ook nog wel wat vragen over hotel kamers. Ik heb namelijk gehoord dat de kamers meestal 2 bedden hebben. Maar kun je dan hierin met 4 personen(volwassenen) slapen.

We gaan met 5 personen. Moet je dan 2 kamers huren? Of is het ook mogelijk om op 1 kamer te slapen en dan misschien ergens een luchtbedje te kopen? Bij de receptie kun je toch altijd wel een dekentje lenen!??

#24 - 23-12-2005, 19:04 uur

Jez

Ik ben voor op de bonnefooi gaan. Je komt genoeg motels of hotels tegen en je hoeft je echt geen zorgen te maken dat je niks vindt. Ik ben zelf afgelopen september in die contreien geweest en had ook niks geboekt.

Er staan inderdaad in de meeste kamers 2 2-persoons bedden en daar kun je prima met 4 volwassenen in slapen. Je kan vaak zelfs kiezen of je 1 mega-bed wilt of 2 gewone. Hoe het zit met een 5e persoon weet ik niet (we gaan altijd met z'n tweetjes), dus hopelijk heeft iemand anders daar een antwoord op.
#25 - 23-12-2005, 19:14 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

Ik ben voor op de bonnefooi gaan. Je komt genoeg motels of hotels tegen en je hoeft je echt geen zorgen te maken dat je niks vindt.

Doen wij ook altijd............alleen vlucht + auto geboekt en we zagen wel..........heb nog nooit geen hotel kunnen vinden. En we werkten altijd met de coupons.........heeft ons een hoop geld opgeleverd.

#26 - 23-12-2005, 19:19 uur

Stefanovice

Hoe zit dat dan met die coupons? Waar kan ik die halen? Of liggen die dan daar bij aankomst?
Ik ben voor op de bonnefooi gaan. Je komt genoeg motels of hotels tegen en je hoeft je echt geen zorgen te maken dat je niks vindt.

Doen wij ook altijd............alleen vlucht + auto geboekt en we zagen wel..........heb nog nooit geen hotel kunnen vinden. En we werkten altijd met de coupons.........heeft ons een hoop geld opgeleverd.

#27 - 23-12-2005, 19:50 uur

Jez

Zo'n couponnenboekje kom je altijd wel ergens tegen. Op het vliegveld, bij de benzinepomp, autoverhuurder, restaurant (Denny's), ín motels/hotels, etc. Kan niet missen!
#28 - 23-12-2005, 21:11 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Bakvet

We gaan met 5 personen. Moet je dan 2 kamers huren? Of is het ook mogelijk om op 1 kamer te slapen en dan misschien ergens een luchtbedje te kopen? Bij de receptie kun je toch altijd wel een dekentje lenen!??

Je kan natuurlijk ook een luchtbedje met een slaapzak erbij kopen. Het wordt wel een gedoe, met vijf mensen ongeveer tegelijk opstaan en naar bed gaan.
#29 - 27-12-2005, 01:45 uur

michelly

Citaat

Wij zijn afgelopen zomer naar het westen geweest en hebben steeds met z'n vijven op 1 kamer geslapen ( 3 kinderen). We hadden een slaapzak en slaapmatje bij maar bij de meeste hotels kon je om een roll-away bed vragen, soms tegen betaling. We hadden de meeste hotels via het reisbureau geboekt omdat zij wel een kamer met vijven konden boeken en rechtstreeks kon dit niet.

Achteraf gezien was dit niet nodig geweest want bij de andere hotels die we zelf boekten konden we ook altijd met vijven terecht. Alleen in de staat Nevada mocht je niet met meer dan vier personen op een kamer maar dit hebben we toch gedaan. :P  8)

Ik weet niet hoe dit aan de oostkust is, maar in het westen in ieder geval geen probleem.

groetjes Michel en Elly.
#30 - 27-12-2005, 11:18 uur
onze website www.michelly.nl

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15