Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel geboekt via priceline

Discussie gestart

Wop

Ik denk laat ik het eens proberen. Ik probeer voor 17 op 18 -08 voor downtown Albany. Ik denk laat ik eens gek doen, 3 sterren. En zoals een Hollander betaamt laag inzetten; $70 ....

En wat denk je? Meteen hebbes.. Reguliere prijs: $159,- ex  ( Crowne Plaza Downtown )

Niet slecht dacht ik zo  ;)

#16 - 12-03-2006, 21:40 uur

Chiefram

Hahaha... Gaaf man! Ik ga dat ook gebruiken voor mijn werk. Heb alleen uit automatisme steeds via expedia.com geboekt en kom er telkens weer net te laat achter dat ik dit ook wel eens wil proberen.

Even een vraagje... Als je je credit card opgeeft, wordt dit dan gelijk met tax van de credit card afgeschreven, zoals bij expedia.com en kan ik dan een rekening printen? Dit heb ik wel nodig natuurlijk...
#17 - 13-03-2006, 00:11 uur

hannie

Geweldig WOP dat het bij jou ook gelukt is.
Chiefram:ik heb bij priceline geprint: your hotel receipt
                                                          check inn date
                                                          check out date

                                                          hotel name

                                                          confirmation number
                                                          billing name +address

                                                           billing date
                                                           price +taxes and fees
                                                           total charges
 Volgens mij is dit echt een rekening! Kan je dus gelijk printen

En het totaalbedrag word gelijk van je creditcard geboekt.



                                                                 









#18 - 13-03-2006, 09:45 uur
« Laatst bewerkt op: 13-03-2006, 10:54 uur door hannie »

Wop

Geweldig WOP dat het bij jou ook gelukt is.
Chiefram:ik heb bij priceline geprint: your hotel receipt
                                                          check inn date
                                                          check out date

                                                          hotel name

                                                          confirmation number
                                                          billing name +address

                                                           billing date
                                                           price +taxes and fees
                                                           total charges
 Volgens mij is dit echt een rekening! Kan je dus gelijk printen

En het totaalbedrag word gelijk van je creditcard geboekt.


Mooi he?

Ik moet nog een paar boeken, dus ga het van de week nog ff "proberen"  ;)  (en nog lager inzetten  ;D )


@ Chief - Het is wat hannie zegt, ik denk dat voldoet als rekening ?
#19 - 13-03-2006, 12:17 uur

MiamiHeat

Ik doe het nooit meer via deze weg......................



#20 - 13-03-2006, 16:13 uur

Wop

Hahaha, waar is dat?
#21 - 13-03-2006, 17:42 uur

Chiefram

Geweldig WOP dat het bij jou ook gelukt is.
Chiefram:ik heb bij priceline geprint: your hotel receipt
                                                          check inn date
                                                          check out date

                                                          hotel name

                                                          confirmation number
                                                          billing name +address

                                                           billing date
                                                           price +taxes and fees
                                                           total charges
 Volgens mij is dit echt een rekening! Kan je dus gelijk printen

En het totaalbedrag word gelijk van je creditcard geboekt.

Bedankt! Dat is precies wat ik moet hebben voor mijn werk, thanx! Ik ga deze week ook een aantal hotels weer bespreken en ga dit ook via deze site doen. :)

#22 - 13-03-2006, 18:31 uur

Chiefram

Hahaha, ik lig helemaal in een deuk hier!!!

Ik heb deze week een aantal vliegreizen, autohuurs en hotels geregeld voor de maand April, maar wel allemaal op de oude vertrouwde manier zoals ik dat altijd deed, namelijk bij www.expedia.com

Er was echter 1 hotel overnachting die ik aandurfde met www.priceline.com.

Wat heb ik gedaan? Een 4 sterrenhotel met de prijs van $199 dollar per nacht heb ik 'gevraagd' voor $90 dollar.

Wat denk je? Ik slaap woensdagnacht voor 'slechts' $90 dollar per nacht in het luxe 4 sterrenhotel Renaissance Chicago North Shore in (nu niet lachen) het plaatstje Northbrook, IL !!! (Ik ken dit hotel, dit was vlakbij waar wij gewoond hebben in Highland Park, IL). Echt een van de duurdere hotels in die omgeving!!!

Lachen!!!!!!!!!!!!

Het werkt echt en de volgende keer ga ik er ook mijn vluchten mee proberen te boeken en de auto's hier te huren.

Fatastisch! Dit is even en 'korting' van meer dan 50% !!!

 ;D
#23 - 25-03-2006, 03:18 uur

hannie

Geweldig chiefram!!!
Vind het erg leuk te horen dat het anderen na mijn berichtje hierover het ook op deze manier geboekt hebben.
Ben ook benieuwd of het met vliegtickets en autohuur gaat lukken.
Ik weet wel dat je bij vliegtickets niet zelf de tijd kan kiezen als er meerdere vluchten op 1 dag gaan.
Aurohuur durf ik vanuit NL niet aan om dat er geen verzekeringen bij zitten.

Laat je het weer even weten als je weer wat geboekt hebt?

\Vind het jammer dat ik op dit moment geen hotel meer hoef te boeken,het is echt spannend om het op deze manier te doen.
#24 - 25-03-2006, 09:33 uur

Chiefram

Uhh... ik logeer niet in het hotel DEZE woensdag aanstaande, maar woensdag 19 april! LOL!

Inderdaad Hannie, ik ga dit nu ALTIJD gebruiken voor in iedergeval wat hotels betreft! Ik heb nog even op de officiele website van dit hotel gekeken en inderdaad is daar de 'instapkamer' $199 dollar per nacht exklusief de tax. Dit is een korting van $109 dollar!!! Dat is nogal wat.

Wat vluchten betreft zal ik dan wel uitkijken, want juist de aankomst en vertrektijden zijn heel erg belangrijk voor mij, omdat ik op bepaalde tijden mijn afspraken heb natuurlijk, maar voor prive maakt het mij niet uit.

Autohuur ga ik de volgende keer ook boeken en laat wel even weten hoe dit is gegaan. Heb net al een 3 tal reisjes met huurauto geboekt op de 'normale' manier (helaas...) voor de maand April. Misschien dat ik maandag nog een extra reisje ga boeken, dan laat ik dat hier wel even weten. Ik decline toch altijd alle verzekeringen als ik een auto huur, omdat ik al verzekerd ben voor elke huur-auto in de US waarin ik rij.

Trouwens, mijn vrouw wil een maandje met vakantie om haar familie te zien volgende maand. De goedkoopste ticket was $1,100 dollar van Denver naar Tel-Aviv. Ik zal vandaag eens kijken wat ik bij PriceLine kan betalen voor diezelfde reis.

Wordt vervolgd, maar voor de hotels is dit (PriceLine), mijn vaste boekingssite geworden. Hopelijk de autohuur straks ook!

Bedankt voor de tip! Het is niet zo dat mijn zakelijke reisjes goedkoper gaan worden, nee... ik ga 'luxer' op reis voor dezelfde prijs! LOL!
#25 - 25-03-2006, 16:48 uur

hannie

Ben benieuwd naar je volgende boekingssuccessen!
Hoop dat de vlucht naar Tel aviv goedkoper gaat lukken.
groet
Hannie
#26 - 25-03-2006, 16:58 uur

Chiefram

Zojuist een retourtje Denver (Colorado) - Tel Aviv (Israel) geprobeerd te boeken via PriceLine. Nou, dit kan wel, maar enige korting bedingen door zelf een prijsvoorstel te doen is dus niet gelukt, ondanks wij opgaven flexibel met de dagen te zijn.

De standaard vraagprijs voor een retourtje was $1.078 dollar. Niet duur, dat weet ik wel maar het is altijd leuk om er toch nog iets vanaf te krijgen, toch?

Nou, we begonnen met een bod van $750 dollar. Werd niet geaccepteerd en telkens het bod verhoogd met $50 dollar tot we aan zowat hetzelfe bedrag zaten als die $1.078 dollar.

Niet gelukt... Geen Airline accepteerde onze prijs!

Ik (uit boosheid) dan maar de volle ticketprijs geboekt via mijn vaste website expedia. Was nog $4 dollar goedkoper ook, hahaha...

Ik denk dat het moeilijker is, omdat het hier om een Internationale vlucht ging en niet om een binnenlandse vlucht. Of het moet komen omdat de vertrekdata al vrij kort is, namelijk zo'n 2 1/2 week...

#27 - 26-03-2006, 06:08 uur

hannie

Ja,dat zou kunnen dat 2 weken een beetje te kort dag is.
Ga je het nog een keertje proberen met een binnenlandsevlucht en wat langer van te voren?
#28 - 26-03-2006, 08:42 uur

jojo

Hallo

Ik heb ook gekeken op priceline.com maar er staat elke keer een prijs per kamer voor 2 personen. Kun je ook een bod uitbrengen als je met 2 kinderen en 2 volw. een kamer wilt hebben ?


johan
#29 - 26-03-2006, 09:48 uur

hannie

Johan,

Volgens mij boek je in principe een 2 persoons kamer,en het hotel mag dan zelf uitmaken of
ze jou een kamer met 1 bed of met 2 queenbedden geeft.

Wij reizen met 1 kind en ik heb nadat we een hotel met priceline geboekt hadden,het hotel een mailtje gestuurd
met de vraag of we een kamer met 2 queenbedden konden krijgen,dit was geen probleem.

Maar nogmaals,ze hoeven het niet te doen.

#30 - 26-03-2006, 11:32 uur
« Laatst bewerkt op: 26-03-2006, 11:35 uur door hannie »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15