Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel geboekt via priceline

Discussie gestart

jerbia

Dat is idd een mooie prijs voor 't Courtyard by Mariott. Wij betaalden in juli €119 voor een nacht.
#106 - 13-12-2007, 22:39 uur

sandrochka

Ik heb net mijn eerste Priceline hotel gewonnen :D

Planet Hollywood **** in Las Vegas voor $48 per nacht!!!

Helemaal blij! En ik ben ook aan het bieden voor LA en San Fransisco.

Sandra
#107 - 23-01-2008, 20:47 uur
2014: Noordoost USA: http://northeastusa2014.blogspot.nl/

2012: Midwest USA 2010: Canada en north-west USA 2008: West USA

Jolanda2

Hallo allemaal,

Ik heb eergisteren via Priceline een hotel in Los Angeles gekregen. Het is het Westin Hotel Los Angeles Airport, een 4* voor $ 61,00 per nacht. Dat is toch een mooie deal dacht ik, is voor september. Op hun eigen site is de goedkoopste kamer voor die periode $ 119,00. Dus bijna de helft, we hebben er 2 nachten vaststaan. Ik probeer ook nog San Diego en Las Vegas, is nog niet gelukt, ik heb 2 dagen geprobeerd, mijn hoogste bod was voor SD $ 78,00 en voor LV $ 72,00. Voor LV kreeg ik een tegenbod van $ 99,00, ik wil liefst voor minder, ik zal nog laten weten wat er uit komt.

 :afro:
#108 - 27-07-2008, 13:49 uur

Chiefram

Dat is de beste prijs dat ik ooit voor een Westin Hotel heb gezien!!! Zeer zeker een goede deal.

Ik ben gek op Priceline en heb al menig nachtje in 4 sterrenhotels doorgebracht waar de kamers dicht tegen (en over) de $300 dollar per nacht zijn en ik voor onder de $100 dollar kon overnachten.
#109 - 27-07-2008, 16:12 uur

Jolanda2

Hallo Chiefram,

Wat is dan jou ervaring, je komt dus niet in de bezemkast van die hotels terecht  omdat je via Priceline hebt geboekt?  ::) Ik dacht misschien stoppen ze ons dan in achteraf kamertjes en mensen die de volle mep hebben betaald in de goede kamers. Doen ze ook niet moeilijk omdat we uit Nederland komen of kopieen van CC maken?

Groetjes Jolanda  :)
#110 - 28-07-2008, 19:41 uur

Chiefram

Dat is wel een goede opmerking... Ze hebben mij ook wel eens in een kamer gestopt met uitzicht op de grote airconditioning unit!!!  >:(

Ik ben toen naar de receptie gagaan, vlak nadat ik voor het eerst mijn kamerdeur had opengedaan en heb gevraagd voor een kamer op een zo hoog mogelijk verdieping. Dit was geen probleem.

Bij alle andere boekingen heb ik altijd normale kamers gehad met een normaal uitzicht. Dus of dat ene incidentje 'toeval' was... ik denk het wel. Alle kamers die ik in de hotels geboekt heb via priceline, zijn exakt dezelfde kamers (interrieur en gemakken) als de kamers waarvoor mijn 'buren' de volle prijs hebben betaald. Het is net als het boeken van een zeer goedkope vlucht van Amsterdam naar Amerika. Je zit dan vaak naast iemand die soms 2 keer zoveel heeft betaald, terwijl de service en alles exakt hetzelfde is.

Nee, ik denk niet dat ze moeilijk doen omdat jullie uit Nederland komen. Ik zou niet weten waarom ze moeilijk zouden doen. Je hebt immers een hotel geboekt en je bent de prijs overeengekomen en hebt al (vooruit) betaald. Ik heb nooit problemen gehad. Het hotel heeft zelf met de aangeboden prijzen zichzelf kenbaar gemaakt via priceline en je bod geaccepteerd. Maak je daar maar geen zorgen om hoor. :-)
#111 - 28-07-2008, 22:24 uur

Bakvet

Wat ik me wel eens afvraag is: bepaalt zo'n hotel nou echt zelf of je bod acceptabel is? Of werkt het gewoon zo dat Priceline met het hotel afspreekt om bijvoorbeeld 300 kamers per maand af te nemen voor 49 dollar. En is het dan Priceline die bepaalt of ze je bod accepteren? Is dan de acceptabele prijs afhankelijk van hoeveel kamers ze nog denken te kunnen slijten tegen dat bedrag of hoger?
#112 - 29-07-2008, 22:40 uur

Ebelix

Het hotel geeft zelf aan bij Priceline voor welke prijs ze de kamers willen verkopen. Aan de hand van de ingegevn prijzen door de hotels wordt er bepaald of het bod geaccepteerd wordt. Het is voor een bron van financieren zoals de luchtvaart het ook toepast. Nu het geld en pas later de dienst verlenen.
#113 - 30-07-2008, 07:56 uur
« Laatst bewerkt op: 31-07-2008, 08:24 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Chiefram

Priceline wekt de indruk dat wanneer je een bod uit brengt, dat je bod naar alle hotels (of huurauto) gestuurd wordt en dat die dan op hetzelfde moment je bod accepteren of niet.

Of het ook zo werkt betwijfel ik. Ik denk het niet, omdat ik me niet kan voorstellen dat er iemand 24 uur lang achter de komputer zit bij de aangesloten hotels en autoverhuurbedrijven die dan op een knopje drukken als het akkoord is.

Het lijk me veel aannemelijker dat Priceline al de prijzen in huis heeft voor een aantal kamers/auto's.
#114 - 30-07-2008, 07:57 uur

Bakvet

Een tijdje geleden heb ik op dit forum wat reclame gemaakt voor www.agoda.com onder het mom van "use at own risk". Die site had soms heel erg interessante prijzen. Het was een website die via mond-tot-mond reclame populair wilde worden, vandaar mijn bericht.

Nu heb ik ontdekt dat precies een maand na dat bericht die website is overgenomen door Priceline. Dus ik zat wel goed met mijn gevoel dat het een interessante site was. (Priceline is eigendom van een Venture Capital fonds). Alleen heb ik er dan wel gemengde gevoelens bij want - al heb ik er maar een keer iets geboekt - ik had toch direct een korting van een paar dollar op m'n eerstvolgende boeking gescoord. Maar als ik tegenwoordig kijk, dan blijk ik 3000-zoveel 'punten' te hebben. Dat is helaas te weinig nog om direct in korting om te zetten. Je moet eerst verder sparen. De site is helemaal op de gaap punten-tour gegaan.
#115 - 30-07-2008, 19:32 uur

Ebelix

Priceline wekt de indruk dat wanneer je een bod uit brengt, dat je bod naar alle hotels (of huurauto) gestuurd wordt en dat die dan op hetzelfde moment je bod accepteren of niet.

Of het ook zo werkt betwijfel ik. Ik denk het niet, omdat ik me niet kan voorstellen dat er iemand 24 uur lang achter de komputer zit bij de aangesloten hotels en autoverhuurbedrijven die dan op een knopje drukken als het akkoord is.

Het lijk me veel aannemelijker dat Priceline al de prijzen in huis heeft voor een aantal kamers/auto's.

Tuurlijk heeft Priceline die prijzen al in huis. Eenmaal per dag of per week geeft een hotel aan hoeveel kamers ze willen verkopen voor een bepaalde prijs in een bepaalde periode.
#116 - 31-07-2008, 08:26 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Jolanda2

Eindelijk is het me vandaag gelukt om 2 nachten voor september te boeken voor San Diego. Het probleem was dat in die 2 dagen de hotels erg duur zijn, er is schijnbaar een conferentie. Ik heb een 4* hotel "gewonnen" op Coronado, het Coronado Bay Resort Hotel. Het ziet er super uit, dus ik ben er heel blij mee. Zij hebben op hun eigen site voor die datums de goedkoopste kamer voor in totaal $455,00, ik heb voor 2 dagen $290,00 betaald. Kent iemand dit hotel uit eigen ervaring?

Jolanda  :afro:
#117 - 10-08-2008, 18:20 uur

Melody


Ik heb het topic door gelezen,
Ik zit nu bij priceline te kijken, bij "Name your own price"
dan moet je het gebied waar je graag wil zitten aanvinken en je bod plaatsen per nacht, daarna zie ik dus dat je creditcard gegevens in moet tiepen,
maar ik neem aan dat het bedrag er alleen afgetrokken word als je daadwerkelijk iets hebt? en wanneer krijg je dan te horen welk hotel je hebt, en krijg je dan ook een bevesteging?
#118 - 21-08-2008, 09:16 uur

Ebelix

Je krijgt direct te horen of je bod geaccepteerd is en door welk hotel. Per email ontvang je ook een bevestiging.

Succes.
#119 - 21-08-2008, 16:00 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

hannie

Ik blijf Priceline nog steeds geweldig vinden.
Heb weer 2 winnende biedingen gedaan.
Ik wilde de eerste en de laatste nacht een airport hotel bij LAX.
Ik bood op 2 1/2 * en kreeg tot 2x toe het 3* Radisson at LAX!
Zo zie je maar je weet nooit precies waar je aan toe bent met Priceline.
Ben er wel tevreden mee.
Heb 1x $ 65 en 1x $58 betaald incl taxes op de site van Radisson is de prijs $ 158 per nacht.
We gaan trouwens in het hoogseizoen, dus dan zijn deze prijzen helemaal OK.
#120 - 06-04-2009, 11:09 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15