Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel geboekt via priceline

Discussie gestart

Bakvet

Mooie prijs, twee maanden geleden betaalde ik $92,50 (inclusief tax) per nacht voor dit hotel bij de firma Agoda. Daarbij had ik dan wel zelf bewust voor dit hotel gekozen en (het ging om drie nachten) ik kon cancellen.

Er zijn een paar redenen waarom Radisson goedkoop is. In de eerste plaats is men een parkeertoren aan het bouwen naast het hotel, waardoor een deel van de kamers een rommelig uitzicht heeft. En als je niet van Valet Parking gebruik wilt maken moet je in een parkeergarage een straat verderop gaan staan. Tenslotte zijn ze het hotel ook nog aan het renoveren.

Zo kreeg ik dus de eerste nacht een kamer met uitzicht op de bouw. Geeft niet, ik had er minder voor betaald. Alleen ben ik meer dan een uur bezig geweest om internet op de kamer aan de praat te krijgen, het lukte maar niet, raar systeem ook met kastjes ertussen. De volgende ochtend belde ik het 0900-nummer wat op het informatiebordje bij de internet-aansluiting stond. Wat denk je? "Ja, onze firma heeft blijkbaar een 0900-nummer gekregen dat vroeger van een internet-firma was. U kunt beter de 'front desk' van uw hotel bellen!"

Die heeft me toen razendsnel aan een nieuwe en zelfs betere kamer geholpen, met een mooi uitzicht op de luchthaven. De verdieping waar ik eerst zat, daar werkte het internet niet. In de nieuwe kamer bleek alleen helemaal geen internet kabel te liggen (maar het bordje met de gebruiksaanwijzing voor de ethernetkabel met dat 0900-nummer stond er nog wel). Uiteindelijk kwam ik er achter ze op die hoge verdieping waar ik zat wireless internet hebben en nog snel ook, precies zoals je het verwacht in een 3/4 sterren hotel.

Goed, dit verklaart dus een beetje waarom Radisson een hoop kamers tegen lage prijzen moet dumpen: renoveren en parkeren. Amerikanen houden niet van die parkeer-ellende, dus die zoeken wel een ander hotel. (Ik zelf parkeer altijd gewoon op straat, ik weet een aantal plekken waar je gratis kan staan, al worden het er wel steeds minder.)

O ja nog iets, ik wilde m'n boarding passen printen in het business center van Radisson. Even inloggen en vier pagina's printen kostte $19, wat een diefstal zeg!
#121 - 06-04-2009, 20:20 uur
« Laatst bewerkt op: 06-04-2009, 20:28 uur door Bakvet »

hannie

Misschien is die verbouwing al klaar als wij gaan.(26 juli)
En het is maar 2x 1 nachtje.
Wat een ellende had je met dat internet!
Parkeren hoeven we niet, we gaan de dag na aankomst pas de auto halen, en de laatste nacht hebben we 'm net weer ingeleverd.
Dus van parkeerproblemen hebben wij geen last.
Ik hoop dat ik m'n boarding passen ergens anders kan printen.$19 is inderdaad nogal prijzig.
Wellicht is er een internetcafe in de buurt.
Is het ontbijt wel een beetje betaalbaar? Want dat is niet inclusief.
Bood eigenlijk op een 2 1/2 * omdat daar wel ontbijt bij zit.
Weet je of de shuttleservice 24/7 is?
#122 - 07-04-2009, 09:23 uur
« Laatst bewerkt op: 07-04-2009, 09:27 uur door hannie »

Bakvet

Je hoeft je boarding passen alleen te printen als je vooraf via internet incheckt. Dat hoef je natuurlijk niet te doen. Maar ik kan je wel zeggen dat het bij United Airlines LAX erg handig is. Je hoeft dan niet in zo'n lange, slome, bagage check-in rij te gaan staan. Verder heb ik een boze e-mail gestuurd naar de firma die de computers exploiteerde. Ik zag al op hun website dat bij sommige hotels het afdrukken van boarding passen gratis kan. Ze zullen wel vaker voor oplichters zijn uitgemaakt. Alleen bij Radisson kon dat verleden maand nog niet.

Ik heb m'n auto ook al de avond vooraf weer ingeleverd. Het hotel ligt vlak bij de terminals. Het zou onzin zijn om 's morgens vroeg eerst naar de verhuurder te rijden en dan weer met hun busje terug naar de luchthaven. Ik dacht wel dat de hotelbus 24 uur rijdt. Het was een gedeelde bus met het naastgelegen Crown Plaza hotel.

Ontbijt? Geen enkele keer daar genomen bedenk ik nu.
#123 - 07-04-2009, 21:21 uur
« Laatst bewerkt op: 07-04-2009, 21:30 uur door Bakvet »

gijs.b

Als je de hotels rechtstreeks benaderd en ze vriendelijk vraagt wat hun beste aanbieding voor een bepaalde datum is, dan willen ze regelmatig ook wel een goede aanbieding hebben. dan ben je niet zo afhankelijk van zoiets als priceline...
#124 - 07-04-2009, 23:01 uur

hannie

Als je de hotels rechtstreeks benaderd en ze vriendelijk vraagt wat hun beste aanbieding voor een bepaalde datum is, dan willen ze regelmatig ook wel een goede aanbieding hebben. dan ben je niet zo afhankelijk van zoiets als priceline...

Ik geloof nooit dat je dan net zo goedkoop uit bent als met priceline!
#125 - 08-04-2009, 10:51 uur

jerbia

Ik ook niet! Wij slapen in mei voor €129 p/n in het Wynn Hotel in LV (via Priceline geboekt). Ik geloof niet dat je aan de balie zo'n prijs zou kunnen bedingen, hoe vriendelijk en charmant je ook bent  ;)
#126 - 08-04-2009, 11:14 uur

Bakvet

Kijk eens op expedia: sommige dagen in mei...
#127 - 08-04-2009, 21:03 uur

meistershof

Hallo allemaal.
Wij zijn ook goed te spreken over priceline ,we krijgen ook nog steeds aanbiedingen
toe gestuurd .In febr hadden we in de rai een beurs toe hebben we een nacht in Amsterdam geboekt
voor 70 dollar en we kregen het karanza hotel .Het werkt dus ook buiten de usa, ;D
groeten Wim.
#128 - 08-04-2009, 21:59 uur

jerkar

Ik wil het toch gewoon gaan proberen!
Had vandaag heeeeel voorzichtig geprobeerd voor 3 * in phoenix , sky harbour airport voor 32 dollar, maar helaas.
Tja, maar niet meteen te hoog gaan zitten he, eerst even uitproberen  :lol:

Nu vroeg ik mij af of ik nog een rebid had kunnen doen door bijv. de area  apache junction toe te voegen. Ik zie in die area alleen maar 1 en 2 * hotels, de rest is grijs. Ik wil alleen ABSOLUUT NIET in die area zitten, is er dan toch een kleine kans dat ze daar alsnog een 3* hotel hebben in die area waar ik niet wil, en die alsnog op mijn bordje krijg???
Want  ik wil perse bij het vliegveld zitten, dus ik vind dat toch best een groot risico in dat geval als je een area toevoegt die je absoluut niet wilt , en die toch zou krijgen, ook al stonden er geen 3, 4 of 5 * hotels bij (ik neem nl aan dat als er geen 3 *is, maar wel bijv. 4* en 5 * dat die ook meetellen)

Kunnen jullie me tevens helpen met welk hotel het zou kunnen zijn?
Het is van 9-8--09 tot 10-8-09 in sky harbour met pool, restaurant, fitness, internet, shuttle service.
Zelf denk ik aan hilton phoenix airport of radisson phoenix airport?
#129 - 13-04-2009, 20:50 uur

hannie

Nou, ik zou het niet wagen om op een gebied te bieden waar je absoluut niet wilt zitten!
Je kan toch gewoon elke dag een bod uitbrengen op het gebied waar je wel wilt zitten.
Je hebt nog tijd zat zie ik.
Succes.
#130 - 15-04-2009, 16:29 uur

retlaw

Op 19/08 beginnen wij onze drieweekske rondreis in het Zuidwesten met twee dagen LA. Via Priceline opzoek gegaan naar een top (4*) hotel in de zone Hollywood of West-Hollywood, kwestie van onze reis in stijl in te zetten. Op het betterbidding forum gezien dat het Andaz West Hollywood http://westhollywood.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp)]=http://westhollywood.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp][/url])[/url] in die periode haalbaar was voor een 100$ + taxes per nacht dus beginnen bieden in de hoop dat hotel vast te krijgen en ja hoor, m'n vierde bod van 102$ werd aangenomen en bleek dan nog het Andaz West Hollywood te zijn  :afro:

Twee kamers, twee nachten voor 472$ wat neerkomt op een 43 EUR per persoon per nacht (we zijn immers met 4). Koopje gezien het hotel al zeg ik het zelf!!

Zolang je goed je huiswerk doet qua buurten en welke hotels welke ratings hebben in die buurten is Priceline echt een aanrader!

Grtn
#131 - 26-06-2009, 00:44 uur
« Laatst bewerkt op: 26-06-2009, 00:50 uur door retlaw »

dustybyou

Probeer ook eens : www.roomsaver.com
groetjes,
ina
#132 - 06-07-2009, 09:20 uur

babarage

gisterenavond via Priceline (met behulp van betterbidding.com) het Sheraton in Seattle weten te boeken voor 77 dollar ex taxes voor augustus.  ik ben dr content mee.
#133 - 18-07-2009, 15:30 uur

babarage

En vanavond wederom met behulp van betterbidding het Treasure Island in Las Vegas voor $80 per nacht.  Gezien de prijzen van hotels die week ben ik dr best wel blji mee. 
#134 - 31-07-2009, 23:13 uur

Harold

gisterenavond via Priceline (met behulp van betterbidding.com) het Sheraton in Seattle weten te boeken voor 77 dollar ex taxes voor augustus.  ik ben dr content mee.

Goede deal, vorig jaar ook via Priceline in het Sheraton terecht gekomen. Prima hotel op prima locatie. En niet bepaald in de bezemkast terecht gekomen.
#135 - 01-08-2009, 16:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15