Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

HOOTERS

Discussie gestart

Liberator

Ik was eerst onder de veronderstelling dat de dames bij Hooters topless waren :)
... teleurstelling alom.

Ze waren wel zwaar in de eye candy in Florida in de buurt van Fort Meyers aan de kust.
#31 - 04-01-2007, 14:22 uur
American Patriot living in Europe

Gian

Ik was eerst onder de veronderstelling dat de dames bij Hooters topless waren :)
... teleurstelling alom.

Ze waren wel zwaar in de eye candy in Florida in de buurt van Fort Meyers aan de kust.

Haha ... Liberator ....

Wat een pech hé ... ze dragen hele strakke topjes / shirtjes of Bra's
En jij maar hopen dat ze nog even naar je toe zouden buigen ;)

#32 - 04-01-2007, 16:13 uur

Chiefram

Er loopt hier in Ft Collins, CO wel eens een serveerster van Hooters rond, maar die ziet er niet uit! Zelfs al zou ze dichtgepakt zijn in zware winterkleding dan wil je haar nog niet als serveerster hebben, hahaha...
#33 - 04-01-2007, 16:38 uur

Verelle

Wij hebben het afgelopen jaar twee maal bij Hooters gegeten, Las Vegas en in Memphis en beide keren, omdat mijn partner dearest zo graag de wings wilde eten, het eten is ok maar niet meer dan dat. Over het algemeen vind ik de meiden er niet echt super sexy eruit zien, maar misschien zien de mannen hier op het forum het anders, alhoewel ik ook diverse mannen zich negatief over het vrouwelijk schoon hebben uitgelaten.
#34 - 04-01-2007, 17:35 uur
In april terug naar Amerika

MiamiHeat

De dames van Hooters in Bayside, Miami zagen er zeker niet verkeerd uit..... :P
#35 - 04-01-2007, 18:38 uur

ned in MO

Toen ik ooit de hooters in ging was ik zwaar onder de indruk................van hoe lelijk ze waren! ;D
Was ook de laatste keer dat ik er was.
De helft zit volgens mij aan de meth of zo.
#36 - 04-01-2007, 20:54 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

dordtboy

Mijn laatste en eerste keer bij Hooters was vorig jaar oktober in Orlando.
Ik vond het een erge tegenvaller het eten was niet lekker en dames waren ook al niet knap.
Mischien ligt het aan de locatie
#37 - 13-09-2007, 09:11 uur

Willem goes Miami

Mijn laatste en eerste keer bij Hooters was vorig jaar oktober in Orlando.
Ik vond het een erge tegenvaller het eten was niet lekker en dames waren ook al niet knap.
Mischien ligt het aan de locatie

Onze eisen worden hoger ;D
#38 - 14-09-2007, 06:12 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

J-P

Je kan beter naar het strand gaan. ;D
#39 - 19-10-2007, 14:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15