Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel geboekt via priceline

Discussie gestart

Bertorelli

LoooooOOOOOOoooooooL

Zojuist een boeking gedaan via Priceline....

Was op zoek naar een leuk en niet al te duur hotel voor 14-16 juni volgend jaar.
Staat daar in eens het Ceasars Palace tussen voor $ 20 per nacht....

Zal waarschijnlijk wel een typefout zijn, zeker voor een **** hotel, maar toch maar meteen geboekt.

Totale prijs voor 2 nachten en 2 kamers!!!!
$ 98.08

Kunnen ze deze boeking weigeren of terugdraaien als dit een fout van hun kant is, of zullen ze deze moeten accepteren?
Ik ben in ieder geval benieuwd en wacht hun reactie wel af.
#61 - 17-10-2006, 09:32 uur

AngelHarold

LoooooOOOOOOoooooooL

Zojuist een boeking gedaan via Priceline....

Was op zoek naar een leuk en niet al te duur hotel voor 14-16 juni volgend jaar.
Staat daar in eens het Ceasars Palace tussen voor $ 20 per nacht....

Zal waarschijnlijk wel een typefout zijn, zeker voor een **** hotel, maar toch maar meteen geboekt.

Totale prijs voor 2 nachten en 2 kamers!!!!
$ 98.08
Kunnen ze deze boeking weigeren of terugdraaien als dit een fout van hun kant is, of zullen ze deze moeten accepteren?
Ik ben in ieder geval benieuwd en wacht hun reactie wel af.

Dit is wel grappig, op www.betterbidding.com kwam ik erachter dat iemand deze rate kreeg bij PL en heb meteen voor volgend jaar 26 juni voor 4 nachten totaal $ 94 geboekt. Op het forum aldaar is er discussie of deze rate wel overeind blijft. Iig is de rate nu op PL verdwenen.
#62 - 17-10-2006, 18:48 uur

Bertorelli

De prijs van $ 20 is inmiddels verdwenen van priceline.
Maar de bevestiging heb ik inmiddels wel binnen, dus ik ben benieuwd of ze hier nog iets aan doen.

Als ik een van de weinige ben, denk ik dat ze het hierbij laten.
Ik weet niet wat ze doen als er 1000 overnachtingen voor die prijs geboekt zijn.

Ik wacht het voorlopig wel even af.

VIVA LAS VEGAS  :D
#63 - 17-10-2006, 19:02 uur

Chiefram

Je zou voor die prijs beter in een hotel kunnen gaan wonen dan, dan een huis huren of kopen! LOL! Wordt alles nog elke dag netjes verschoond ook. :)

Nee, ze kunnen het NIET meer terug draaien, maar dit soort prijzen kunnen voorkomen bij Priceline. Zo heb ik een paar maanden geleden een SUV (Chevrolet Trailblazer) gehuurd in California voor (niet lachen) $20 dollar per dag en dat voor 7 dagen! Priceline krijgt namelijk van zowel autoverhuurders als van hotelketens speciale prijzen aangeboden voor kamer. Laten we zeggen 5 kamers in een bepaalde periode voor een zeer lage prijs. Mocht je toevallig in die periode een kamer zoeken in het door jou opgegeven gebied, dan ben je de gelukkige die er voor die speciale prijs mag logeren. Zijn de kamers 'op', tja... dan zal je eigen opgegeven prijs niet worden geaccepteerd.

Ik logeer tegenwoordig bijna elke week in 3 a 4 sterrenhotels voor 2 a 3 nachten per week. Kamers van rond de $200 dollar per nacht, alleen via Priceline zit ik altijd een stukje onder de $100 dollar. Soms betaal ik $75 dollar per nacht en soms $85 dollar per nacht voor een kamer die normaal zo rond de $200 dollar per nacht zijn. Sommige kamers zijn zelfs (zonder korting) $250 dollar per nacht!

Met de huurauto's in die weken doe ik precies hetzelfde. Vaak heb ik meer dan 65% korting door een eigen bod uit te brengen. Vaak wordt het geaccepteerd, maar soms ook niet. Na 3 dagen kan ik dan weer een bod uitbrengen, tenzij ik een wiziging wil aanbrengen in bijvoorbeeld de af- of ophaal lokatie of een andere klasse auto neem.
#64 - 17-10-2006, 23:03 uur

Bertorelli

Je zou voor die prijs beter in een hotel kunnen gaan wonen dan, dan een huis huren of kopen! LOL! Wordt alles nog elke dag netjes verschoond ook. :)

Nee, ze kunnen het NIET meer terug draaien, maar dit soort prijzen kunnen voorkomen bij Priceline. Zo heb ik een paar maanden geleden een SUV (Chevrolet Trailblazer) gehuurd in California voor (niet lachen) $20 dollar per dag en dat voor 7 dagen! Priceline krijgt namelijk van zowel autoverhuurders als van hotelketens speciale prijzen aangeboden voor kamer. Laten we zeggen 5 kamers in een bepaalde periode voor een zeer lage prijs. Mocht je toevallig in die periode een kamer zoeken in het door jou opgegeven gebied, dan ben je de gelukkige die er voor die speciale prijs mag logeren. Zijn de kamers 'op', tja... dan zal je eigen opgegeven prijs niet worden geaccepteerd.

Ik logeer tegenwoordig bijna elke week in 3 a 4 sterrenhotels voor 2 a 3 nachten per week. Kamers van rond de $200 dollar per nacht, alleen via Priceline zit ik altijd een stukje onder de $100 dollar. Soms betaal ik $75 dollar per nacht en soms $85 dollar per nacht voor een kamer die normaal zo rond de $200 dollar per nacht zijn. Sommige kamers zijn zelfs (zonder korting) $250 dollar per nacht!

Met de huurauto's in die weken doe ik precies hetzelfde. Vaak heb ik meer dan 65% korting door een eigen bod uit te brengen. Vaak wordt het geaccepteerd, maar soms ook niet. Na 3 dagen kan ik dan weer een bod uitbrengen, tenzij ik een wiziging wil aanbrengen in bijvoorbeeld de af- of ophaal lokatie of een andere klasse auto neem.

In dit geval denk ik dat het een geval van typefout was.
De kamer die wij hebben gehuurd was dus $ 20 (standaard kamer met king size bed)
De andere kamer (ook een standaard met 2 queensize bedden) was $ 200

Ik vermoed dan ook dat ergens de comma (of in hun geval de punt) verkeerd stond.
Na een paar uur was de prijs ook niet meer terug te vinden en zelfs het hotel niet meer te boeken, dus ik denk dat ze die tijdelijk off-line gehaald hebben.

Ik ga er voorlopig maar van uit dat we voor een prikkie in Las Vegas zitten want ik heb na de bevestiging geen ander bericht meer ontvangen  cheer

#65 - 18-10-2006, 08:49 uur

AngelHarold

Ik ook niet, op my trips bij Priceline staat nog gewoon de prijs van $ 94 met een confirmation nr. Als je op de hotellink klikte kon je kiezen uit twee soorten kamers. De ene kamer werd voor $ 20 per nacht aangeboden en de ander voor ruim $ 200. Dus ik denk ook dat het een typefout betreft.

Hoe dan ook ga ik er voorlopig van uit dat ik voor een prikkie (met 90% korting) in LV zit.

Chiefram, ik heb ook nog een auto nodig maar wanneer ik bij PL een bod uitbreng, is deze prijs dan incl. alle verzekeringen etc zoals je dat zou krijgen wanneer je bijvoorbeeld rechtstreeks bij Hertz zou boeken?
#66 - 18-10-2006, 13:28 uur

Bertorelli

Ik ook niet, op my trips bij Priceline staat nog gewoon de prijs van $ 94 met een confirmation nr. Als je op de hotellink klikte kon je kiezen uit twee soorten kamers. De ene kamer werd voor $ 20 per nacht aangeboden en de ander voor ruim $ 200. Dus ik denk ook dat het een typefout betreft.

Hoe dan ook ga ik er voorlopig van uit dat ik voor een prikkie (met 90% korting) in LV zit.

cheerg cheerr Lucky Devils zijn we  cheer cheerb

Heb zojuist ook een hotel geboekt voor de eerste overnachting via priceline.
Twee kamers voor één nacht voor in totaal $ 86,42 in het Homewood Suites (by Hilton), een 2,5* hotel.

Nog geen $ 44 per kamer dus terwijl ze op hun website zo rond de $ 149 vragen.

Ik lach mijn kont omhoog inmiddels  2006-10 2006-05 2006-18
#67 - 18-10-2006, 14:51 uur

Chiefram

Chiefram, ik heb ook nog een auto nodig maar wanneer ik bij PL een bod uitbreng, is deze prijs dan incl. alle verzekeringen etc zoals je dat zou krijgen wanneer je bijvoorbeeld rechtstreeks bij Hertz zou boeken?

Boeken via priceline.com (de Amerikaanse site) is EXKLUSIEF verzekeringen. Zelf heb ik geen verzekeringen nodig omdat ik voor alles wat ik huur via de zaak een kollektieve verzekering heb die alles zonder eigen risko dekt.

Mocht je een bod uitgebracht hebben via priceline.com dan wordt de auto gelijk van de credit card afgeschreven, dus die kosten heb je niet meer ter plekke, tenzij je verzekeringen afsluit en de auto met lege tank wilt terugbrengen.

Mocht je met je credit card een huurauto boeken, dan moet je eens goed de voorwaarden lezen van je credit card. Geen idee hoe het in Nederland zit, maar hier in de US ben je (als je het volledige bedrag met je credit card boekt) verzekerd voor CDW/LDW en diefstal. Scheelt toch weer, omdat CDW/LDW vaak toch zo tussen de 12 en 17 dollar per dag kan zijn.
#68 - 18-10-2006, 18:35 uur

daantje

citaat:
Mocht je met je credit card een huurauto boeken, dan moet je eens goed de voorwaarden lezen van je credit card. Geen idee hoe het in Nederland zit, maar hier in de US ben je (als je het volledige bedrag met je credit card boekt) verzekerd voor CDW/LDW en diefstal. Scheelt toch weer, omdat CDW/LDW vaak toch zo tussen de 12 en 17 dollar per dag kan zijn.

Is wel een goeie vraag om eens bij Visa neer te leggen, want dat kan ons natuurlijk elke vakantie heel wat dollars schelen.
Tja die besteed ik liever aan wat anders uit (kleding?!)..
#69 - 19-10-2006, 10:18 uur

AngelHarold

Helaas  :'(, het was ook te mooi om waar te zijn, net een e-mail ontvangen van Priceline :

"Recently, Caesars Palace loaded an incorrect rate into that database.  As the rate was loaded in error, Caesars Palace is unable to honor your reservation. Your reservation has been cancelled and refunded in full."

:'(

Toch maar weer blijven proberen met bieden, maar $ 20 redden we niet meer denk ik  ;D
#70 - 19-10-2006, 22:36 uur

Bakvet

citaat:

Is wel een goeie vraag om eens bij Visa neer te leggen, want dat kan ons natuurlijk elke vakantie heel wat dollars schelen.
Tja die besteed ik liever aan wat anders uit (kleding?!)..
Hebben we niet een forum-deelnemer die in de verzekeringen zit?

In elk geval: volgens mij sluiten zo'n beetje alle verzekeringen in Europa ongelukken uit die plaatsvinden in privé voertuigen, behalve natuurlijk speciale auto-verzekeringen. Dus als je credit card al iets verzekert, dan is het zeker geen CDW/LDW. Een uitzondering is mogelijk de American Express Card Gold die door Amex zelf wordt uitgegeven en een aansprakelijksheidsverzekering tot een bepaald bedrag kent. Voor die kaart moet je een hoge jaarbijdrage betalen.

Bijna alle autoverhuurders in de VS zijn "self-insurers", dat wil zeggen dat ze zelf het schade-risico dragen als je CDW/LDW afsluit. Het grote voordeel hiervan is: als je daadwerkelijk een huurauto inlevert waaraan onvrijwillig schade is ontstaan, dan heb je dat risico afgekocht. De verhuurder zal niet moeilijk doen en z'n verlies nemen. Als je het risico niet afkoopt middels CDW/LDW, dan moet je zelf er achter aan gaan om ervoor te zorgen dat jouw verzekering / credit card de schade aan het verhuurbedrijf betaalt.
#71 - 19-10-2006, 23:19 uur

Bakvet

Helaas  :'(, het was ook te mooi om waar te zijn, net een e-mail ontvangen van Priceline :

"Recently, Caesars Palace loaded an incorrect rate into that database.  As the rate was loaded in error, Caesars Palace is unable to honor your reservation. Your reservation has been cancelled and refunded in full."

Toch maar weer blijven proberen met bieden, maar $ 20 redden we niet meer denk ik  ;D

Dit vind ik toch wel heel vreemd. Je hebt een confirmation number en vervolgens zeggen ze dat het een vergissing was. Terwijl die hotels in Las Vegas best ook wel kamers gratis weggeven aan bepaalde gasten. Maar nee, ze cancellen gewoon je reservering zonder enige compensatie. Ik zou een klacht per e-mail naar de klantenservice sturen.
#72 - 19-10-2006, 23:31 uur

daantje

Bedankt Bakvet voor het duidelijke verhaal mbt de verzekeringen. Ik vermoedde al wel zoiets, was nl te mooi om waar te zijn.
Ik had intussen al een mail naar Visa gestuurd met deze vraag, ben nu wel benieuwd wat zij hierop te zeggen hebben.

Ik zal hun antwoord tzt hier plaatsen....
#73 - 20-10-2006, 00:04 uur

AngelHarold

Dit vind ik toch wel heel vreemd. Je hebt een confirmation number en vervolgens zeggen ze dat het een vergissing was. Terwijl die hotels in Las Vegas best ook wel kamers gratis weggeven aan bepaalde gasten. Maar nee, ze cancellen gewoon je reservering zonder enige compensatie. Ik zou een klacht per e-mail naar de klantenservice sturen.

Ja ik ook, en ik heb ook een e-mail gestuurd met de vraag of er geen compensatie mogelijk is aangezien ik toch echt dacht dat dit een superaanbieding was en niet in de veronderstelling was dat dit een fout moest zijn  ;). Tja je kan altijd iets proberen.
#74 - 20-10-2006, 07:38 uur

Bertorelli

Zelfde probleem hier  ny-angry
Geen Caesars Palace voor ons volgend jaar.

Ik ga zeker een boze mail sturen, omdat wanneer ikzelf een fout gemaakt zou hebben ze wel een 'cancelaation fee' rekenen en zijzelf blijkbaar zonder probleem zouden mogen cancellen.

I'm not amused om het maar zacht uit te drukken.
Op de site http://www.betterbidding.com zijn er meer met het zelfde probleem. Ik wacht even een dagje af wat daar uitkomt en ga dan zelf even boos mailen.

Wordt  vervolgd....

Bert
#75 - 20-10-2006, 09:17 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15