Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Wie maakt de lekkerste hamurgers?

Mc Donalds
12.5%
3 (12.5%)
Burger King
41.7%
10 (41.7%)
Steak & Shake
4.2%
1 (4.2%)
Checkers

0 (0%)
Wendy`s
12.5%
3 (12.5%)
Diary Queen
4.2%
1 (4.2%)
anders.....
25%
6 (25%)

Totaal aantal stemmen: 20

Hamburger giganten.

Discussie gestart

heivalido

hehehehe, Gaan we samen op Blind date met chiefram hahahaha  ;)
#16 - 23-08-2004, 19:11 uur

Bakvet

The Six Dollar Burger van Carl's Jr. in California is de enige hamburger waar ze mij de auto voor uit zullen krijgen. Wordt pas klaargemaakt nadat je hem besteld hebt. Op elke tafel staat een servettendispenser, want "If It Doesn't Get All Over The Place, It Doesn't Belong In Your Face." Nu hebben ze ook de "Double  Six Dollar Burger". Requires Two Hands and One Big Appetite , staat er op de affiche.

Carl's Jr. zit vooral aan de West Coast, in de rest van het land heet het Hardee's.
#17 - 23-08-2004, 20:29 uur

Chiefram

Haha... Ik moet heel waarschijnlijk morgen naar Rotterdam (Capelle aan de IJssel) voor mijn werk...  ;)
#18 - 23-08-2004, 20:31 uur

heivalido

hahahahahaha, Bij mij is een klein cheeseburgertje meestal al all over the place.  :P Hier in Rotterdam Centrum heb je een america cafe, daar verkopen ze een burger zo enorm dat als je hem op krijgt ie gratis is.
#19 - 23-08-2004, 22:01 uur

Bakvet

 :D Daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen.  
Toen ik voor het eerst in Amerika was heb ik per ongeluk eens een 16 inch pizza besteld. Dat klinkt toch als een heel bescheiden maatje nietwaar?  :-\

Hoe heet dat america cafe?
#20 - 25-08-2004, 23:42 uur

PetraVS

Fuddruckers heeft verreweg de beste hamburgers en dan ook nog eens op versgebakken broodjes.  En je kunt er zelf van alles op doen, ze hebben een hele saladbar.
Voor shakes zijn de diners het best, die geven je echte malt shakes, mmm!!
#21 - 26-08-2004, 01:25 uur

heivalido

Ik herriner me nog dat de ober bij Jungle Jim`s in Orlando vroeg of we een gewoon of een groot "Rack" spareribs wilde, we zeiden, doe ons beide maar het grote. Die ober met grote ogen   :o are you sure? we antwoorden, yeah why? later begrepen we het wel hahahaha een meter ribs per persoon is toch wel veel. hahahah god bless america. hahahahha en dat van die pizza klinkt ook wel bekend.
#22 - 27-08-2004, 00:05 uur

Norbert

Ik herriner me nog dat de ober bij Jungle Jim`s in Orlando vroeg of we een gewoon of een groot "Rack" spareribs wilde, we zeiden, doe ons beide maar het grote. Die ober met grote ogen   :o are you sure? we antwoorden, yeah why? later begrepen we het wel hahahaha een meter ribs per persoon is toch wel veel. hahahah god bless america. hahahahha en dat van die pizza klinkt ook wel bekend.
Dit klinkt me ook bekend in de oren. Toen ik op vakantie in Florida was heb ik ook eens als appetizer chickenwings besteld. Met als hoofdmaaltijd spareribs.
Ik dacht, je krijgt een paar kippevleugeltjes, maar het bleek dus een hele schaal vol te zijn..  ::) ::)
Daarna moest ik dus nog aan de spare ribs beginnen.. Ik heb toen niet alles op kunnen krijgen.
#23 - 27-08-2004, 18:28 uur

heivalido

wij gaan gewoon een afwisselend leventje lijden, 1 maand fast food en daarna 1 maand slim fast hahahaha.
#24 - 28-08-2004, 18:11 uur

Chiefram

wij gaan gewoon een afwisselend leventje lijden, 1 maand fast food en daarna 1 maand slim fast hahahaha.

Klinkt me bekend in de oren! Zal bij ons ook niet anders gaan, hahaha
#25 - 28-08-2004, 21:10 uur

Sbull

Jullie zijn echt allemaal niet normaal hoor, volgens mij als jullie er wonen geef ik jullie 3 maanden en dan wegen jullie 150 kilo, hahahahaha.
Ik ben blij dat ik die hamburgers niet lekker vind, ik eet wel thuis of bij the outback.
Nee ik eet echt zelden een burger en als ik er een koop dan neem ik twee happen en hoef niet meer.
Nee je moet me niet roepen voor een shake, want voor je mijn naam heb uitgesproken sta ik naast je en zeg dan doe maar een large vanilla, hahahahhah
#26 - 29-08-2004, 22:48 uur

heivalido

dan nemen we misschien toch liever een hot dog van die vent bij de Home Depot *bow*
#27 - 30-08-2004, 18:34 uur

heivalido

Als je honger hebt, loop eens binnen bij carls jr.

http://www.planet.nl/planet/servlet/nl.gx.siteworks.client.http.GetFile?id=1176540

hahahahaha, smakelijk.
#28 - 10-10-2004, 22:58 uur

xerxesc

Ik ben een hamburger fan: de best hamburgers is van IN-and-Out hier in Southern California..  The Double-Double Animal Style: Onions fried with mustard, burgers fried in mustard, yummmmmmie

van de fast foods corp: Wendy's is my fave. ;)
#29 - 14-10-2004, 23:08 uur

Bakvet

Als je honger hebt, loop eens binnen bij carls jr.

hahahahaha, smakelijk.

 :DEen paar keer geprobeerd met de Six Dollar Guacamole Bacon Burger. Mjammiejammiejammie, maar zoals in dat filmpje, nee dat lukt echt niet.

Nu we het toch over Carl's Jr hebben (en ik denk dat dit voor alle bekende hamburgersketens geldt): als het restaurant er oud, verkleurd en ongezellig uitziet en het personeel staat buiten met vrienden lol te trappen en te roken... No way! Niet tegen beter weten in denken: "Het eten zal toch wel overal hetzelfde smaken?" Echt niet dus!
#30 - 16-10-2004, 01:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15