Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

goedkope overnachting new york

Discussie gestart

frederique

Voor de eerste 3 nachten in New York ben ik op zoek een goedkope overnachting (motel, hotel, hostel e.d.).

Mijn wensen zijn:
- privé kamer
- goede wijk van New York

wie heeft er tips?

greetz Frederique
#1 - 27-11-2005, 16:58 uur

Pieter79

Mijn vriendin woont net buiten New York City......

Zou het niet goedkoper zijn om op een half uur of uurtje buiten NYC in een stadje of dorpje een motel/hotel te nemen?? Je kunt dan zo met de trein (een uur reizen met de trein kost zo'n 12 dollar, wel een enkeltje geloof ik) naar Grand Central! De motels echt wel goed en je krijgt er vaak (super 8, holiday inn) een zeer goed ontbijt bij. Het is maar een tip...... Verder kun je bij 'tourist information' een magazine krijgen met alle (of veel) adressen van motels/hotels in bijv. NY waar dan ook vaak kortingbonnetjes uit te scheuren zijn.

Succes met de planning!
#2 - 27-11-2005, 22:07 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Maarten79

Hi!
NYC is not the cheapest place 2b, maar dat wist je natuurlijk al ,anders kwam je niet in blinde paniek op dit forum terecht.

Nee, ff serieus.
Afgelopen september hebben we in een relatief goedkoop hotel gezeten voor NYC begrippen. Hotel 31, zitop East 31 street, ESB is om de hoek, prima smack in the middle of Manhattan.
Vriendelijke staf, keuze uit kamers (met/zonder private bathroom) schoon, rustige straat.
Prima.
Wij betaalde 100 euro per nacht, maar dan hadden we wel een wat duudere kamer (met private-bathroom, we wilden onszelf even niet beperken en waren bang voor Kakkerlak-city in de toiletten/douche bij de gedeelde bathrooms.
Dit viel hardstikke mee, het was nooit te druk, met rijen voor de douche, de douche was schoon alles was schoon.

Value for money, ZEKER!
Aanrader dus.
Ze hebben nog een collega hotel , hotel 17.
Daar weet ik niets vanaf.
Mocht je reviews willen lezen: kijk dan ff op tripadvisor.com.
Mar dat wist je mischien al
Succes!
Maarten :D
#3 - 02-01-2006, 11:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15