Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

High school

Discussie gestart

Sunshine

Hey hey!
Ik zit nu in 4havo en als alles goed gaat volgend jaar in 5 havo, ik kan dan in mei 2005 mijn havo diploma halen, op mijn 16e.
Nadat ik mijn havo diploma heb gehaald lijkt het me echt helemaal geweldig om een jaar naar een amerikaanse high school te gaan!!
Mijn ouders vinden dit ook goed dus waarschijnlijk gaat het ook echt gebeuren... maar nu mijn vraag....
ik twijfel er nog heel erg over in welke regio ik me laat plaatsen, ik dacht aan miami, maar dat is misschien wel erg warm?!
Heeft iemand nog tips misschien, of weet iemand de mogelijkheden van verschillende regio's/plaatsen??!  
Alvast bedankt!!!  ;D
#1 - 06-02-2004, 22:24 uur

Annemiek

Hoi
Elke regio heeft zo wel z'n charmes. Welke organisatie ga je mee en kan je wel kiezen welk gebied je terecht komt? Vaak kan je wel algemeen een gebied aangeven (oostkust/westkust), maar niet precies een plaats.
Onze high school hier neemt trouwens geen leerlingen aan die al in hun eigen land hun diploma hebben gehaald, dus is ook nog wat om op te letten.
Annemiek
#2 - 08-02-2004, 02:43 uur

ejbgrinder

Misschien kun je beter een jaar naar een "community college" in plaats van aan high school.  
#3 - 16-07-2004, 21:30 uur

Angie

Ik zou voor een van de bovenste staten kiezen, ik zou niet naar miami gaan of daar beneden, je hebt er tornados, in cali heb je aardebevingen en branden. Ik zou persoonlijk  naar Seattle gaan, te gekke stad!
En je bent ook nog eens in de buurt van Vancouver i Canada ook een heel leuk uitje!
#4 - 30-09-2004, 14:52 uur
« Laatst bewerkt op: 30-09-2004, 14:53 uur door Angie »

heivalido

Ik zou absoluut kiezen voor Miami  ;D Maar ok, ik ben dan ook helemaal Flo9rida gek.
#5 - 30-09-2004, 15:48 uur

PetraVS

Ik zou voor een van de bovenste staten kiezen, ik zou niet naar miami gaan of daar beneden, je hebt er tornados, in cali heb je aardebevingen en branden. Ik zou persoonlijk  naar Seattle gaan, te gekke stad!
En je bent ook nog eens in de buurt van Vancouver i Canada ook een heel leuk uitje!

In Seattle heb je ook aardbevingen, bovendien zou Mt. Rainier kunnen uitbarsten ;).  Zo is er overal wel wat!  
Seattle is heel erg leuk, maar het klimaat is ontzettend nat en koel.
#6 - 30-09-2004, 23:18 uur

Norbert

Ik las ook dat ze vrezen dat Mt. St. Helens weer actief wordt. De laatste week zijn er onder de lava dome veel aardbeveingen geregistreerd.
#7 - 01-10-2004, 19:32 uur

blusmuts

Leuk, moet je doen! Heb het zelf vijftien jaar geleden ook gedaan. Zat zelf in Colorado, erg leuk.

Weet je, het maakt niet zo veel uit waar je zit. Je gaat het toch druk krijgen met school en vrienden. In de vakanties kun je het land verder bekijken.
#8 - 30-01-2005, 14:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15