Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hoever van tevoren boeken?

Discussie gestart

Skydriver

Hallo; even een vraag, misschien kan iemand deze beantwoorden.
Uiteraard willen we dit jaar weer naar de USA, maar door omstandigheden weten we niet of we in de "normale"vakantieperiode kunnen. Nu is mijn vraag, hoever van tevoren kun je nog een vlucht naar de USA boeken?
#1 - 13-10-2007, 12:45 uur
The USA....What else?

Harry

Als er plaats is kan het wel tot één dag vantevoren, als ze graag het vliegtuig vol willen hebben kan je zelfs geluk hebben met de prijs.

Harry
#2 - 13-10-2007, 13:19 uur

Jez

Dit jaar ging voor onze vlucht in ongeveer de maand mei de prijs omhoog (met 200,- per ticket); op basis van deze ene ervaring zou ik proberen uiterlijk in april te boeken. Maar 't kan ook toeval zijn geweest..........
#3 - 13-10-2007, 22:55 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Skydriver

Mooi zo, dank jullie wel voor de reaktie's!  :afro:
#4 - 14-10-2007, 12:55 uur
The USA....What else?

chocovla

Dit jaar ging voor onze vlucht in ongeveer de maand mei de prijs omhoog (met 200,- per ticket); op basis van deze ene ervaring zou ik proberen uiterlijk in april te boeken. Maar 't kan ook toeval zijn geweest..........

Wij willen eind mei vliegen op Washington en dan terug via New York. Prijzen zitten nu allemaal nog rond de 500 euro maar wanneer zouden deze omhoog gaan? Heb voor mijn vakantie vorig jaar in Japan kunnen wachten tot ongeveer 3 a 4 maanden voor het vertrek totdat de prijzen omhoog gingen. Heb alleen geen idee hoe dit tegenwoordig met de vluchten richting de VS gaat (laatste keer was voor mij 2001)
#5 - 14-10-2007, 15:34 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15