Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Google lanceert experimentele zoekmachine

Discussie gestart

koosv

Google's nieuwe hotel zoekmachine heeft een aantal mogelijkheden die ik bij vergelijkbare programma's nog niet heb gezien.
Zo verschijnt er een handige kaart (jawel, het is immers google.....) met een zelf aan te passen vierhoek. Binnen de lijnen van de vierhoek wordt gezocht, daardoor kan je snel een visuele selectie maken. Heel slim.

Ook zie je een kolom met een percentage waarin de prijs afwijkt t.o.v. de normale prijs. Dat heb ik ook nog nooit gezien. Zo zie je heel snel aanbiedingen, maar enorme prijsstijgingen bij sommige hotels vallen nu wel erg op.  :nana:
Voor een snelle vergelijking op een later tijdstip kan je een shortlist van interessante hotels maken .

Foto's en andere gegevens kan je razendsnel tevoorschijn halen. Dat komt denk ik door hun voorsprong op andere zoekmachines.

Vergeleken met bv Kayak zie je minder hotels, maar dat kan komen doordat deze hotelfinder nog maar kort bestaat.

http://www.google.com/hotelfinder

#1 - 31-07-2011, 19:40 uur

Suusert

Interessant, eerst proberen ze Facebook te kopieren en nu volgt er een soort van TripAdvisor.. Google is taking over! Ben benieuwd hoe populair dit gaat worden..
#2 - 31-07-2011, 21:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15